Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hvert samboere i 4 mnd og kjærester i 6 mnd. Grunnen til vi ble samboere så fort var at huseier til jenta mi sa opp leiekontrakten, og det var ingen bolig ledig til fornuftig pris. 

Det har ingenting med saken å gjøre men ganske raskt i forholdet så ble det en del grisesnakk oss i mellom, og jeg spurte om Hu kunne sende ett puppebilde eller noe lignende spennende. Det hadde hu alerede på tlf, noe jeg stusset over og spurte hvor mange som har fått disse bildene. Svaret var ingen. Her kom det første røde flagget. Ganske raskt etter Hu flytta inn til meg fikk jeg en del flere røde flagg som jeg gikk og tenkte å grubla mye på. På ett tidspunkt så fikk jeg tilfeldigvis se hva pinkode til skjermlås på tlf var. Da tenkte jeg at neste gang hun sovner før meg så skal jeg sjekke tlf hennes. Dette er noe jeg selv mener er ett overtramp da en tlf er personlig og der kan stå mye fortrolig som ikke har noe med ett samboer forhold å gjøre. Alt fra selvmord i nær relasjon eller at dattera til en veninde har blitt gravid osv.

Men jeg valgte å gjøre det, og gikk kunne inn på relevante ting som hadde noe med min bekymring å gjøre. Nettopp å sjekke samtaler med motsatt kjønn på whats app, snapp, messenger og tlf logg. Og jada, der finner jeg nakenbilder/videoer av seg selv tatt fra halsen/nakken og ned, altså uten ansikt på noe av bilder/filmer. Dette er delt med en kanskje 3 stk. 2 av dem er før min tid så det har ikke jeg noenting med og det er helt greit. Men helt i begynnelsen av forholdet så sa henne at Hu ikke hadde delt de med noen, hvorfor juger du om det spurte jeg. Fikk bare tåpelig svar.

Men Hu har innrømmet å ha delt med en av de før min tid, men Hu mener å ha sendt med ett uhell til han 2 ganger underveis i forholdet. Mellom disse gangene har hun også mottat en video av han onanaere. 

Dette tror jeg slettes ikke på fordi helt i begynnelsen av forholdet så har henne sendt ett nøytralt bilde av ansiktet sitt til meg og han det gjelder. Dvs Hu har huket av for 2 mottakere da jeg og han fikk samme bilde samme tid. Det har hun også innrømet å ha gjort og at det ikke er noe galt i det. Så 1 mnd senere så får jeg og samme person en lengre video av overkroppen hennes i dusjen. Dette mener Hu har sendt med ett uhell til han, var kun jeg som skulle få den. Så litt etter mottar henne en video av han onanere. Så sender hun ett bilde av overkroppen sin til han ved ett uhell igjen 3 mnd ut I forholdet. Det her mener jeg er bare tull og blank løgn. Altså...

1. Du har innrømmet å ha sendt til han før hun traff meg som er helt greit.

2. Du innrømmer å ha sendt dette nøytrale ansiktsbilde til meg og han samtidig.

3. Men så har du plutselig sendt puppevideo til meg og han uheldig på snap. Dette burde henne ha merket fort da jeg og han havner jo på dette tidspunktet øverst på snap lista ettersom hun velger to stk mottakere... her burde henne ha oppdaget og prøvå fjerne/slette....

4. Så kommer det en runkevideo som Hu har sett. Her burde henne enten blokkere/slette eller fortelle vedkommende at "jeg har kjæreste, du trenger ikke sende slikt mer" hvilket Hu ikke har gjort noen av delene.

5. Så sender Hu visst nok feil igjen av overkroppen sin som bare han fikk og ikke jeg. Dette ca 3 mnd u i forholdet.

Hva mener dere? Snakker henne sandt? Er det virkelig mulig å sende feil så mange ganger? Hadde jeg finni flere bilder til fler mottakere av både jenter/gutter/familie så hadde jeg skjønt det, men.......

Anonymkode: 3d11e...ab8

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig lyver hun. Kan du leve med løgn og utroskap? 

Kast henne ut 

Anonymkode: 4003c...7d6

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun lyver. Som igjen betyr at hun ikke er klar for å «lande» med deg, men leter videre. Dropp det, dette lukter mer styr og intriger.

Anonymkode: 25de3...39e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, anbefaler deg å kaste henne ut så fort som mulig.

Hun er ikke ærlig med deg, hun lyver til deg og hun pleier seksuell kontakt med andre menn.

Unn deg selv langt, langt bedre enn dette! ❤️ 

(Og for all del - IKKE ha sex med henne flere ganger, for du risikerer at hun blir gravid, og da må du forholde deg til henne, hennes menn og hennes løgner i flere tiår fremover...)

Anonymkode: 39a0d...387

• Liker 12
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk nakenbilder og videoer tilsendt kort tid etter dere ble kjent.

Sier seg selv at dette er noe hun har lett for å gjøre.

Og du har alt for lett for å spørre.

Seriøse forhold bygges ikke på sending av nakenbilder.

Anonymkode: 5ee0c...a11

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne, anbefaler deg å kaste henne ut så fort som mulig.

Hun er ikke ærlig med deg, hun lyver til deg og hun pleier seksuell kontakt med andre menn.

Unn deg selv langt, langt bedre enn dette! ❤️ 

(Og for all del - IKKE ha sex med henne flere ganger, for du risikerer at hun blir gravid, og da må du forholde deg til henne, hennes menn og hennes løgner i flere tiår fremover...)

Anonymkode: 39a0d...387

Jeg har tatt strengen så det er ikke noe problem/bekymring. Hun har 2 barn med en og samme. Jeg tok en "kontroll" 1 uke etterpå å spurte om Hu kunne vise meg på snap hvem Hu har blokkert. Hun viste til en 10 til 12 navn som var blokkerte. Jeg kjente igjen 4 av navnene

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du fikk nakenbilder og videoer tilsendt kort tid etter dere ble kjent.

Sier seg selv at dette er noe hun har lett for å gjøre.

Og du har alt for lett for å spørre.

Seriøse forhold bygges ikke på sending av nakenbilder.

Anonymkode: 5ee0c...a11

Vi datet i en "fornuftig" hastighet. Hadde ikke sex før 4. Gang vi møttes. Er vel naturlig med litt slik snakk i en nyforrelskelse vel....🤷‍♂️

Skrevet

Jeg tror du burde dumpe henne å finne en ekte kvinne som faktisk elsker deg, fordi det fortjener du og du lever bare en gang! :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne. Hun er utro mot deg. Dette forholdet kommer aldri til å gå bra.

Anonymkode: 65bc5...6e0

• Liker 4
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (18 minutter siden):

Jeg tror du burde dumpe henne å finne en ekte kvinne som faktisk elsker deg, fordi det fortjener du og du lever bare en gang! :)

Jeg tar meg i det gang på gang, jeg er liksom dumsnill. Grunnen til at jeg slapp dem inn den gangen var at jeg kunne ikke se på at henne med 2 barn ikke hadde noe sted å bo, annet enn hos moren sin. Også er det dette jeg får igjen kort tid etter. Det er 2 mnd siden dette skjedde og jeg har ikke dumpet henne enda. Men er en del andre røde flagg opp igjennom som gir meg en særdeles dårlig magefølelse. Men jeg kan ikke bare kaste dem ut heller da det er 2 mindreårige barn som ikke kan noe for dette

• Liker 1
Skrevet
anonymlarvik skrev (2 minutter siden):

Jeg tar meg i det gang på gang, jeg er liksom dumsnill. Grunnen til at jeg slapp dem inn den gangen var at jeg kunne ikke se på at henne med 2 barn ikke hadde noe sted å bo, annet enn hos moren sin. Også er det dette jeg får igjen kort tid etter. Det er 2 mnd siden dette skjedde og jeg har ikke dumpet henne enda. Men er en del andre røde flagg opp igjennom som gir meg en særdeles dårlig magefølelse. Men jeg kan ikke bare kaste dem ut heller da det er 2 mindreårige barn som ikke kan noe for dette

Det er jo ikke ditt problem om de ikke har noe sted å bo. Kynisk ja, men det er ikke ditt problem at hun har satt seg i slik stilling. Min ektemann bodde lenge hjemme hos sine foreldre, ikke pga. økonomiske grunner og han hadde ei heller barn. Så kanskje du burde finne ei kvinne som det, bare uten barn

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er tydeligvis typen til å spørre om å få tilsendt nakenbilder og hun er tydeligvis typen til å sende. I tillegg ble dere samboere ganske fort. Du har to valg slik jeg ser det avhengig av om du er forelsket eller ikke. Ville gått for nr 2 hvis du ikke er forelsket og du angrer litt på hele samboerskapet. 

1) Ta en ordentlig samtale hvor tema er hvor vil vi med dette forholdet. Utfallet av den samtalen blir jo da litt styrende for veien videre. 

2) Gjør det slutt med det samme. 

Anonymkode: 32c8e...3f9

• Liker 3
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (7 minutter siden):

Det er jo ikke ditt problem om de ikke har noe sted å bo. Kynisk ja, men det er ikke ditt problem at hun har satt seg i slik stilling. Min ektemann bodde lenge hjemme hos sine foreldre, ikke pga. økonomiske grunner og han hadde ei heller barn. Så kanskje du burde finne ei kvinne som det, bare uten barn

Finner nok ingen kvinner mellom 35 og 40 uten barn tror jeg. Kan ikke kaste henne ut nå heller da dette er 2 mnd siden, også kan ikke hennes mindreårige barn noe for dette

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er tydeligvis typen til å spørre om å få tilsendt nakenbilder og hun er tydeligvis typen til å sende. I tillegg ble dere samboere ganske fort. Du har to valg slik jeg ser det avhengig av om du er forelsket eller ikke. Ville gått for nr 2 hvis du ikke er forelsket og du angrer litt på hele samboerskapet. 

1) Ta en ordentlig samtale hvor tema er hvor vil vi med dette forholdet. Utfallet av den samtalen blir jo da litt styrende for veien videre. 

2) Gjør det slutt med det samme. 

Anonymkode: 32c8e...3f9

I dag angrer jeg litt på hele greia da det er litt flere røde flagg som jeg stusser på. Nr 2 vil gå utover hennes to mindreårige barn som ikke kan noe for dette.... Men det jeg tror er at det spiller ingen rolle for henne om jeg er samboer i form av kjæreste eller fuck friend eller romkamerat. Det kan jeg bare finne ut av via denne samtalen du snakker om i alternativ 1. Men jeg har da ingen garanti for at det hu måtte si er sandt. Hu vil garantert si Hu er sååååå glad i meg osv. Alternativet hennes er jo å leite seg i hjel med å finne nytt sted å bo samt bytte skole og barnehage igjen med sine to.

Nei jeg får ta tiden til hjelp å se hva som skjer videre tror jeg, også ta den samtalen da

• Hjerte 2
Skrevet
anonymlarvik skrev (5 minutter siden):

Finner nok ingen kvinner mellom 35 og 40 uten barn tror jeg. Kan ikke kaste henne ut nå heller da dette er 2 mnd siden, også kan ikke hennes mindreårige barn noe for dette

Hvis du ser bra ut kan du jo finne ei yngre kvinne. Ellers er det veldig mange som ikke får barn i dag også, og helst ikke vil ha :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes du overreagerer noe helt enormt. Blir faktisk redd for deg når jeg leser det du skriver. Du virker som å ha et enormt kontrollbehov kombinert med lav selvtillit.

Rødt flagg.

Virker jo ikke som at dere har vært i noe ordentlig forhold da dette skjedde. Da er det for tidlig å forvente noe som helst av hun jenta du liker.

Anonymkode: ecf48...d61

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syntes du overreagerer noe helt enormt. Blir faktisk redd for deg når jeg leser det du skriver. Du virker som å ha et enormt kontrollbehov kombinert med lav selvtillit.

Rødt flagg.

Virker jo ikke som at dere har vært i noe ordentlig forhold da dette skjedde. Da er det for tidlig å forvente noe som helst av hun jenta du liker.

Lav selvtillit og kontrollbehov..... javel. Så du mener det er greit det hun har gjort? Om jeg ikke hadde følt på dette og ikke funnet det ut ved å sjekket tlf hennes så hadde jo denne kommunikasjonen hennes fortsatt. Og på hvor lang tid? Er det greit syns du?

Føler sjeldent og aldri jg har følt for å sjekke tlf eller investigere i andre forhold. Jeg må da få lov til å stusse over ting, og når det er nok så er det vel normalt å undersøke vel..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rødt flagg.

Det er vel heller hun som kontrollerer han for å få seg en plass å bo.

Anonymkode: 2a9ec...d8e

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting anderledes med denne situasjonen enn menn som holder på på samme måte. Få søpla ut av huset. 

Anonymkode: 22402...f6d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du høres ut som fin kar, ts. Og som mange andre skriver: dump henne. Løgnen kunne jeg personlig klart å se forbi. Du spurte direkte om hun hadde sendt nakenbilder til andre i fortiden, og hun svarte nei selv om hun hadde gjort det. Du har egentlig ikke noe å gjøre med hennes fortid, så hun skylder deg sånn sett ikke et riktig svar.

Men det som er det grove overtrampet her er selvfølgelig at hun har sendt slike ting mens dere er i et forhold. Skjønner at du vil skåne de mindreårige barna, men før eller siden må de uansett ut. Du skal ikke ofre deg for disse barna og ta til takke med en utro kjæreste. 

Ta en prat med henne, og si at hun er ute av huset ditt innen "X dato" (2,4 eller 6 seks uker - hun får i så fall flytte hjem til foreldrene sine mens hun leter videre)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...