AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Jeg har veldig lyst på ny tattovering, og har funnet flere tatoveringsartister i england og Berlin som lager ting akkurat i den stilen jeg liker. Men jeg klarer ikke finne riktig artist i Oslo hvor jeg bor. Fins det en oversikt over tattovører noe sted? Når jeg googler får jeg bare opp store studioer, og jeg har foreløpig ikke funnet noen som lager tatoveringer i den stilen jeg ser for meg. Jeg vil gjerne ha en custom tattoo, og da vil jeg se at artisten har den stilen jeg ser for meg Anonymkode: 44124...414
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni De sier de er flinke. Ligger ikke så langt fra Oslo . Askim Anonymkode: 9ba97...34f
K.B. Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Hva skal du ha tatovert? er det stort, lite, en unik stil osv? Hvis du har funnet noen i Berlin, hvorfor ikke kontakten vedkommende? Er det noe som kan gjøres i en sitting, så er det jo både en mini ferie og tatovering. Er det større saker, så er det litt mer komplisert, og da mener jeg ikke bare avstand, men også å finne noen du stoler på, samt er komfortabel å bruke mange time sammen med. Jeg har selv en god del tatoveringer og jeg har en full sleeve på høyre arm som fortsatt ikke er helt ferdig fordi tatovøren som gjorde jobben var en komplett idiot og det ble vanskeligere og vanskeligere å bruke tid hos denne personen og det føltes heller ikke riktig å økonomisk støtte vedkommende..
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni En tatovør gjør vel akkurat som det du ber om og det du betaler den for? Anonymkode: 79acd...ea6
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli K.B. skrev (10 timer siden): Hva skal du ha tatovert? er det stort, lite, en unik stil osv? Hvis du har funnet noen i Berlin, hvorfor ikke kontakten vedkommende? Er det noe som kan gjøres i en sitting, så er det jo både en mini ferie og tatovering. Er det større saker, så er det litt mer komplisert, og da mener jeg ikke bare avstand, men også å finne noen du stoler på, samt er komfortabel å bruke mange time sammen med. Jeg har selv en god del tatoveringer og jeg har en full sleeve på høyre arm som fortsatt ikke er helt ferdig fordi tatovøren som gjorde jobben var en komplett idiot og det ble vanskeligere og vanskeligere å bruke tid hos denne personen og det føltes heller ikke riktig å økonomisk støtte vedkommende.. Litt unik stil ja, ganske enkelt, men jeg vet ikke helt hva jeg vil ha, derfor vil jeg ha en custom made av noen som har lagd mange kule før. Det må kanskje bli en miniferie ja Anonymkode: 44124...414 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå