AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Du er 50 år og har fått kjæreste. Han sier at du har ungpike- kropp. Er det bra eller ikke? Selv tok jeg det som et kompliment der og da, men siden han ikke har vært særlig på seksuelt, tenkte jeg senere at han kanskje ikke sona det er så bra å ha en sånn kropp når man er moden kvinne…? Anonymkode: 6cd6c...c01
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Han mener det neppe bokstavelig. Han prøver å si at du ser bra ut for alderen. Anonymkode: 60cfd...e01 19
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Ikke det mest sjarmerende komplimentet jeg kan tenke meg, men ingen tvil i verden om at det er ment positivt. Anonymkode: 7b225...bfa 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Er du tynn, flatbrystet, og har liten rumpe? Anonymkode: 63a85...180
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du er 50 år og har fått kjæreste. Han sier at du har ungpike- kropp. Er det bra eller ikke? Selv tok jeg det som et kompliment der og da, men siden han ikke har vært særlig på seksuelt, tenkte jeg senere at han kanskje ikke sona det er så bra å ha en sånn kropp når man er moden kvinne…? Anonymkode: 6cd6c...c01 Kjæresten min synes jeg er verdens diggeste men er ikke pågående seksuelt fordet. Er nok et kompliment selv om det høres helt tilbakestående ut. Anonymkode: b6797...1b6 1
Salamandra Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Hadde aldri falt meg inn å ta det som noe annet enn et kompliment. Det er jo derfor damer driver og trener og styrer på, for å bevare eller få tilbake kroppen man hadde da man var ung og nyutsprungen. 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Hvis det betyr at du har stram kropp, så er det et kompliment. Hvis det betyr at du ser ut som et barn (før puberteten), så bør du løpe! Anonymkode: 1d733...7a8 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): ungpike- kropp. Høres pedo ut i mine ører. Ungpiker er vel barn/ungdom/tenåring. Anonymkode: 84368...286 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Synes eh det er litt imponerende å ikke ta det som et kompliment Anonymkode: e628f...765 5
Gjest Cartman Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni Hvis ikke det er et kompliment, så er det vanskelig å gi deg komplimenter.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni Selvfølgelig er det et kompliment. Anonymkode: 1b0cc...26b 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres pedo ut i mine ører. Ungpiker er vel barn/ungdom/tenåring. Anonymkode: 84368...286 Enig. Anonymkode: 9b08e...d2d
AnonymBruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Han sier du ser veldig bra ut for alderen, og du tenker det er noe annet enn et kompliment? Anonymkode: 5f9c6...0ea 8
AnonymBruker Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni Herregud som man skal tolke alt i værste mening.. Voks opp. Anonymkode: ea379...63f 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #18 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Høres pedo ut i mine ører. Ungpiker er vel barn/ungdom/tenåring. Anonymkode: 84368...286 Pedo? Ungpike betyr ung voksen, 18-25. Anonymkode: 1bed6...126 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Skrevet 1. juli Hadde syntes det var en litt creepy kommentar fra en på hans alder. Anonymkode: aaba2...c9c
Adrenalina1 Skrevet 1. juli #20 Skrevet 1. juli Salamandra skrev (På 30.6.2025 den 11.57): Hadde aldri falt meg inn å ta det som noe annet enn et kompliment. Det er jo derfor damer driver og trener og styrer på, for å bevare eller få tilbake kroppen man hadde da man var ung og nyutsprungen. Jeg trener ikke for å få ungpikekroppen. Jeg trener for helsas skyld. Ikke skjer alle damer over en kam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå