Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble dere dårlig med nr 2, og eventuelt hvor raskt kom kvalmen? 

Før positiv test? 

Anonymkode: 4b032...f5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det forrige svangerskap, innlagt på sykehus osv. var avhengig av å gå på medisiner for å holde noe nede. 
Denne gangen har det vært helt supert! Minimalt med kvalme. Formen har vært helt annerledes, fungert veldig greit. Oppkast men en sjelden gang og helt overkommelig. Ikke hatt de veldig utmattelse ukene som tidligere. 
Kjente ikke på noe kvalme før uke 9-10 men var likevel minimalt 

Anonymkode: b4f59...c13

AnonymBruker
Skrevet

Var ekstremt kvalm i begge svangerskapene. Dessverre. Kom vel rundt uke 6. 

Anonymkode: 102b3...883

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjempe dårlig i begge svangerskapene men spyingen gikk over i uke 16 med nr 2. første svangerskap var bare et rent mareritt og kvalmen avtok ikke før i uke 30. første var jente og andre var gutt. Vet ikke om det har noe å si

Anonymkode: 2ce3a...869

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hyperemesis i første svangerskap, og var litt plaget med kvalme og oppkast i svangerskap nr. to også, men på et mer normalt nivå. Jeg fikk ikke hyperemesis igjen. Det var to uker som var ille, uke 8 og 9, tror jeg. Da hadde jeg to dager hvor alt jeg prøvde å spise og drikke kom i retur, og jeg var en tur på sykehus for væskebehandling fordi jeg ble dehydrert. Så akkurat der og da var jeg veldig fortvilt, og trodde det ble som første gang. Men så ble det veldig mye bedre, og jeg hadde sluttet å kaste opp før uke 12. I 2. og 3. trimester ble jeg kvalm og uggen på kveldstid hvis jeg var ekstra sliten, og kastet opp en sjelden gang, men det var virkelig helt til å leve med. Jeg fikk spist, og det meste av tiden var jeg ikke kvalm. 

Anonymkode: 6b581...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...