Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Derrick- detektimen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den ikoniske tyske krimserien som gikk på NRK fra 70 til 90-tallet. Kan man streame denne serien med engelske undertekster noe sted? Jeg finner bare med tyske som f.eks på youtube. Jeg kan ikke nok tysk til å få med meg handlingen.

Har så klart sikret meg de tre sesongene som finnes på DVD med norske tekster (1985, 1986 og 1987).

NRK må da sitte på hele serien med norske tekster? Hvorfor kan de ikke vise den på nytt i repriser? At Horst Tappert kjempet for Tyskland under krigen kan da ikke kansellere denne serien for alltid?

Anonymkode: 24409...76a

Skrevet

De sender den sikkert igjen hvis mange nok folk etterlyser det.

Men jeg tror ikke den gjennomsnittlige tv-seer er så gira på å se det igjen. Derrick var treig allerede den gang, og nå kreves det enda raskere fremdrift i handlingen for å holde på seerne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

De sender den sikkert igjen hvis mange nok folk etterlyser det.

Men jeg tror ikke den gjennomsnittlige tv-seer er så gira på å se det igjen. Derrick var treig allerede den gang, og nå kreves det enda raskere fremdrift i handlingen for å holde på seerne.

Sant nok, dagens unge klarer nok ikke å henge med. For min del går det helt fint, men merker det er mange løse tråder i handlingen av og til. Har hendt jeg har sittet som et spørsmålstegn etter endt episode. Det er MEST for nostalgiens skyld. Samtidig er det noe befriende med serier og filmer helt fri for dataeffekter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sant nok, dagens unge klarer nok ikke å henge med. For min del går det helt fint, men merker det er mange løse tråder i handlingen av og til. Har hendt jeg har sittet som et spørsmålstegn etter endt episode. Det er MEST for nostalgiens skyld. Samtidig er det noe befriende med serier og filmer helt fri for dataeffekter.

Min Derrickinteresserte kjæreste sier det som ble sendt på NRK var skamklippet, det var riktignok en forbrytelse som ble oppklart pr episode, men det var også andre ting som foregikk over flere episoder som norske TV-seere ikke fikk med seg, siden det var Derrick ene uken og Bergerac neste 🤪 

Anonymkode: 08754...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...