AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Sliter med bleike fregnede bein. Lite lysten på å gå i skjørt /kjole over knærne uten tynn strømpebukse under. Leste nå om bodyfoundation og lurer på om noen har erfaring med det? Anonymkode: 4a760...9e5
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Jeg har aldri prøvd bodyfoundation, men om det er som vanlig foundation ville jeg heller prøvd bodylotion med farge. Vanlig foundation smitter av og legger seg i folder, mens bodylotion med farge smitter ikke av og gir en lengre glød og farge. Dove har en fin en, men den jeg liker best er fra Normal og veldig billig og naturlig i fargen - ikke så orange. Koster under 50 lappen mener jeg og mye billigere enn bodyfoundation. Anonymkode: f9fd7...531
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri prøvd bodyfoundation, men om det er som vanlig foundation ville jeg heller prøvd bodylotion med farge. Vanlig foundation smitter av og legger seg i folder, mens bodylotion med farge smitter ikke av og gir en lengre glød og farge. Dove har en fin en, men den jeg liker best er fra Normal og veldig billig og naturlig i fargen - ikke så orange. Koster under 50 lappen mener jeg og mye billigere enn bodyfoundation. Anonymkode: f9fd7...531 Det annonseres med at body foundationen ikke smitter av på klær og den skal være dekkende (dove sin bodylotion med farge kjenner jeg godt til) Anonymkode: 4a760...9e5
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det annonseres med at body foundationen ikke smitter av på klær og den skal være dekkende (dove sin bodylotion med farge kjenner jeg godt til) Anonymkode: 4a760...9e5 Hvordan synes du den fra Dove fungerer? Anonymkode: b1f6d...c1a
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvordan synes du den fra Dove fungerer? Anonymkode: b1f6d...c1a Bruker mest den for ansiktet. Helt ok. Har alltid vanlig foundation over 😊 Anonymkode: 4a760...9e5
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli Ja, funker dårlig - smitter lett av. Anonymkode: 7f07d...0fe
candykiss Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli Har prøvd Vita Liberata sin Body Blur på bena for og skjule noen arr jeg har, synes ikke den var særlig dekkende egentlig, men den smittet ikke av.
Filifjonk Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli (endret) Har ikke prøvd body foundation, men jeg har samme problem som deg og elsker (!!!) Clarins self tan gel! Etter to lag ser jeg 10 ganger bedre ut i shorts eller hva det måtte være! Endret 2. juli av Filifjonk Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå