Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uke 3+0, eller 5 DPO da jeg testet for to dager siden. Med en hCG test som er 25mlU/m. Testet også med en test som var 10mlU/m og en som var gått ut på dato. Alle positive. 

Men er ikke det veldig tidlig å slå ut på standard test 5DPO? Kan det tyde på tvillinger eller at noe er galt? 

Er veldig glad for svangerskapet, men har ikke fortalt det til andre enn mannen enda. Legetime blir i uke 11 om jeg kommer så langt. 

Anonymkode: ccff2...c17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså mulig jeg har regnet helt feil her. Første dag av siste mens var 07.06. 

AnonymBruker
Skrevet

Nesj. Du kan fint ha blitt befruktet noen dager tidligere enn du tror og hcg-nivåer er uansett vilt ulike. 

Anonymkode: 8b5d5...e3b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært gøy med twins da. Det er ihvertfall ikke noe galt når det er høye nivåer, verre hvis det var lave. 

Anonymkode: b99f5...29b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

så bra, takk for svar ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde vært gøy med twins da. Det er ihvertfall ikke noe galt når det er høye nivåer, verre hvis det var lave. 

Anonymkode: b99f5...29b

Det er jo ikke helt sant….Men det er sjeldent at det er noe å bekymre seg for. 

Anonymkode: ba0b0...174

Skrevet

5 dpo er for tidlig. Tvillingene eller ikke. Da er nok eggløsning vært tidligere 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså mulig jeg har regnet helt feil her. Første dag av siste mens var 07.06. 

Da kommer det an på hvor lang syklus du bruker å ha, når du ca har eggløsning... hvor lang lutealfase du har..?

La oss si du har el på dag 14 ca, da hadde du eggløsning rundt 21-22 juni... nå er det bikket over til 1.juli, så du er mer 8-9 dpo enn 5 mest sannsynlig. 

Ikke uvanlig med positiv test da.

Anonymkode: 44b12...02a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må selvsagt ha hatt eggløsning tidligere. Men de strimlene er ikke nøyaktige. Jeg tok blodprøve og hadde hcg på 10. Slo ut lett på 25ml hcg testene. Så vil ikke si du har skyhøyt hcg. Høyt hcg er heller ikke alltid ett godt tegn selv om alle tror det. Or twins. 

Anonymkode: 728a6...3ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Testet positivt veldig tidlig med begge mine, har to friske enlinger 😄 Har nok blingset litt på eggløsning jeg også, det er jo ingen eksakt vitenskap selv om man har symptomer eller tester selv. 

Anonymkode: 7d003...b76

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...