Gå til innhold

Uforpliktende flørt/sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Mann, 43 år i Oslo her. Jeg er litt nysgjerrig på disse anonyme nettforaene man hører om innimellom, der man avtaler uforpliktende sex med andre. 

Noen som kjenner til noen og har erfaring med dette? 

Damer har jo også behov og kan like litt spenning, det er vel ikke nødvendigvis slik at det kun er menn på slike fora? 😅 

Jeg er kun interessert i damer 😊

Anonymkode: c09b8...9f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi må dessverre passe på body-count’en vår, så null uforpliktende sex på deg!

hilsen Alle Kvinner

Anonymkode: 14fa6...81b

• Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vi må dessverre passe på body-count’en vår, så null uforpliktende sex på deg!

hilsen Alle Kvinner

Anonymkode: 14fa6...81b

For menn er bodycount ingen big deal. Det er ikke bra for oss menn å ikke få tømt oss og få utløp for noen animalistiske drifter. 

Hvis en kvinne vil bli gift så er det ikke lurt for henne å ha ONS. Vitner om lavt selvbilde og dårlig dømmekraft. 

Anonymkode: a726c...fe4

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei, 

Mann, 43 år i Oslo her. Jeg er litt nysgjerrig på disse anonyme nettforaene man hører om innimellom, der man avtaler uforpliktende sex med andre. 

Damer har jo også behov og kan like litt spenning, det er vel ikke nødvendigvis slik at det kun er menn på slike fora? 😅 

Ikke si "uforpliktende sex" til en kvinne.. si at du er forpliktet til å være ærlig, trofast, snill, grei, hemmelig og omsorgsfull for hennes nytelse, og ønsker at dere får en fin totalopplevelse.
Enkelte kvinner blir våt i øya og i trusa av høre dette, fordi sex handler om samarbeid og respekt❣️

Ikke la henne føle seg som ei uforpliktende hore.. la henne føle seg lidenskapelig begjært, som en rik prinsesse🥰

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Ikke si "uforpliktende sex" til en kvinne.. si at du er forpliktet til å være ærlig, trofast, snill, grei, hemmelig og omsorgsfull for hennes nytelse, og ønsker at dere får en fin totalopplevelse.
Enkelte kvinner blir våt i øya og i trusa av høre dette, fordi sex handler om samarbeid og respekt❣️

Ikke la henne føle seg som ei uforpliktende hore.. la henne føle seg lidenskapelig begjært, som en rik prinsesse🥰

Kall en spade for en spade...

På den måten kan hun i det minste få respekt for deg...

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei, 

Da kan du få et seriøst svar her:

Lag deg en profil på Cupido. Der er man åpen på hva man ønsker av sex( partner) jeg,som kvinne har møtt mange oppegående menn der opp igjennom årene. Hvem f...spør hverandre om hvor mange sex partnere man har hatt?😅

Så lenge det er 2 voksne mennesker med samtykkekompetanse er det jo helt greit. 

Lykke til!  Jeg møtte foresten kjæresten min der ❤️

Anonymkode: 6078e...1e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For menn er bodycount ingen big deal. Det er ikke bra for oss menn å ikke få tømt oss og få utløp for noen animalistiske drifter. 

Hvis en kvinne vil bli gift så er det ikke lurt for henne å ha ONS. Vitner om lavt selvbilde og dårlig dømmekraft. 

Så fint du sier det rett frem, at kvinner er et tømmeobjekt for deg. Også fint at flere og flere menn er singel. Korrelasjon? 

Anonymkode: e0772...f5c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Så det er bedre å lyge? Tror uansett at de flest har gjennomskuet den type propaganda uansett om de sier uforpliktet sex eller forpliktet sex. 

• Nyttig 2
Skrevet

Til TS:

Jeg har brukt noen av disse kontaktsidene. Dersom du gir en god beskrivelse av deg selv og hva du søker og i tillegg er en generelt ålreit fyr, vil duntreffe flotte kvinner som søker det samme som deg. Tinder er -ut fra hva jeg hører fra kamerater- enda mer effektivt.

Du har helt rett i din antakelse om at kvinner er like seksuelle som menn. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange positive erfaringer fra treff via anonyme nettforum. Greia er at du som ellers må stå på litt for å bli interessant.

Husk at kvinner i disse forumene får ca. 50-100 mailer pr. dag, så det skal litt til å skille seg ut i jungelen av siklende menn.

Anonymkode: d3385...e5e

Skrevet
Irak skrev (5 timer siden):

Kall en spade for en spade...

På den måten kan hun i det minste få respekt for deg...

Det fungerer ikke med spade her oppe.. de vil ha en god totalopplevelse og respekt, så vi er gjenside på det meste👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så det er bedre å lyge? Tror uansett at de flest har gjennomskuet den type propaganda uansett om de sier uforpliktet sex eller forpliktet sex. 

Hvem lyger for å ha sex?Tror du det fører til gjensynsglede?🤔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så fint du sier det rett frem, at kvinner er et tømmeobjekt for deg. Også fint at flere og flere menn er singel. Korrelasjon? 

Kompis, det betyr jo at flere og flere av damene ligger med akkurat de samme mennene. Like fullt er de tømmestasjoner ;) 

Anonymkode: c7254...3c1

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (20 minutter siden):

Det fungerer ikke med spade her oppe.. de vil ha en god totalopplevelse og respekt, så vi er gjenside på det meste👏

Vi er alle ulike heldigvis 🥳🥳🥳🥳

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja dere menn får ha sex med hverandre da. Vi kvinner må jo passe oss for å ha sex med dere. 🙄

PS! Samtlige kvinner jeg kjenner som har hatt ons er like godt gift som andre, og hadde ikke større problemer med å finne ektemann enn andre som ikke har hatt det.

Anonymkode: 21e96...d4d

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Av å lese her får jeg virkelig inntrykk at menn er snodig sammensatte individer med dobbeltmoral. 

De vil ha mengder av uforpliktende sex med ulike kvinner, men kvinner de innleder forhold til skal knapt ha hatt andre sexpartnere. 

Heldigvis for meg at min mann aldri har brydd seg om hvor mange sex-partnere jeg har hatt, selv om vi har vært sammen i over 20år. (Ikke det at det er så mange, men mange flere enn 3 som jeg skjønner er "innenfor" den aksepterte grensen)

Anonymkode: c123b...029

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...