AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Dessverre ligger alt av bilder, filer etc. på mobilen, ikke på minnekort jeg kan ta ut. Jeg prøver å koble mobilen til PC med USB, men den kommer ikke opp i Filutforsker. Jeg har, så langt jeg kan se, prøvd alt jeg finner av tips via Google. Kabelen er det ikke, og PC gjenkjente den nye telefonen uten problem og den dukket umiddelbart opp som flyttbar disk. Jeg skulle gjerne overført alt fra telefon over på PC. Jeg har aktivert USB debugging, jeg har vært i Enhetsbehandling og både slettet og oppdatert drivere, til ingen nytte. Noen tips? Jeg har også sett på Phone Link eller Google Disk som overføringsmetode, men om jeg velger alle bilder i de største mappene så får jeg beskjed om å velge færre bilder. Gitt antallet er det et betydelig arbeid å huke av på X antall bilder, X antall ganger. Jeg vil aller helst gjøre dette i én operasjon. Anonymkode: 84c85...cba
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Regner med du har prøvd flere usb-porter? Anonymkode: 46395...039
AnonymBruker Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Regner med du har prøvd flere usb-porter? Anonymkode: 46395...039 Prøvd alle portene og ulike kabler. Anonymkode: 84c85...cba
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni KatteLatte skrev (20 minutter siden): Hva slags mobil? Den som ikke dukker opp er en moto edge 20. Mulig den er blitt "for gammel", siste systemoppdatering på den var sep. 2024 og det fantes ingen nyere når jeg sjekket. Eneste jeg ikke har forsøkt er å prøve å koble den til et gammelt treskeverk av en laptop jeg har liggende i ei eske et eller annet sted. Anonymkode: 84c85...cba
KatteLatte Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Ok, kjenner ikke typen. Kan du laste opp bildene i en skylagringstjeneste fra telefonen som du igjen kan nå fra pc?
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni KatteLatte skrev (8 minutter siden): Ok, kjenner ikke typen. Kan du laste opp bildene i en skylagringstjeneste fra telefonen som du igjen kan nå fra pc? Som jeg skrev, det medfører begrensninger. Når man har hatt en telefon i nesten fire år, så blir det fort et høyt antall filer å ta vare på. Det er ikke mulig å merke alle filene i en mappe for overføring samtidig, jeg må huke av et og et bilde og gjøre det i flere operasjoner. Har til og med lastet ned drivere fra Motorola på pcen uten hell. Anonymkode: 84c85...cba
TBL12 Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Som jeg skrev, det medfører begrensninger. Når man har hatt en telefon i nesten fire år, så blir det fort et høyt antall filer å ta vare på. Det er ikke mulig å merke alle filene i en mappe for overføring samtidig, jeg må huke av et og et bilde og gjøre det i flere operasjoner. Har til og med lastet ned drivere fra Motorola på pcen uten hell. Anonymkode: 84c85...cba Google One skal ta backup av alle filer på telefonen? Trenger ikke markere, bare aktivere funksjonen og det må være plass hos Google til data du skal laste opp. Endret 30. juni av TBL12
TBL12 Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni (endret) https://en-us.support.motorola.com/app/answers/detail/a_id/167593/~/backup-by-google-one---motorola-edge-(2022) https://support.google.com/android/answer/2819582 Endret 30. juni av TBL12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå