AnonymBruker Skrevet 30. juni #21 Skrevet 30. juni Alt med moderasjon, også moderasjon. Har faktisk en del Marimekko i huset selv. Men ikke store mengder. Marimekko har faktisk egne butikker som bare selger marimekko-varer Så kan ikke være så utdatert når dem overlever Anonymkode: 795f8...1d7 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #22 Skrevet 30. juni Jeg liker godt Marimekko men har kun voksduk i Unikko-mønster. har litt service derfra det med små rundinger på, det liker jeg godt. Har et par duker i andre mønstre fra Marimekko, det er veldig fint synes jeg. Tror Marimekko aldri blir helt ut, det er litt for dyrt. Anonymkode: 8328d...acc 1
17.11 Skrevet 30. juni #23 Skrevet 30. juni Jeg liker andre typer mønster en det jeg ser mest av fra Marimekko, det blir litt for kunst-og-håndtverkslærer-vibber for min smak. Uansett ville jeg nok prøvd å finne noe som ikke var så gjenkjennbart om det var jeg som skulle innrede bolig, men dette er bare smak og behag. Hadde en venninne gått amok på marimekko-salg så hadde jeg ikke tenkt noe spesielt over det, det er tross alt ikke jeg som skal bo der, og hva som er «in» eller ikke er uten betydning. Det eneste som virkelig betyr noe er om de som skal bo i det trives med det. 1 1
Stor pike Skrevet 30. juni #24 Skrevet 30. juni Hvorfor i all verden skal du bry deg et komma om hva andre synes? Er Unikko kjerring? Hvis så, så driter jeg i det. Jeg har flere "småting" og elsker dem. Jeg ligger også an til en sofa med det kule mønsteret. Ja, jeg synes det er kult. 1
Sur sitron Skrevet 30. juni #25 Skrevet 30. juni Jeg hadde en Marimekko t-skjorte - den desidert beste og fineste t-skjorten jeg har eid. Irriterer meg grønn over at jeg ikke får tak i den lenger. Ville hatt en til. SÅ god kvalitet på en t-skjorte har jeg aldri opplevd før eller siden. T-skjorten var helt svart - ensfarget. Jeg er veldig klassisk og tidløs i klærne så noen digre blomstermotiver kommer ikke på meg. Jeg elsker forresten de blomstermotivene på servietter og andre småting i hjemmet. Har også flere vesker i Marimekko. Svarte de og - men av kjempegod kvalitet. Så for meg står Marimekko for kvalitet.
TheLegendBellaGoth Skrevet mandag kl 18:58 #26 Skrevet mandag kl 18:58 Synes Marimekko ser litt ut som billig IKEA. Har ikke noe i mot det, men heller kjøp ting på Ikea som etterligner for en billigere penge 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:16 #27 Skrevet mandag kl 19:16 Tips til innredning: prøv å finn ut hva du liker, og hva som fungerer for dine behov og livsstil. Virkelig prøv. F.eks. er du opptatt/interessert i å fornye interiøret ofte, eller vil du ha noe som funker lenge? Hva slags farger og materialer liker du? Er det noens hjem du liker godt? Når du har funnet ut av det, gi filla i hva som er inn, ut, kjerring, på salg, osv. Anonymkode: 2dd1b...c33
Sur sitron Skrevet mandag kl 19:17 #28 Skrevet mandag kl 19:17 TheLegendBellaGoth skrev (18 minutter siden): Synes Marimekko ser litt ut som billig IKEA. Har ikke noe i mot det, men heller kjøp ting på Ikea som etterligner for en billigere penge Men de som vet, de vet. Marimekko er kvalitet. 1 1
TheLegendBellaGoth Skrevet mandag kl 19:19 #29 Skrevet mandag kl 19:19 Sur sitron skrev (Akkurat nå): Men de som vet, de vet. Marimekko er kvalitet. Og det er Ikea også. Heller Ikea enn Møbelringen for å si det sånn, har jeg erfart og det sier litt 1
Sur sitron Skrevet mandag kl 19:20 #30 Skrevet mandag kl 19:20 TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå): Og det er Ikea også. Heller Ikea enn Møbelringen for å si det sånn, har jeg erfart og det sier litt Elsker Ikea og, jeg - så mye kvalitet der og. Spesielt Stockholm-serien elsker jeg.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:21 #31 Skrevet mandag kl 19:21 TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden): Og det er Ikea også. Heller Ikea enn Møbelringen for å si det sånn, har jeg erfart og det sier litt Men du har ikke erfart marimekko. Klart marimekko er høyere kvalitet enn Ikea, selv om jeg er glad i Ikea også jeg. Anonymkode: 2dd1b...c33 2
fru Alving Skrevet mandag kl 19:22 #32 Skrevet mandag kl 19:22 Sur sitron skrev (Akkurat nå): Elsker Ikea og, jeg - så mye kvalitet der og. Spesielt Stockholm-serien elsker jeg. Mye fint i den serien nå i vår, det er gøy. 1
TheLegendBellaGoth Skrevet mandag kl 19:23 #33 Skrevet mandag kl 19:23 Hvorfor betale dyrt for noe som ligner Ikea og er fra nærmeste naboland
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #34 Skrevet mandag kl 19:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er lei av beige og greige og brunt. Grønt liker jeg godt 😊 Anonymkode: 0530a...a8f Vi har malt alle vegger i huset og ingen av dem er hvite. Det føles veldig godt og presset med å innrede det "personlig og kult" så raskt som mulig, ble borte. Anonymkode: dc6d2...f42
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:32 #35 Skrevet mandag kl 19:32 Hvis du liker å kjøpe brukt så finnes det mye gammelt servise som selges, fra feks Figgjo flint o.l. fra 50-80 tallet. Anonymkode: dc6d2...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå