Gå til innhold

Ønsker mer initiativ til sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (6 timer siden):

For meg er det viktig at begge gir av seg selv.  Slik MÅ det bare være.

Er det dette man kaller en eufemisme? 😂😂😂

Anonymkode: 2efd7...648

Skrevet
feliek54 skrev (På 3.7.2025 den 11.19):

For meg er det viktig at begge gir av seg selv.  Slik MÅ det bare være.

Råe knull opp ned i taklampa er en av mine favoritter....

Og andre spennende steder... inne ute 

Kort sagt overalt..

M@ster.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 16.11):

Hva hjelper det oss kvinner som helt faktisk tar initiativ og er aktive? Jeg har aldri vært en kvinne som ikke tar initiativ, og jeg skriver hvordan ting da dessverre gjerne utvikler seg for meg og den type kvinner som tar initiativ. Da blir menn late og bakpå. 

Jeg har til og med i både ord og handlinger fått tilbakemelding fra mennene om at fordi andre kvinner tidligere var dårlige på å ta initiativ følte de at de fortjente å legge seg bakpå når de traff meg, kvinne som gjør det. Som om jeg skulle veie opp for innsatsen de har gitt andre kvinner, og bli straffet for hva andre kvinner ikke gjorde. Det finnes ikke riktig! Det er svært urettferdig mot meg og kvinner som meg. Jeg har jo ikke gjort det de da mente jeg burde veie opp for. 

Så helt ærlig, om det blir til at jeg bytter mann skal jeg også videre la være å ta initiativ, og la mannen stå på. Jeg er drittlei av å bli straffet for hva andre kvinner gjør eller ikke gjør. I forhold med meg bør mennene ta ansvar for akkurat vårt sexliv, ikke "ta igjen" for hva de måtte yte for andre kvinner. 

Så du har sikkert rett, men å kaste slike statestikker etter meg son helt faktisk tar initiativ er like meningsløst som at menn har ment at jeg skal veie opp for andre kvinners handlinger. Jeg er meg! 

Anonymkode: 22f21...759

Så du skal gjøre akkurat det samme som du klager over at menn gjør altså...

Anonymkode: c482a...493

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 17.34):

Er det dette man kaller en eufemisme? 😂😂😂

Anonymkode: 2efd7...648

Nei,  jeg er en snill vennlig person med godt humør  og vil bare at det kan bli fint for begge. Så enkelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...