Gå til innhold

Nå må dere slutte med : " dette må være en trolletråd!"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere slutte med å si at " dette må være en trolletråd! " bare fordi folk har en helt annen mening og historie enn deg selv! Jeg ser dette gang på gang, og ofte kjenner jeg meg igjen i ts sitt innlegg og tenker at det er noe jeg kunne skrevet selv. Så hvorfor driver dere sånn? Det ødelegge jo mange tråder og er idiotisk! 

Anonymkode: 46a87...1bc

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette må være en trolletråd 🧌

Anonymkode: 527a2...1ee

• Liker 18
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Du troller nå?

Anonymkode: e70d9...41d

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Noen ganger er det ganske opplagt at det er en trolletråd og da må det jo være lov å påpeke det. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Noen ganger er det ganske opplagt at det er en trolletråd og da må det jo være lov å påpeke det. 

I henhold til forumreglene så er det ikke det, nei. 

Anonymkode: cd39e...936

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trolleri trollera :D 

Anonymkode: 4f9a9...029

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette må være en trolletråd 🧌

Anonymkode: 527a2...1ee

For et trollesvar!

Skrevet
Mardina skrev (1 minutt siden):

Ja, noen ganger er det så opplagt at det må være lov å si.

Ofte kommer det anklager om trolling uten grunn.

• Liker 1
Skrevet

Synes troll kan være søte jeg da 😂 Bare de ikke er for trollete så 😉

Screenshot_20250630-221233.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bløffe om litt alvorlige ting er ikke greit synes jeg, og da må det være lov å si fra 

Anonymkode: d1542...a30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (3 minutter siden):

Ja, noen ganger er det så opplagt at det må være lov å si.

Ofte kommer det anklager om trolling uten grunn.

Det er ingenting som er opplagt på KG,det er så mange kvasi -eksperter at jeg blir sprø. Folk som lager sin egen regler og oppfatninger om hva som er reellt og ikke. 

Dere vet ingenting om andre sitt liv,folk kan oppleve mer enn dere har hørt om. Så det er usaklig å kalle det trolling bare fordi det høres rart ut. Kanskje det er bare du som har levd et enkelt liv og ikke greier å forstå at andre sine liv er mer komplisert? 

Ts

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å bløffe om litt alvorlige ting er ikke greit synes jeg, og da må det være lov å si fra 

Men hva vet du om det er bløff eller ikke da? 

• Liker 5
Skrevet

Tenker at folk skriver det når de ikke kan sette seg inn i problemstillingen :)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (9 minutter siden):

Tenker at folk skriver det når de ikke kan sette seg inn i problemstillingen :)

Ja,det er det jeg tenker og.Og det blir for dumt!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Noen gang hørt begrepet ''sometimes you have to laugh to keep from crying''? Verden er full av så mye faenskap og idioti at en må nesten få lov til å tulle med noen av de tingene som gjør vondt. Du liker det ikke, nei vel. Finn deg noe annet å le/underholdes av da. Det er en uting å legge føringer for folk fordi du ikke liker noe.

Anonymkode: 98fd2...d3d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen gang hørt begrepet ''sometimes you have to laugh to keep from crying''? Verden er full av så mye faenskap og idioti at en må nesten få lov til å tulle med noen av de tingene som gjør vondt. Du liker det ikke, nei vel. Finn deg noe annet å le/underholdes av da. Det er en uting å legge føringer for folk fordi du ikke liker noe.

Du vet at om du lager en tulletråd om alvorlige ting, som folk tror på, så er det ikke morsomt for andre enn deg..

Anonymkode: 299e9...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at om du lager en tulletråd om alvorlige ting, som folk tror på, så er det ikke morsomt for andre enn deg..

Jeg lager ikke tulletråder, tenk. Men er ikke enig i at det ''ikke er greit å bløffe om alvorlige ting''.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

I henhold til forumreglene så er det ikke det, nei. 

Anonymkode: cd39e...936

Det står ingenting i reglene om at man ikke kan påpeke at det er et trolle-innlegg. Vis meg gjerne hvor det står. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er ingenting som er opplagt på KG,det er så mange kvasi -eksperter at jeg blir sprø. Folk som lager sin egen regler og oppfatninger om hva som er reellt og ikke. 

Dere vet ingenting om andre sitt liv,folk kan oppleve mer enn dere har hørt om. Så det er usaklig å kalle det trolling bare fordi det høres rart ut. Kanskje det er bare du som har levd et enkelt liv og ikke greier å forstå at andre sine liv er mer komplisert? 

Ts

Hvis trådene her på forumet gjør deg sprø, så er det vel like greit å holde seg unna dette forumet? 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (Akkurat nå):

Det står ingenting i reglene om at man ikke kan påpeke at det er et trolle-innlegg. Vis meg gjerne hvor det står. 

Jo, det gjør det faktisk:

Sitat

* Avsporinger ryddes når de forstyrrer debatten. Enkeltinnlegg som sporer av vil ikke nødvendigvis bli ryddet. Spørsmål og kommentarer til moderering blir ryddet som avsporing. Spekulasjoner om trolling kan ryddes som avsporinger.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lager ikke tulletråder, tenk. Men er ikke enig i at det ''ikke er greit å bløffe om alvorlige ting''.

Så om jeg lager en tulletråd om at hele familien min har blitt myrdet, eller at jeg har blitt utsatt for grove seksuelle overgrep som barn, så er det helt greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...