AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Hei , jeg startet på wegovy for 2 uker siden , gått ned 5 kg. Så å si ingen matlyst , skjønner jo det er hele poenget men vil liksom få I meg noe. Andre som har opplevd dette og hva har dere gjort? Hilsen dame 41. Anonymkode: 68596...ca2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei , jeg startet på wegovy for 2 uker siden , gått ned 5 kg. Så å si ingen matlyst , skjønner jo det er hele poenget men vil liksom få I meg noe. Andre som har opplevd dette og hva har dere gjort? Hilsen dame 41. Anonymkode: 68596...ca2 Det er vel faktisk bare så enkelt som å spise noe sunt og ernæringsmessig riktig selv om man ikke er sulten. Anonymkode: 44fe4...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Du må bare spise mat. Enkelt og greit. Joghurt med cottage cheese, nøtter, granola, knekkebrød med egg, makrell i tomat for eksempel. Næringsrikt og ganske lett å få i seg. Anonymkode: 462d6...18c
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg opplever at jeg mister matlysten helt, og at små sunne retter smaker veldig godt og jeg blir helt mett og tilfredsstilt av en enkel salat eller knekkebrød, der ble jeg ikke før. Det gjorde at det var superenkelt å legge om kosten, jeg har gått ned 35kg hittil og har bare 20 igjen. Anonymkode: 630bc...8f3 1 2
aksase Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Hvis du ikke får i deg mat, bør du sjekke med legen din om du bør redusere dosen. Noe mat bør kroppen få slik at du får i deg noe vitaminer og mineraler, og litt for magen å jobbe med. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni aksase skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke får i deg mat, bør du sjekke med legen din om du bør redusere dosen. Noe mat bør kroppen få slik at du får i deg noe vitaminer og mineraler, og litt for magen å jobbe med. Det er veldig lite jeg får I meg men går på laveste dose. Anonymkode: 68596...ca2
aksase Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig lite jeg får I meg men går på laveste dose. Anonymkode: 68596...ca2 Det er mulig å ta mindre enn laveste dose ved å ikke trekke pennen helt til maks. Eller eventuelt ta den sjeldnere enn hver uke. Men, ikke gjør endringer uten å sjekke med legen først.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni aksase skrev (1 minutt siden): Det er mulig å ta mindre enn laveste dose ved å ikke trekke pennen helt til maks. Eller eventuelt ta den sjeldnere enn hver uke. Men, ikke gjør endringer uten å sjekke med legen først. Legen min har ferie nå,jeg skal til kontroll 29 juli. Da jeg startet hadde jeg bmi på 29,nå er den på 27.5 Anonymkode: 68596...ca2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni Den kommer tilbake om det er noen trøst.. Anonymkode: 9db12...4e7
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den kommer tilbake om det er noen trøst.. Anonymkode: 9db12...4e7 Åh? Anonymkode: 68596...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå