AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Er invitert i bryllup med kleskode «sommer/pastell» og sliter med å finne passende maxikjoler til min kropp. Jeg bruker størrelse 52. Hvor kan man finne godt utvalg av sommerkjoler for store kropper? Anonymkode: cce3a...71f
enkefru Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni (endret) Bonprix.no Ellos.no Careless.no Endret 30. juni av enkefru 1
Perelandra Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli (endret) Zizzi, Ulla Popken eller Curvii? Støtter også de forslagene som Enkefru kommer med. Endret 2. juli av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Hei! Samme størrelse som deg, og alltid velkledd. Zizzi Zalando Vero Moda Curve Ellos ...og de nevnt over her. Må det være pastell? Jeg kjøpte nettopp en nydelig mørkeblå sid kjole som ville passet i bryllup også. Hvordan er kroppsformen din? Anonymkode: 16de9...8e6
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Kan en midi kjole i mørk blå base med blomster passe til dette bryllupet? Anonymkode: 16de9...8e6
AnonymBruker Skrevet 6. juli #8 Skrevet 6. juli KappAhl har plus size avdeling Anonymkode: 51512...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå