Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det går vel mer på utvaskede underbukser med hull i. 

Anonymkode: 805dc...7cf

Ikke nødvendigvis. Jeg bruker Calcin Klein sine thongs selv, som er string med bred strikk. De er uovertrufne mhp. komfort for min del. Sitter der den skal hele tiden, og holder alt godt på plass. Kommer aldri til å gå tilbake til boxere. Men for mange damer er det helt uaktuelt har jeg skjønt, etter diskusjoner i forskjellige KG-tråder. 

Anonymkode: 0073a...b5e

Skrevet

Du går jo i det du vil. Om han ønsker at du svinser i en liten string, så er det vel ikke verre enn at du tar på deg en, tusler til han og snurrer en gang eller tre, og så tar han den av? Fem min med string tåler man vel hvis man vil glede en enkel mannesjel :ler: 

Jeg bruker string fordi jeg liker det. Mannen min bryr seg ikke om hvilken truse jeg har, han bryr seg bare om det som er under 🤷‍♀️

Anonymkode: e717f...119

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Jeg bruker Calcin Klein sine thongs selv, som er string med bred strikk. De er uovertrufne mhp. komfort for min del. Sitter der den skal hele tiden, og holder alt godt på plass. Kommer aldri til å gå tilbake til boxere. Men for mange damer er det helt uaktuelt har jeg skjønt, etter diskusjoner i forskjellige KG-tråder. 

Det stemmer. Nå er ikke jeg på dater’n men hadde fått helt krampe om jeg hadde tatt med en mann med stringtruse. K46.

Anonymkode: 39858...224

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør ikke ting som gjør meg ubehagelig for å 'glede' mannen. Så stringtruse hadde jeg ikke gjort nei. Han hadde fått andre gleder i livet av meg. 

Anonymkode: c793d...31d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det stemmer. Nå er ikke jeg på dater’n men hadde fått helt krampe om jeg hadde tatt med en mann med stringtruse. K46.

Anonymkode: 39858...224

Og for meg, som for mange damer, hadde det vært helt uaktuelt å bytte til mer ukomfortabelt undertøy pga. partners ønsker. Så da hadde vi nok ikke vært kompatible. 

Undertøy på dama interesserer meg null og niks. String eller bestemorstruser, hun kan gå i det hun vil selv for min del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg føler meg for gammel , er passert 40. 

Jeg selv foretrekker hipster. 

Hadde dere tatt på stringtruse for å glede mannen?

Anonymkode: 87c52...554

Jeg hadde tatt på string av og til. Liker følelsen av at jeg vet at han tenner på det. Null problem. 

Men til daglig bruker jeg boxer. Men fræddan går stringen på ;) 

Anonymkode: e4d5b...b61

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damene sier det, men å la mannfolka bestemme sitt eget undertøy er derimot ofte helt uaktuelt...

Jeg har aldri latt en dame bestemme hvordan jeg kler meg. Hun har riktignok kjøpt klær jeg liker å gå med til meg, men det er innafor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er over 40, og går fortsatt med string, fordi jeg synes det er mer behagelig enn vanlig truse. Så alderen er ikke ett argument. Men jeg hadde IKKE endret til hipster fordi en mann ønsket det. Kunne tatt det innimellom for å glede han, men i hverdagen går jeg med det jeg synes er mest komfortabelt. 

Anonymkode: 312c0...a61

Hvordan er STRING mer behagelig enn en litt mer dekkende truse? Tror ikke du egentlig mener det.. Jeg føler at stringtruse er forbeholdt 14/15-åringene. Det er vel ikke på moten lenger nå, så de går vel ikke med det de heller nå? 

Stringtruse er gross... 

Anonymkode: e3fca...e5a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er STRING mer behagelig enn en litt mer dekkende truse? Tror ikke du egentlig mener det.. Jeg føler at stringtruse er forbeholdt 14/15-åringene. Det er vel ikke på moten lenger nå, så de går vel ikke med det de heller nå? 

Stringtruse er gross... 

Anonymkode: e3fca...e5a

Hvorfor skulle det ikke være mer behagelig? Minst mulig stoff som flytter på seg. Hva som er "gross" med det er jeg usikker på...

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri i verden, jeg bestemmer klær selv gitt, og string er altfor ubehagelig og absolutt for kidsa. 

Anonymkode: eab8e...6e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Naturligvis. 

Og hva er dette med å være for gammel for string? Den skjønte jeg ikke. 

Anonymkode: 6bcc1...a63

Skrevet

Absolutt ikke. Det er jo påvist at uansett hvor mye du dusjer, så er stringtruser veldig uhygieniske. Og de er ekstremt ubehagelige. 🤷🏻‍♀️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men hva søren?! Gå med den trusa du vil! 

Anonymkode: 4bbb0...f94

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tatt på string i en time eller to, for mannens del. Hvis jeg visste han syntes det var ekstra sexy. 
Men jeg kommer aldri til å gå med noe som oppleves ubehagelig til hverdags. 
Og jeg vet han ikke ville ønsket at jeg hadde det ukomfortabelt heller. 

Om noen foretrekker string, så må de gjerne det. Men det er IKKE min greie. 
Jeg foretrekker hipstere eller vanlige truser.

Anonymkode: 59ae9...882

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det noen som bruker stringtruse i 2025?.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lur Venn skrev (16 timer siden):

Er det noen som bruker stringtruse i 2025?.

Ja, mange. Har tenåringsdøtre. Det er string som er greia i 2025. Det er noen år siden det ble det riktige, Hipster er i nøden mensentruse til bruk om natten eller kun noe mamma bruker. 

Anonymkode: abbac...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...