AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Som visstnok er sommerens poppis: https://www.minmote.no/mote/tilbehoer/a/8qaRPA/slik-styler-du-sommerens-skaut-influencer-deler-sine-beste-tips Anonymkode: eef3e...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Nei. Den trenden er jeg for gammel til. Brukte skaut sist det var populært. K39. Anonymkode: 93313...d36 4
Miaiai Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Det passer på yngre jenter, føler meg for gammel for trenden er over 40. Men har brukt noe lignende tidligere. Har døtre i alderen 25 og 17 dem hadde vært fin med det 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Like sexy som de buksene som ga rare rumper for ti år siden. Anonymkode: 1685c...ef5 2
Jonette Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Ikke tale om! I min ungdom var det bare gamle damer som brukte det,jeg føler meg ikke så gammel.😁 K 70 4
Wilma89 Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Gjorde meg ferdig med dette på 90 tallet🙈 men syns jo det er gøy å se hvordan trender kommer tilbake😆 2
Hedda-78 Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni Nei, overhode ikke. Jeg ser ut som en kreftpasient hvis jeg tar på skaut/ tørkle på hodet. Passer nok for de som er yngre enn meg.
Perelandra Skrevet 30. juni #10 Skrevet 30. juni Jeg bruker ofte et hårbånd, skjerf eller tørkle i håret, og har gjort det siden tidlig på 90-tallet. Det er praktisk for å holde håret på plass samtidig som jeg synes det er finere enn å ha hestehale. Nå om sommeren beskytter det også hårfestet mot å bli solbrent. Jeg har to kurver med hårbånd i ulike farger så jeg kan matche alle antrekk. 😃 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #11 Skrevet 30. juni Gikk med det sist det var populært. Nå føler jeg meg for gammel. Kunne kanskje brukt det på stranda, for å beskytte håret. Anonymkode: bb606...422 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Den trenden er jeg for gammel til. Brukte skaut sist det var populært. K39. Anonymkode: 93313...d36 Jonette skrev (3 timer siden): Ikke tale om! I min ungdom var det bare gamle damer som brukte det,jeg føler meg ikke så gammel.😁 K 70 Der ser man hvor forskjellig folk tenker og hvor vanskelig det er om man tenker anerkjennelse fra andre. For meg er skaut slik jeg bruker når jeg lager mat for å unngå hår i maten men hender også jeg bruker det om sommeren når jeg er på tur for å holde håret unna i varmen. Anonymkode: d126d...b5a
FruR Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni Nei. Jeg kunne ha brukt sjalet som hårbånd, litt rockabilly stil med kute/sløyfe forran, men det blir noe litt annet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni Ja (K28). Synes det er søtt, men i tillegg er det veldig praktisk da jeg fort blir solbrent i hodebunnen. Kler skaut mye bedre enn caps. Det er også kjekt om man vil ha håret ned, samtidig at det ikke skal gå i øynene. Anonymkode: 307f7...311
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni Wilma89 skrev (4 timer siden): Gjorde meg ferdig med dette på 90 tallet🙈 men syns jo det er gøy å se hvordan trender kommer tilbake😆 Samme her! Lurer på om de skjørtene/forklene vi brukte utenpå buksa kommer tilbake. Anonymkode: 8ad48...f17
Morpheus Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gikk med det sist det var populært. Nå føler jeg meg for gammel. Kunne kanskje brukt det på stranda, for å beskytte håret. Anonymkode: bb606...422 Føler deg for gammel til å gå med skaut? For ung mener du? I min verden forbinder jeg det med godt voksne koner. Gjerne mens de yster eller mens bakstekjerringene lager lefser eller flatbrød over en takke. https://no.wikipedia.org/wiki/Skaut 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni Bakvendt å se folk føle seg for gamle for å gå med skaut. Jeg føler meg minst 50 år for ung 😗 Anonymkode: 63dd6...bd6
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Skrevet 1. juli Bare når jeg kjører åpen bil. Anonymkode: 03e2b...477 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå