TheLegendBellaGoth Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Hvordan vasker dere vinduene inne og utenpå? Bruker litt eddik og zalo oppi vannet, tørker det bort med nal, så en tørr mikrofiberklut. Min mann sa at det er umulig å få det fint når det er varmt og sol ute, er dette sant?
Stjertmeis Skrevet 1. juli #2 Skrevet 1. juli Bøtte med litt vann og Nylonvask. Vrir en tykk klut oppi bøtte og har det på vinduene. Drar over vinduene med en nal. Har en rein og tørr klut som jeg tørker over nalen med etter hvert tak med nalen. Bruker dette både innvendig og utvendig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #3 Skrevet 1. juli TheLegendBellaGoth skrev (16 timer siden): Hvordan vasker dere vinduene inne og utenpå? Bruker litt eddik og zalo oppi vannet, tørker det bort med nal, så en tørr mikrofiberklut. Min mann sa at det er umulig å få det fint når det er varmt og sol ute, er dette sant? Vasker aldri vinduer når sola står på vinduene, da blir det bare skjoldet. Bruker Jif allment. Er det ekstra skittent tilsettes en liten klunk salmiakk. Den er fett og skittløselig. Eddik binder skitt så det er ikke smart. Mikrofiberklut og nal til å tørke av med. Anonymkode: 0e218...180 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli TheLegendBellaGoth skrev (16 timer siden): Hvordan vasker dere vinduene inne og utenpå? Bruker litt eddik og zalo oppi vannet, tørker det bort med nal, så en tørr mikrofiberklut. Min mann sa at det er umulig å få det fint når det er varmt og sol ute, er dette sant? Det beste er når det er litt kjøligere, jeg tar det heller tidlig vår og tidlig høst enn nå. Har jobbet med dette. Bruker noen dråper zalo og salmiakk utvendig. Innvendig spørs på hvor møkkete det er. Kan fint bruke kun vann og mikrofiber inne. Nal fungerer best om du har teknikken og ikke drar rett ned. Anonymkode: bf59e...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Er det litt sol, så bryr jeg meg ikke. Da blir det ikke skjoldete, er min erfaring. Jeg har brukt eddik og zalo flere ganger, funker fint, men nylonvask er det aller beste Anonymkode: d4c62...fa6
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Stjertmeis skrev (23 timer siden): Bøtte med litt vann og Nylonvask. Vrir en tykk klut oppi bøtte og har det på vinduene. Drar over vinduene med en nal. Har en rein og tørr klut som jeg tørker over nalen med etter hvert tak med nalen. Bruker dette både innvendig og utvendig. dette men jeg bruker avispapir i stedenfor nal innvenndig for å gni de tørre, da blir de skinnende rene.. Anonymkode: ae8fc...665 1
Stjertmeis Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): dette men jeg bruker avispapir i stedenfor nal innvenndig for å gni de tørre, da blir de skinnende rene.. Anonymkode: ae8fc...665 Det har jeg aldri hørt om. Interessant! Det må jeg teste 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå