valentino Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har utallige ganger på dette forumet lest at dere mener at man virkelig kan leve livet når et forhold tar slutt. Mener dere virkelig at det å ha sex med flest mulig er å leve livet? Hva legger dere egentlig i uttrykket?
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Om jeg bruker uttrykket "å leve livet" handler det ikke om sex i det hele tatt. For meg handler det om å gjøre hva man selv virkelig vil, trenger og ønsker. Om det for noen betyr å ha sex med mange, så er det selvsagt deres sak. Men for meg handler som sagt ikke uttrykket om det.
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 Å leve er da mye mer enn sex. Det håper jeg da virkelig at du og synes. Mange ganger kan man starte livet når et forhold tar slutt. Man kan finne seg selv, sine lyster, ønsker, gleder og sorger. Man kan velge hvilket liv man skal leve, og hvordan man vil gjøre det.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Det kan bety både å ha sex med mange, det kan bety å reise og oppleve ting som kan være vanskelig å få gjennomført med en partner og barn, frihet helt enkelt
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #5 Skrevet 19. mars 2006 Jeg er så "heldig" at min x fant ny dame og flyttet etter 15 år. Har levd hans liv i de årene(min feil?) Så nå skal jeg leve livet, MITT liv. Håper det innebærer sex etterhvert også, men det er ikke det viktigste.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Du tror vist sex er det eneste damer tenker på. Jeg skjønner jo at det ikke nytter å si noe annet, det viser du selv gang på gang med forutintatte tråder. Skjønn dette her, Valentino: De aller fleste jenter vil helst ha sex med en fast partner.
valentino Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2006 De aller fleste jenter vil helst ha sex med en fast partner. ← Og i tillegg sex med mer spennende menn!
Gjest Sukkerert Skrevet 19. mars 2006 #8 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Det virker som om " å leve livet" for mange er ensbetydende med "å flørte, feste og å treffe mange gutter". For meg er å leve livet å være sammen med ham jeg elsker. Endret 19. mars 2006 av Sukkerert
Gjest Bellatrix Skrevet 19. mars 2006 #9 Skrevet 19. mars 2006 For meg er å leve livet å være sammen med ham jeg elsker. ← For meg også.
Gjest synseren Skrevet 19. mars 2006 #10 Skrevet 19. mars 2006 De aller fleste jenter vil helst ha sex med en fast partner. ←
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 20. mars 2006 #11 Skrevet 20. mars 2006 (endret) Og i tillegg sex med mer spennende menn! ← HVorfor må det väre itillegg? Mitt tillegg: jeg lever mitt liv som jeg önsker, med mannen jeg elsker, vi reiser, opplever, fester, og har sex. Det funker for meg. Noen tror de må väre single for å leve livet - men ikke om man har funnet en som vil leve det med deg. Endret 20. mars 2006 av ¤Humlen¤
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 Noen tror de må väre single for å leve livet - men ikke om man har funnet en som vil leve det med deg. ←
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #13 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har utallige ganger på dette forumet lest at dere mener at man virkelig kan leve livet når et forhold tar slutt. Mener dere virkelig at det å ha sex med flest mulig er å leve livet? Hva legger dere egentlig i uttrykket? ← Kvinner flest er ikke så innholdsløse at de tror livet dreier seg om sex! De årene jeg var gift levde jeg i et vakum. Det fant ikke sted noen utvikling i meg som person. Nå som singel jobber jeg som et dyr, oppdrar barn helt alene, har ikke sex, økonomien stinker. Men som menneske har jeg utviklet meg enormt. Det er for meg å leve! Jeg beveger meg fremover selv om det ikke innebærer turer på byen, utenlandsreiser, sex eller kjærester eller noe særlig sosialt liv forøvrig (har jo ikke råd til å gå ut). Men har gode venner og kolleger som gir meg både ros og ris. For man trenger andre mennesker for å utvikle seg.
Mossa Skrevet 20. mars 2006 #14 Skrevet 20. mars 2006 Og i tillegg sex med mer spennende menn! ← Du snakker ikke for alle når du sier dette, tror faktisk du snakker for svært få!! Det virker som om " å leve livet" for mange er ensbetydende med "å flørte, feste og å treffe mange gutter". For meg er å leve livet å være sammen med ham jeg elsker. ← Nå var det jo snakk om etter et endt forhold. Jeg tror ikke at det er så enkelt å bli sittende alene i en tom leilighet etter å ha vært sammen med noen i mange år..derfor er kanskje det lettere å fylle tomrommet med å dra på hurraturer på byen. Å virkelig leve livet etter ett vondt forhold sier seg selv; det er å få være seg selv, gjøre de tingene en selv ønsker, og kanskje slippe alt det vonde som forholde bar med seg. Og var det ikke ens eget ønske at forholdet tok slutt, tror jeg at det ofte er ett trøste-uttrykk. Man har ikke partneren mer, men man kan i allefall ut å oppdage verden på ny!!! Og kanskje finne ut at det ikke er så verst å leve alikevel!
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #15 Skrevet 20. mars 2006 Og i tillegg sex med mer spennende menn! ← Er man forelsket så er vel kjæresten verdens mest spennende mann, uansett hva andre måtte mene. Går du til seng med damer som er totalt uinteressante for deg? Eller mener du at kvinner generelt burde stille opp med medlidenhetssex? Det virker på meg som om du stadig motsier deg selv.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 20. mars 2006 #16 Skrevet 20. mars 2006 Kvinner flest er ikke så innholdsløse at de tror livet dreier seg om sex! De årene jeg var gift levde jeg i et vakum. Det fant ikke sted noen utvikling i meg som person. Nå som singel jobber jeg som et dyr, oppdrar barn helt alene, har ikke sex, økonomien stinker. Men som menneske har jeg utviklet meg enormt. Det er for meg å leve! Jeg beveger meg fremover selv om det ikke innebærer turer på byen, utenlandsreiser, sex eller kjærester eller noe særlig sosialt liv forøvrig (har jo ikke råd til å gå ut). Men har gode venner og kolleger som gir meg både ros og ris. For man trenger andre mennesker for å utvikle seg. ← det har vel egentlig ikke noe med å gjöre om du var gift eller ikke! Bare hvem du valgte å tilbringe tiden din med.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #17 Skrevet 20. mars 2006 det har vel egentlig ikke noe med å gjöre om du var gift eller ikke! Bare hvem du valgte å tilbringe tiden din med. ← Trådstarter skrev; "når et forhold tar slutt". Jeg ser det heller ikke som noe spesielt poeng at jeg var gift. Tror ikke jeg skjønner hva du mener jeg? Beskrev mine erfaringer med at jeg faktisk følte jeg begynte å leve da forholdet tok slutt (gift eller ikke er vel likegyldig?).
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 20. mars 2006 #18 Skrevet 20. mars 2006 Trådstarter skrev; "når et forhold tar slutt". Jeg ser det heller ikke som noe spesielt poeng at jeg var gift. Tror ikke jeg skjønner hva du mener jeg? Beskrev mine erfaringer med at jeg faktisk følte jeg begynte å leve da forholdet tok slutt (gift eller ikke er vel likegyldig?). ← neida du har rett
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #19 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har utallige ganger på dette forumet lest at dere mener at man virkelig kan leve livet når et forhold tar slutt. Mener dere virkelig at det å ha sex med flest mulig er å leve livet? Hva legger dere egentlig i uttrykket? ← De gangene jeg har vært singel, da mine to tidligere forhold tok slutt, har jeg begge gangene hatt skikkelig kjærlighetssorg over lang tid. "Å leve livet" betydde for meg å prøve å komme meg ut for å treffe folk. Det betydde ikke sex, siden det overhode ikke fristet med andre en eksen jeg savnet på det tidspunktet. Jeg har hatt en svært mislykket Ons så det har jeg holdt meg langt unna i ettertid. Jeg vet ikke hvordan det er hvis en selv bryter ut av et dårlig forhold, men tilfeldig sex er ikke en "kvinnesport". Hvis du ser like kritisk på ditt eget kjønn, Valentino, så er det nok blandt dem du finner de største trofé-jegerne
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #20 Skrevet 20. mars 2006 Jeg vet ikke hvordan det er hvis en selv bryter ut av et dårlig forhold, men tilfeldig sex er ikke en "kvinnesport". Hvis du ser like kritisk på ditt eget kjønn, Valentino, så er det nok blandt dem du finner de største trofé-jegerne ← Signerer denne. Flott skrevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå