Gå til innhold

Intervaller - hvordan tar man tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dumt spørsmål kanskje, men jeg er skikkelig sofanybegynner. Ser på f.eks couch to 5k at man skal løpe ett minutt og gå ett minutt x 10 den første dagen. Hva er den beste måten å holde styr på tiden på? Jeg har en Fitbit, men finner ingen god innstilling som kan hjelpe meg, skulle gjerne fått beskjed når det har gått ett minutt rett og slett. Hvordan gjør du det?

Anonymkode: 1d8e8...356

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare mobilen. Enten nedtelling eller stoppeklokke- funksjonen

Anonymkode: 1184f...032

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes nok apper som holder tiden for deg, men jeg har rett og slett bare brukt Health-appen på mobilen og startet en trening. Så følger jeg med på klokken selv.

Anonymkode: 4bbef...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Bruker app som sier enten Walk eller Run 😂 Veldig fornøyd med Just Run appen. Enkel og grei :)

Anonymkode: 93993...354

AnonymBruker
Skrevet

Om ikke du slavisk trenger å følge 1 min, men f.eks 3-4 min intervaller kan man lage seg en spilleliste med annenhver gå og løpe sang :) 

Anonymkode: 00db0...b20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fitbit luxe, og kan legge inn intervall som treningssnarvei i appen. 
Da vibrerer klokka etter angitt bevegelsetid, og etter angitt pausetid, og varsler når jeg har gjennomført angitt antall intervaller. 

Anonymkode: 35e08...c5a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 9.09):

Om ikke du slavisk trenger å følge 1 min, men f.eks 3-4 min intervaller kan man lage seg en spilleliste med annenhver gå og løpe sang :) 

Anonymkode: 00db0...b20

Jeg gjør dette. 

Anonymkode: f75ac...dbc

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker en app som jeg stiller inn hvor mange intervaller, varighet, samt pausene, og den legger seg oppå musikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Garmin FR 165 Og der kan jeg lage treningsprogram slik at klokk passer på dette for meg. Alternativt bruker jeg en intervallapp om jeg har med telefonen 

Anonymkode: 65552...acf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...