Gå til innhold

Skal du bruke skaut i sommer/bruker du skaut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Den trenden er jeg for gammel til. Brukte skaut sist det var populært. K39. 

Anonymkode: 93313...d36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymkode: a7bb8...941

• Liker 3
Skrevet

Det passer på yngre jenter, føler meg for gammel for trenden er over 40. Men har brukt noe lignende tidligere. Har døtre i alderen 25 og 17 dem hadde vært fin med det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Like sexy som de buksene som ga rare rumper for ti år siden. 

Anonymkode: 1685c...ef5

• Liker 2
Skrevet

Ikke tale om!  I min ungdom var det bare gamle damer som brukte det,jeg føler meg ikke så gammel.😁  K 70

• Liker 4
Skrevet

Gjorde meg ferdig med dette på 90 tallet🙈 men syns jo det er gøy å se hvordan trender kommer tilbake😆

• Liker 2
Skrevet

Skaut kommer jeg aldri til å bruke. Så nei. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, overhode ikke. Jeg ser ut som en kreftpasient hvis jeg tar på skaut/ tørkle på hodet.

Passer nok for de som er yngre enn meg.

Skrevet

Jeg bruker ofte et hårbånd, skjerf eller tørkle i håret, og har gjort det siden tidlig på 90-tallet. Det er praktisk for å holde håret på plass samtidig som jeg synes det er finere enn å ha hestehale. Nå om sommeren beskytter det også hårfestet mot å bli solbrent. 

Jeg har to kurver med hårbånd i ulike farger så jeg kan matche alle antrekk. 😃

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk med det sist det var populært. Nå føler jeg meg for gammel. Kunne kanskje brukt det på stranda, for å beskytte håret. 

Anonymkode: bb606...422

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei. Den trenden er jeg for gammel til. Brukte skaut sist det var populært. K39. 

Anonymkode: 93313...d36

Jonette skrev (3 timer siden):

Ikke tale om!  I min ungdom var det bare gamle damer som brukte det,jeg føler meg ikke så gammel.😁  K 70

Der ser man hvor forskjellig folk tenker og hvor vanskelig det er om man tenker anerkjennelse fra andre. 

For meg er skaut slik jeg bruker når jeg lager mat for å unngå hår i maten men hender også jeg bruker det om sommeren når jeg er på tur for å holde håret unna i varmen. 

Anonymkode: d126d...b5a

Skrevet

Nei. Jeg kunne ha brukt sjalet som hårbånd, litt rockabilly stil med kute/sløyfe forran, men det blir noe litt annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja (K28). Synes det er søtt, men i tillegg er det veldig praktisk da jeg fort blir solbrent i hodebunnen. Kler skaut mye bedre enn caps. Det er også kjekt om man vil ha håret ned, samtidig at det ikke skal gå i øynene.

Anonymkode: 307f7...311

AnonymBruker
Skrevet
Wilma89 skrev (4 timer siden):

Gjorde meg ferdig med dette på 90 tallet🙈 men syns jo det er gøy å se hvordan trender kommer tilbake😆

Samme her! Lurer på om de skjørtene/forklene vi brukte utenpå buksa kommer tilbake. 

Anonymkode: 8ad48...f17

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gikk med det sist det var populært. Nå føler jeg meg for gammel. Kunne kanskje brukt det på stranda, for å beskytte håret. 

Anonymkode: bb606...422

Føler deg for gammel til å gå med skaut? For ung mener du? I min verden forbinder jeg det med godt voksne koner. Gjerne mens de yster eller mens bakstekjerringene lager lefser eller flatbrød over en takke. 

koneskaut – Store norske leksikon

https://no.wikipedia.org/wiki/Skaut

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bakvendt å se folk føle seg for gamle for å gå med skaut. Jeg føler meg minst 50 år for ung 😗

Anonymkode: 63dd6...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. 

Anonymkode: f4cdb...753

AnonymBruker
Skrevet

Bare når jeg kjører åpen bil.

Anonymkode: 03e2b...477

• Liker 2
Skrevet

Nei , det er så stygt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...