Gå til innhold

Hellas-Parga reise leie bolig/leilighet privat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett meg ut Parga pga relativt kort flyreise. Evt. andre fine steder i nærheten. 

Er et andre som har reist dit utenom standard charterreise? Jeg er er litt allergisk mot det og ønsker heller å leie privat bolig/leilighet, slik at vi har friheten til å lage mat selv. Leie oss bil og farte rundt på egenhånd.

Andre som har erfaringer med å reise slik? Er det greit å kjøre der f.eks ? Hvordan skaffe dere bolig ?

Jeg har søkt litt rundt, men finner for det meste hoteller o.l.

Anonymkode: 9137c...ffb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du allergisk mot charter?

Anonymkode: 0f7eb...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Parga 

Anonymkode: 564ef...4d7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har sett meg ut Parga pga relativt kort flyreise. Evt. andre fine steder i nærheten. 

Er et andre som har reist dit utenom standard charterreise? Jeg er er litt allergisk mot det og ønsker heller å leie privat bolig/leilighet, slik at vi har friheten til å lage mat selv. Leie oss bil og farte rundt på egenhånd.

Andre som har erfaringer med å reise slik? Er det greit å kjøre der f.eks ? Hvordan skaffe dere bolig ?

Jeg har søkt litt rundt, men finner for det meste hoteller o.l.

du har søkt på google etter eks "villa rent parga", vært på Airbnb etc - uten å finne annet enn hoteller? er jo massevis!

Anonymkode: 22d93...efa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 20.12):

Hvorfor er du allergisk mot charter?

Anonymkode: 0f7eb...7a6

Jeg liker bare ikke ikke forholde meg til "naboen" på ferie, bråkete unger og håndklemafia. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

du har søkt på google etter eks "villa rent parga", vært på Airbnb etc - uten å finne annet enn hoteller? er jo massevis!

Anonymkode: 22d93...efa

Ja, jeg har selvfølgelig søkt. Men jeg har ikke vært i området før, så var nysgjerrig på om andre hadde erfaringer å dele. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...