AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Hei damer! Er det noen her som vil dele erfaring med assistert befruktning i Kypros? Ser at de meste klinikker har bra tilbakemelding men vil høre med noen her. Setter mye pris på det Anonymkode: b8f0d...c79
AnonymBruker Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli For å velge kjønn? Mye folk, kaos, dårligere laboratorier og dyrt. Dersom det ikke er for å kunne velge kjønn er det 0 grunn for å dra til og ikke til feks Danmark. Anonymkode: 37418...5ad
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): For å velge kjønn? Mye folk, kaos, dårligere laboratorier og dyrt. Dersom det ikke er for å kunne velge kjønn er det 0 grunn for å dra til og ikke til feks Danmark. Anonymkode: 37418...5ad Nei, for PGD. Har bestemt oss at vi ikke skal velge kjønn. Det som er viktig er at vi får en frisk baby. Hadde flere mislykkede forsøk og vil prøve å sørge for at det blir en god embryo for å øke sjansen. Anonymkode: b8f0d...c79 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Har du en alvorlig, arvelig sykdom, så får du den typen testing, gratis, i Norge. Metoden gir heller ingen garanti for at du blir gravid. Hvor gjennomtenkt er dette? Anonymkode: 21c10...96a 1
Hjertefisk Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du en alvorlig, arvelig sykdom, så får du den typen testing, gratis, i Norge. Metoden gir heller ingen garanti for at du blir gravid. Hvor gjennomtenkt er dette? Anonymkode: 21c10...96a Ikke ts, men svaret ditt virker lite gjennomtenkt. T.o.m min egen fertilitetslege anbefalte meg å dra til utlandet for PGTA testing. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Hjertefisk skrev (11 timer siden): Ikke ts, men svaret ditt virker lite gjennomtenkt. T.o.m min egen fertilitetslege anbefalte meg å dra til utlandet for PGTA testing. Svaret er basert på erfaring og rikelig kunnskap om temaet. At du mener svaret er lite gjennomtenkt får stå for din regning. Din fertilitetslege har faktisk ikke lov til å anbefale deg å dra til utlandet for PGTA testing. Blir dette kjent hos Helsetilsynet at han har gjort, så blir han avskiltet som lege. Er du ts? Opererer du som både ab og med nick? Anonymkode: 21c10...96a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 20.18): Nei, for PGD. Har bestemt oss at vi ikke skal velge kjønn. Det som er viktig er at vi får en frisk baby. Hadde flere mislykkede forsøk og vil prøve å sørge for at det blir en god embryo for å øke sjansen. Anonymkode: b8f0d...c79 Hvorfor akkurat Kypros? De tilbyr pgd mange andre steder Europa. "Alle" vet at Kypros ikke har god standard, men tilbyr kjønnsseleksjon så folk drar dit allikevel. Latvia tilbyr pgd og har høy kvalitet. Anonymkode: 37418...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #8 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 23.28): Hvorfor akkurat Kypros? De tilbyr pgd mange andre steder Europa. "Alle" vet at Kypros ikke har god standard, men tilbyr kjønnsseleksjon så folk drar dit allikevel. Latvia tilbyr pgd og har høy kvalitet. Anonymkode: 37418...5ad Vurderer egentlig mellom Latvia og Riga. Derfor spørrer jeg om noen erfaring her Har du noen erfaring i Latvia? Anonymkode: b8f0d...c79
AnonymBruker Skrevet 10. juli #9 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 20.26): Har du en alvorlig, arvelig sykdom, så får du den typen testing, gratis, i Norge. Metoden gir heller ingen garanti for at du blir gravid. Hvor gjennomtenkt er dette? Anonymkode: 21c10...96a Har du vært ute selv? Har du stått i samme situasjon? Jeg valgte dra ut for 10 år siden. Det er sammensatt, mange faktorer som spiler inn. Det er ikke slik at vi som går til sike steg bare våkner opp og får en tanke en gang... Så svaret ditt er på nivå med "du kan bare adoptere". Anonymkode: 1d50e...c02 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå