AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni På tur i skogen med hunden? På tur i syden på stranden? Krysse Finnmarksvidda sammen med Lars Monsen? Men altså, det er helt vanlige turklær for en tur i skogen. Hvorfor alltid Mammut? Er det et favorittmerke eller noe? Anonymkode: 90cc2...9d9 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (54 minutter siden): På tur i skogen med hunden? På tur i syden på stranden? Krysse Finnmarksvidda sammen med Lars Monsen? Men altså, det er helt vanlige turklær for en tur i skogen. Hvorfor alltid Mammut? Er det et favorittmerke eller noe? Anonymkode: 90cc2...9d9 Tur i skogen, her i Norge. Fordi jeg er fornøyd med mammut. Anonymkode: 1e05c...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): På tur i skogen med hunden? På tur i syden på stranden? Krysse Finnmarksvidda sammen med Lars Monsen? Men altså, det er helt vanlige turklær for en tur i skogen. Hvorfor alltid Mammut? Er det et favorittmerke eller noe? Anonymkode: 90cc2...9d9 Hva er galt med mammut? Anonymkode: 7131b...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 1e05c...d8e Ja det der er da greit i varmen Anonymkode: 7131b...0c8 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Kortere shorts. Sports BH 🥰 Anonymkode: 70dc9...a0c 1
Hedda-78 Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Det kommer selvsagt an på en million ting. F.eks. hvor varm du er som person, hvor fort du skal gå, hvor bratt det er og hvor fuktig det er. Jeg hadde nok fort vrengt av meg t-skjorta og gått i sports-bh dersom det ikke er for mange folk der. Men hvis du skal gå med sekk er det gjerne lurt å ha noe på skuldrene for å unngå gnissing. Jeg hadde personlig valgt en luftigere shorts, eller så må den være i et veldig pustende materiale. Hvis du skal gå i skog og gress på sørlandet bør du vurdere langbukse pga flått. Hvis du skal gå lengre enn en halv dag, må du uansett ha med mer klær i tilfelle. Skal du gå i fjellet, må du ta høyde for plutselig værskifte. 2
Elle Melle Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli Jeg ville vært redd for at shortsen skulle bli for varm, så hadde nok ønsket meg en kortere og/eller luftigere shorts. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli Er det snakk om en 20 minutters spasertur på grusvei? Eller er det en 12 timers tur i tett skog med mye terreng? Er det første gang du går i skogen? Jeg hadde ikke orket dette antrekket i mer enn en rolig tur på maks en times tid i den varmen. Anonymkode: 59536...4fc 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli Jeg ville tatt med en singlet eller tatt på en god sportsBH som kan funke som topp. Da kan du ta av t-skjorten om du blir for varm. Hvor lang er denne turen i skogen? Jeg ville personlig tatt på en tynn ull-singlet og pakket med en lett t-skjorte. Dersom turen er litt lang og det kan bli sent eller væromslag, hadde jeg pakket en tynn vindtett jakke også. Når det gjelder underkroppen så hadde jeg sikkert valgt en lignende shorts til en liten skogstur, men til en lengre skogstur hadde jeg valgt en lett turbukse som enkelt kan gjøres om til shorts. Både fordi det kan bli kjølig senere, men også på grunn av at bukse er litt greiere i forhold til insekter og edderkopper i høyt gress og busker. Jeg har aldri prøvd Mammut turklær, så om akkurat disse plaggene funker vet jeg ingenting om. Regner med de er ganske standard turtøy som puster og er behagelig å ha på når man er på tur. Anonymkode: aefe0...f30 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #11 Skrevet 1. juli Kjempefint turantrekk. Ta med deg en tynn strømpebukse til å ta under i tilfelle du går steder med mye flått. Anonymkode: a5780...697 1
Fighter83 Skrevet 1. juli #12 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 19.34): Anonymkode: 1e05c...d8e Ser sporty ut dette👍
Boetica Skrevet 1. juli #13 Skrevet 1. juli Hvis du skal gå i terrenget, ville jeg hatt lang bukse mtp huggorm. Ellers ser det fint ut. Lurt å ha noe på hodet for skygge. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Boetica skrev (28 minutter siden): Hvis du skal gå i terrenget, ville jeg hatt lang bukse mtp huggorm. Ellers ser det fint ut. Lurt å ha noe på hodet for skygge. For alt du vet kan TS bo i nord-norge, og da er ikke det en problemstilling 😅 Anonymkode: 240f9...f55 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #15 Skrevet 2. juli Bruker kjole eller skjørt, badetrusa, i den varmen. Anonymkode: 00e5c...78c
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli Helt fint. Pass på flott og klegg. De er intense nå 👍 Anonymkode: 59663...fba 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Bruker kjole eller skjørt, badetrusa, i den varmen. Anonymkode: 00e5c...78c På tur i skogen i kjole eller skjørt? Høres ikke særlig praktisk ut. TS skriver hun skal gå i skogen. Anonymkode: 26560...d78 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 23.14): For alt du vet kan TS bo i nord-norge, og da er ikke det en problemstilling 😅 Anonymkode: 240f9...f55 Bor på Sørlandet Anonymkode: 1e05c...d8e
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bor på Sørlandet Anonymkode: 1e05c...d8e Oh dear 🤦🏻♀️ Anonymkode: 2921e...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå