AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Etter å ha truffet hverandre noen ganger skulle vi ha sex. Det fungerte ikke, for ham. Årsaken satt meg helt ut. Jeg var for liten. Uten klær assosierte han for mye med en mindreårig og fikset det ikke. For meg er dette blitt et lite traume. Anonymkode: ff518...4ed 1 5
Fru Uperfekt Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Skjønner det kan vært tøft for deg, vurdert profesjonell hjelp? Høyden er det lite å gjøre noe med, vi er som vi er 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Folk bruker ordet traume så ukritisk om dagen... Anonymkode: 0cdf5...b5d 15 1 23
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Et traume faktisk 😅 Bare finn deg en fyr som er litt mer på din egen størrelse da vel, eller tenner du på stor størrelsesforskjell, i motsetning til han du datet nå? Anonymkode: e48bb...a5b 4 1
Kometen Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Dette var hans preferanse/problem. Det har ikke noe med deg å gjøre. Finn en mann som liker deg som du er og drit i han der. Ikke ta alt så personlig og ikke bruk ordet traume i utrengsmål. Om dette faktisk skulle gi deg et traume har du større problemer. 14
Fjellmannover190 Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Jeg er selv over 190 og har hatt damer fra 156 til 184, og har aldri tenkt i de baner. Du må ha møtt på en som overtenker eller har problemer. Selv om jeg er veldig oppmerksom på å ikke seksualisere yngre kvinner og jenter som jeg jobber med eller treffer, så tar jeg ikke med meg dette seksuelt og er alltid trygg med kvinner i en seksuell situasjon og har aldri tenkt på dette. 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk bruker ordet traume så ukritisk om dagen... Anonymkode: 0cdf5...b5d Folk her inne vet ikke hva traume er... Anonymkode: 3061f...510 3 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Soft mann skrev (2 timer siden): Hva er for liten? AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter å ha truffet hverandre noen ganger skulle vi ha sex. Det fungerte ikke, for ham. Årsaken satt meg helt ut. Jeg var for liten. Uten klær assosierte han for mye med en mindreårig og fikset det ikke. For meg er dette blitt et lite traume. Anonymkode: ff518...4ed det hjelper å lese det TS skriver.. Jeg vil tro denne tilgakemeldingen gjør at TS føler seg som et barn kroppslig og ikke ser seg selv som den kvinnen hun før så seg som og at dette har ført til at hun tenker på det hele tiden og opplever det traumatisk. Anonymkode: 3ea55...cbf 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Æsj dette sier sååå mye mer om ham!! Bare fordi man er petite betyr jo ikke at man er et barn. At han i det hele tatt tenkte i de baner???? Anonymkode: 47826...972 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni Du kommer til å møte en fin gutt eller mann som elsker deg akkurat som du er, både kropp og sjel. Vent på han! ❤️ Han du møtte nå var en frosk du måtte forbi på veien mot kjærligheten. Alle vi møter før det klaffer ordentlig er blindveier. Anonymkode: b2fd2...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni Jeg kan jo forstå det om du er "lite utviklet" og ser mer ut som et barn enn en kvinne. Mener ikke å være frekk her eller noe, har flere små venninner - som for øvrig aldri har opplevd det samme. De har blitt dumpet og vært klar over at det egentlig var utseende men å si det slik er merkelig, man kan heller si at vi passer ikke sammen eller noe. Uansett, er noen for alle, stor eller liten. Anonymkode: 35814...98f 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan jo forstå det om du er "lite utviklet" og ser mer ut som et barn enn en kvinne. Mener ikke å være frekk her eller noe, har flere små venninner - som for øvrig aldri har opplevd det samme. De har blitt dumpet og vært klar over at det egentlig var utseende men å si det slik er merkelig, man kan heller si at vi passer ikke sammen eller noe. Uansett, er noen for alle, stor eller liten. Anonymkode: 35814...98f Hvordan har de vært klar over at det var pga utseende? Høres mer ut som en usikkerhet de har og derfor tror det. Med mindre de har sagt det så vet man jo det faktisk ikke. Kan vel like godt å vært at de ikke føler kjemi. Nå har vel menn også forskjellige preferanser akkurat som kvinner. Noen foretrekker små former andre foretrekker mer former. Folk er forskjellige. Ellers så tenker jeg at du kanskje ikke trenger å gni det inn for ts. Du fremstår som ganske frekk, selv om du sier du ikke mener det. Du kunne spart deg for den setningen. Anonymkode: 6f188...6fa 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter å ha truffet hverandre noen ganger skulle vi ha sex. Det fungerte ikke, for ham. Årsaken satt meg helt ut. Jeg var for liten. Uten klær assosierte han for mye med en mindreårig og fikset det ikke. For meg er dette blitt et lite traume. Anonymkode: ff518...4ed Nå synes jeg det er ganske dårlig å si sånt å skape en sånn usikkerhet hos noen. Veldig for ærlighet, så lenger det ikke skaper sånn usikkerhet hos andre, da er det bare unødvendig. Uansett er folk forskjellige noen liker små former andre foretrekker mer former. Folk er forskjellige. Du er fin akkurat som du er. Han var ikke rett, men du kommer til å finne noen som liker deg akkurat som du er. Anonymkode: 6f188...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Folk tenner på ulike ting. Det betyr ikke at du ikke er fin nok som du er, men at han ikke tente på akkurat din kropp. Og det er ikke gøy å måtte forholde seg til, skjønner at det går på selvtilliten løs, særlig når han sier det på en så ufin måte, men ingen har en kropp som tenner alle. Vi ser alle litt ulike ut uten klær enn med, og om man merker at det føles feil ut når klærne er av, så må man jo bare avbryte. Enten det er pga utseende, kropp, personlighet, lukt, oppførsel eller hva enn det er. Prøv å ikke ta det noe mer personlig enn det er ts, selv om jeg skjønner det kan være vanskelig. Det er ikke noe galt med deg, men akkurat denne mannen tente ikke på kroppen din. Noe som er kjipt, men bra han viser det nå og ikke et stykke inn i forholdet (som også skjer mange). Så finner du garantert en bedre mann som synes du ser perfekt ut som du er, mange som liker små voksenkropper også! Nå er jeg heterofil dame som har noen kilo for mye, men jeg har alltid foretrukket spinkle menn. Hadde vært kjipt om det ikke ble igjen noen menn til meg fordi "alle damer liker muskuløse menn", eller om jeg skulle panisk slanket meg (eller unngått menn) fordi "ingen liker lubne damer". At jeg ikke tenner på bredskuldrede, store, muskuløse menn betyr jo ikke at det er noe galt med de mennene, men de er bare ikke min type. Du må bare lete litt videre, og hvis denne episoden gjør deg for usikker, kanskje kle deg på en måte som viser kroppen mer som den er. For da vil du få oppmerksomhet av de som faktisk synes du er fin som du er, og det er garantert veldig mange! Anonymkode: e400e...bdb 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvordan har de vært klar over at det var pga utseende? Høres mer ut som en usikkerhet de har og derfor tror det. Med mindre de har sagt det så vet man jo det faktisk ikke. Kan vel like godt å vært at de ikke føler kjemi. Nå har vel menn også forskjellige preferanser akkurat som kvinner. Noen foretrekker små former andre foretrekker mer former. Folk er forskjellige. Ellers så tenker jeg at du kanskje ikke trenger å gni det inn for ts. Du fremstår som ganske frekk, selv om du sier du ikke mener det. Du kunne spart deg for den setningen. Anonymkode: 6f188...6fa De har skjønt det fordi det har vært kommentarer og spørsmål om vekt for eksempel. At de burde spise mer slik at de får litt mer former, dette har vært før det ble slutt, da har de hatt en relasjon i 3-4 måneder. Vel jeg er ærlig om det fremstår som frekt for deg så tar jeg meg ikke nær av det. Tror egentlig ikke ts sin date meinte noe vondt med det, ble bare feil for han og det må man respektere, folk liker forskjellige ting. Anonymkode: 35814...98f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #18 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har skjønt det fordi det har vært kommentarer og spørsmål om vekt for eksempel. At de burde spise mer slik at de får litt mer former, dette har vært før det ble slutt, da har de hatt en relasjon i 3-4 måneder. Vel jeg er ærlig om det fremstår som frekt for deg så tar jeg meg ikke nær av det. Tror egentlig ikke ts sin date meinte noe vondt med det, ble bare feil for han og det må man respektere, folk liker forskjellige ting. Anonymkode: 35814...98f Du vet jo allerede at ts tok seg nær av det han sa. Så å gni det inn som du gjør er ganske dårlig. Håper ikke du skaper samme usikkerhet hos dine venninner. Anonymkode: 6f188...6fa 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #19 Skrevet 30. juni Det er lov å ikke tenne på en person. Ærlig talt,de fleste menn tenner vel ikke TS heller. Anonymkode: 6fc70...538 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #20 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter å ha truffet hverandre noen ganger skulle vi ha sex. Det fungerte ikke, for ham. Årsaken satt meg helt ut. Jeg var for liten. Uten klær assosierte han for mye med en mindreårig og fikset det ikke. For meg er dette blitt et lite traume. Anonymkode: ff518...4ed Du får gå til legen og spørre om å få medisiner og behandling for PTSD. Anonymkode: 83cfb...825 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå