Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som selger og har dette som deltidsjobb. Er nylig begynt å ny jobb og denne kollegaen jeg refererer til er også ny. Jeg har lagt merke til at når jeg hjelper en kunde kommer min kollega midt inn i salget og prøver å hjelpe/ta over salget. Jeg syns det bare er hyggelig å samarbeide, men i noen tilfeller er det bare forstyrrende at en kollega kommer midt inn i samtalen uten å vite hva samtalen handler om, bortsett fra å se at vi ser på et spesifikt produkt. Ofte har kunden et spesifikt spørsmål og det at en kollega kommer midt i samtalen og kommer med sine anbefalinger virker forstyrrende både for meg og kunden. Syns også det er ganske uhøflig. Det er vanlig at hvis man ønsker å lære/høre eller se, er man velkommen til det. Men man bryter bare ikke inn i en samtale på den måten. I tillegg til at vi hadde flere andre kunder i butikken og da trenger man ikke være to på et salg, med mindre noen trenger assistanse. 
Hvordan kan jeg ta dette opp med min kollega på en fin måte? 

Anonymkode: fa435...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar det med din leder 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

" Hei hei, det er fint at vi kan hjelpe hverandre når det trengs, men jeg sier ifra hvis jeg har behov. Skjønner at det er godt ment når du kommer bort mens jeg holder på med en kunde, men det er ikke nødvendig, jeg kommer heller og spør hvis det er noe."

Fungerer ikke det tar du det med leder.

Anonymkode: a7afb...da8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...