AnonymBruker Skrevet 30. juni #1 Skrevet 30. juni Jeg er litt redd for å benytte meg av prøveperioden. Mange slike kampanjer gjør det utrolig vanskelig å avslutte avtalen innen prøveperioden utløper. Eller så har de en eller annen rar formulering som gjør at man blir bundet også utover prøveperioden. Er det noen som har erfaring med prøvetilbudet til Apple? Er det enkelt å avlsutte innen prøvetidens utløp? Anonymkode: 8ec44...4fe
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Mener å huske at det var enkelt å kansellere. Apple lar deg sjekke og avslutte fra apple profilen din i settinger og. Anonymkode: f31c1...c3b
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni Legg tidsfristen i kalenderen din på mobilen. Det er superenkelt å si opp, men vanskelig å huske. Anonymkode: 74b1d...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #4 Skrevet 1. juli Benyttet meg av det nylig. Ingen problem å avslutte, man må bare huske det. Anonymkode: 0acb7...9de
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli Jeg har hatt flere prøveperioder med apple+, og det var lett å avslutte. Eneste er hvis du blir hekta på en serie da, som jeg ble med både For all mankind, Amazing stories og Shining girls 😅 Men jeg rakk alle på en måned. Anonymkode: 134bd...4ef
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Enkelt å avslutte, ikke noe problem! Anonymkode: f8f64...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå