AnonymBruker Skrevet fredag kl 05:15 #21 Skrevet fredag kl 05:15 Datteren min hadde (har) en bestekompis. De har vært venner i alle år, helt fra første klasse. Han har alltid vært med på turer, overnattinger, fester osv, de har sovet i samme seng og på samme rom siden de var små. Nå er de 35 år og hun er en selvskreven gjest i bryllupet hans. De er fortsatt svært gode venner. Alt av kjærester gjennom årene har akseptert det gode vennskapet de har hatt. Synes det er helt fantastisk at man finner seg en så god venn for livet ❤️ Han har vært en del av familien siden han kom inn i livene våre. Og min datter har alltid fått lov til å ha overnattingsgjester, uansett kjønn. Anonymkode: 7459d...fc2
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:28 #22 Skrevet fredag kl 08:28 fint håndtert av dere. ved å nekte hadde dere jo også "lært dem opp" til at gutter og jenter ikke kan være kun venner, sådd en tanke hos sønnen deres, som mest sannsynlig ikke var der som før, om at som gutt skal han ha lyst til å ha sex med alle venner av motsatt kjønn. Anonymkode: c4267...618
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:32 #23 Skrevet fredag kl 08:32 Min sønn på 12 har jentevenner på 15 og 16. De er selvsagt ikke helt mentalt på "rett sted", men hyggelige jenter med hyggelige foreldre. De har overnattet uten problem, men så er min sønn homofil da. Tror uansett jeg ville latt de overnatte om ikke, siden "det er som det er" med disse jentene. Anonymkode: bf5f6...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå