Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har funnet meg en dame å vi har vert i lag i ca 2 år nå. Vi har fått et barn sammen og hun har et barn fra før. Jeg synes at det er noe som skurrer i dette forholdet. Fordi far til damen har så mye meninger om hva jeg skal stille opp med fordi hun ikke har betalings evne fra før da hun er uten jobb fast inntekt. Men hun har 2 hunder der hun har fått eg valpekull svart. Altså reine penger til seg selv. Går og kommer aldri til og gå i mitt favør. Men faren forventer at jeg skal holde hus bil og hun forventer at jeg skal holde hus strøm og jeg skal betale for meg selv på toppen av det hele da hun roter vekk penger. Mulig hun sitter de inn på en spare konto. Ikke vet jeg. Men hun er så sleip når det kommer til seg selv og hva hun skal ha og fortjener at jeg blir dårlig. Eg spyr av tanken at det går ann og være så jævli sleip.

Anonymkode: c8c98...950

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, du skriver veldig rotete men du skal selvfølgelig betale for deg selv. Hvorfor er hun ikke i jobb, er hun ufør så har hun vel en inntekt? Og hvorfor oppstår problemer om betaling nå, etter 2 år sammen? Hva er sleipt syns du?

AnonymBruker
Skrevet

Forstår at du er frustrert. Siden det var litt dårlig formulert her. Men slike ting avklarer man før man setter barn til verden. Hvilket syn har man på økonomi. Hvilken verdier står man for. 

Anonymkode: f2aa3...89b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må tenke over om hun er verdt det i det lange løp. 

Anonymkode: 3e04e...b8e

AnonymBruker
Skrevet

Sett far på plass. Dette angår ikke ham.

snakk ordentlig med dama di og sett grenser der også. Du skal ikke forsørge hele familien alene.

Anonymkode: 65b08...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Da tar du meg henne på nav og ber henne søke sosialhjelp og krever at hun setter seg  som arbeidssøker. NAV sosial vil kreve litt av henne. Du har ingen forsørgerplikt ovenfor henne men felles barn. Krev husleie dirkete. Så ville jeg snakket med faren og si du kan strekke deg litt men sette krav. Gift deg ikke med henne, for da har du forsøgerplikt. Hun må lære seg og bli voksen og ta ansvar. Og bør hun bli ufør så vil jo nav se på det. Si at om hun ikke tar sin del så vurder og gjør det slutt. 

Anonymkode: 08256...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å du er sammen med henne fordiiii? 😅 

Anonymkode: 4db81...5b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Å du er sammen med henne fordiiii? 😅 

Anonymkode: 4db81...5b6

Hun er sikkert peeeen.

Anonymkode: c7a6b...8e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurt å bli kjent med den man får barn med før man får barn. 

Anonymkode: c7a6b...8e1

Skrevet

Innlegget var litt usammenhengende.

Men hvorfor har hun ikke inntekt selv? Det er litt vesentlig her, tenker jeg.

Og hva mener du med at du må betale for deg selv på toppen av det hele? Det er vanlig å måtte betale sine egne utgifter. Det uvanlige her er jo at du betaler hennes del også.

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...