AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Vert sammen i 18 år. Hva gjør man egentlig? Kan det reddes? Erfaringer? Anonymkode: fd36f...262
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vert sammen i 18 år. Hva gjør man egentlig? Kan det reddes? Erfaringer? Anonymkode: fd36f...262 Sjeldent. Noen få klarer å få tilbake tenningen men det er mye jobb og begge må ville det. Det pleier stort sett ikke å gå i lengden. Dabber av på nytt. Anonymkode: 89715...e90
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Mange velger å bli i forhold basert på gode vennskap. Du får bare finne ut om du tenker det passer for deg. Anonymkode: a762e...f16
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg valgte å gå når jeg kjente forholdet var blitt til vennskap. Viste seg dessverre for meg at det eneste jeg trengte var en pause for å komme meg litt til hektene igjen, få finne ut av følelsene osv. Så jeg angrer veldig, og ser at forholdet vårt kunne blitt reddet om vi bare hadde jobbet litt for det😔😭 Anonymkode: cb65e...f21 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå