AnonymBruker Skrevet 1. juli #61 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal menn samhandle med kvinner for å generere tiltrekning? Det fører bare til #meetoo. Jeg ønsker ikke at menn som samhandler med meg skal ha en indre agenda om å generere tiltrekning. Men det sier jo kanskje litt om hva mange kvinner forventer? Hilsen kvinne. Anonymkode: 08a00...eaf Du er ingen kvinne nei! Lol Anonymkode: 68f60...cd2 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #62 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ingen kvinne nei! Lol Anonymkode: 68f60...cd2 Slutt å vær barnslig. Snakk om debattskikk. Anonymkode: 08a00...eaf
AnonymBruker Skrevet 1. juli #63 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt å vær barnslig. Snakk om debattskikk. Anonymkode: 08a00...eaf Det er barnslig å utgi seg for å være kvinne. Anonymkode: 68f60...cd2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #64 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er barnslig å utgi seg for å være kvinne. Anonymkode: 68f60...cd2 Hvilket nivå. Ta en pause. Anonymkode: 08a00...eaf
Flintis Skrevet 3. juli #65 Skrevet 3. juli Hm... har skummet gjennom tråden og ser vel at det rotes samnen begrep som incell og incellbevegelsen. Om en er i ufrivillig sølibat som en må regne med endel kvinner og menn mellom 18 til 30 er om de ikke har hatt sex i løpet av det siste året. Vil en kanskje søke årsaker og løsning på problemet. Noen havner da i disse nettgruppene og finner felles skjebne og trøst der. Imidletid er de jo som regel ikke dårligere mennesker enn det de var i utgangspunktet bare de kommer seg utav det. Noe enkelte har gjort etter det jeg har sett på tv. Andelen menn uten sex det siste året er etter det jeg forstår betydelig høyere enn andelen kvinner uten sex siste år og da skulle dette tyde på endel seksuelt gjennbruk av menn mens andre menn blir uten. I sakens natur ligger det at dette ikke er de mest attraktive når det gjelder å ha draget altså utseende kombinert med væremåte flørting også videre. Sjansen for å rote seg borti en er vel relativt liten selvom det er mange å ta av. En ting jeg undrer meg over er at andelen uten sex har gått opp. Kan det tyde på at kvinnene er mer kritiske eller mennene mindre attraktive enn før? Jeg tror at om en er på date bør en lære personen å kjenne, det være seg om det er mann eller kvinne så må en finne det en liker og misliker, også kan det være artig med en diskusjon også.
norw Skrevet 3. juli #66 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 0.45): Kvinnefiendtlighet for eksempel. Anonymkode: a6918...51d Hva om man er kvinnefiendtlig, men har plenty med sex?
AnonymBruker Skrevet 3. juli #67 Skrevet 3. juli norw skrev (57 minutter siden): Hva om man er kvinnefiendtlig, men har plenty med sex? Da er man jo ikke incel kvinnefiendtlighet, men annen type kvinnefiendtlighet Anonymkode: 68f60...cd2 2
Virrevirrevapp Skrevet 3. juli #68 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 1.7.2025 den 20.12): Fins ikke ufrivillig sølibat.. med unntak av noen ekstremt få så klart. Men de aller fleste som påstår at de lever i ufrivillig sølibat gjør faktisk ikke det.. de er bare lat, giddeløse og har en offer mentalitet. Løfter ikke en finger for å gjøre seg selv mer attraktiv eller lar være å behandle kvinner bedre. Ufrivillig sølibat er så sjeldent at det nesten ikke burde vært et begrep. Selvsagt fins det noen som har alvorlige problemer som gjør at de ikke kan leve i forhold, men det er utrolig sjeldent. Anonymkode: c665e...060 Selvsagt finnes ufrivillig sølibat, selv om noen av dem som fokuserer på hvor ufrivillig sølibatet er, kanskje kunne hatt sex med ei lite attraktiv kvinne eller kunne betalt for sex ol. Mange som aldri har hatt sex før, sliter med det sosiale og/eller har psykiske problemer. Noen kan nok få sex /en kjæreste på sikt hvis de skjønner hvordan de kan jobbe med seg selv. For eksempel en del med autisme som lærer funksjonelle måter å være sosial på.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #69 Skrevet 4. juli Virrevirrevapp skrev (21 timer siden): Selvsagt finnes ufrivillig sølibat, selv om noen av dem som fokuserer på hvor ufrivillig sølibatet er, kanskje kunne hatt sex med ei lite attraktiv kvinne eller kunne betalt for sex ol. Mange som aldri har hatt sex før, sliter med det sosiale og/eller har psykiske problemer. Noen kan nok få sex /en kjæreste på sikt hvis de skjønner hvordan de kan jobbe med seg selv. For eksempel en del med autisme som lærer funksjonelle måter å være sosial på. Hører hva du sier.. men jeg tror likevel at mange flere faktisk kan få seg en kjæreste om de virkelig ønsker det. Anonymkode: c665e...060
AnonymBruker Skrevet 4. juli #70 Skrevet 4. juli Flintis skrev (På 3.7.2025 den 3.55): Hm... har skummet gjennom tråden og ser vel at det rotes samnen begrep som incell og incellbevegelsen. Om en er i ufrivillig sølibat som en må regne med endel kvinner og menn mellom 18 til 30 er om de ikke har hatt sex i løpet av det siste året. Vil en kanskje søke årsaker og løsning på problemet. Noen havner da i disse nettgruppene og finner felles skjebne og trøst der. Imidletid er de jo som regel ikke dårligere mennesker enn det de var i utgangspunktet bare de kommer seg utav det. Noe enkelte har gjort etter det jeg har sett på tv. Andelen menn uten sex det siste året er etter det jeg forstår betydelig høyere enn andelen kvinner uten sex siste år og da skulle dette tyde på endel seksuelt gjennbruk av menn mens andre menn blir uten. I sakens natur ligger det at dette ikke er de mest attraktive når det gjelder å ha draget altså utseende kombinert med væremåte flørting også videre. Sjansen for å rote seg borti en er vel relativt liten selvom det er mange å ta av. En ting jeg undrer meg over er at andelen uten sex har gått opp. Kan det tyde på at kvinnene er mer kritiske eller mennene mindre attraktive enn før? Jeg tror at om en er på date bør en lære personen å kjenne, det være seg om det er mann eller kvinne så må en finne det en liker og misliker, også kan det være artig med en diskusjon også. Det er også helt vanlig for single kvinner å ikke ha sex. Det er nesten litt morsomt hvordan lite seksuelle kvinner ofte er hva vi kvinner generaliseres etter, til tross for at mange kvinner er veldig seksuelle, bortsett fra når det skrives om uforpliktende sex. Da er det plutselig den relativt lille andel kvinner som har uforpliktende sex som kvinner generaliseres etter, mens de aller fleste kvinner ikke har uforpliktende sex. Spesielt ikke unge single kvinner. Single godt voksne kvinner er mer frigjort angående dette ofte, mens det er helt vanlig at unge kvinner ikke har uforpliktende sex når de er single. NOEN unge kvinner har uforpliktende sex, og noen mye også, men det er virkelig ikke det vanligste. Å påstå at det er dem som har mye uforpliktende sex som representerer unge single kvinner er like dumt som å påstå at menn som har mye ons er dem som representerer menn. De fleste kvinner er ikke komfortabel med å ha uforpliktende sex, og venter på å finne en de ønsker forhold til før de vurderer å ha sex. At unge kvinner har muligheten til uforpliktende sex (med menn som ikke bryr seg om dem) betyr ikke at de har det. Det er ingen i min datters omgangskrets som har uforpliktende sex, og det er temmelig vanlig også for unge kvinner. Det vanligste blant kvinner som ikke drikker og fester mye, og som er litt tilbakeholdne og rolige. Som veldig mange unge kvinner er. Anonymkode: bd942...a43 1
Virrevirrevapp Skrevet 4. juli #71 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hører hva du sier.. men jeg tror likevel at mange flere faktisk kan få seg en kjæreste om de virkelig ønsker det. Anonymkode: c665e...060 Handler ikke nødvendigvis om graden av å ønske det, men å få det til. Folk som slter sosialt, slutter ikke med det bare fordi de blir betatt av noen.
Flintis Skrevet 4. juli #72 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er også helt vanlig for single kvinner å ikke ha sex. Det er nesten litt morsomt hvordan lite seksuelle kvinner ofte er hva vi kvinner generaliseres etter, til tross for at mange kvinner er veldig seksuelle, bortsett fra når det skrives om uforpliktende sex. Da er det plutselig den relativt lille andel kvinner som har uforpliktende sex som kvinner generaliseres etter, mens de aller fleste kvinner ikke har uforpliktende sex. Spesielt ikke unge single kvinner. Single godt voksne kvinner er mer frigjort angående dette ofte, mens det er helt vanlig at unge kvinner ikke har uforpliktende sex når de er single. NOEN unge kvinner har uforpliktende sex, og noen mye også, men det er virkelig ikke det vanligste. Å påstå at det er dem som har mye uforpliktende sex som representerer unge single kvinner er like dumt som å påstå at menn som har mye ons er dem som representerer menn. De fleste kvinner er ikke komfortabel med å ha uforpliktende sex, og venter på å finne en de ønsker forhold til før de vurderer å ha sex. At unge kvinner har muligheten til uforpliktende sex (med menn som ikke bryr seg om dem) betyr ikke at de har det. Det er ingen i min datters omgangskrets som har uforpliktende sex, og det er temmelig vanlig også for unge kvinner. Det vanligste blant kvinner som ikke drikker og fester mye, og som er litt tilbakeholdne og rolige. Som veldig mange unge kvinner er. Anonymkode: bd942...a43 Hvor forpliktende sexen blandt disse mellom 18 til 30 er vites ikke, men det er vanligere å ha hatt sex det siste året blandt både kvinner og menn og vanligst blandt kvinner. Sexen kan selvfølgelig ha vært i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #73 Skrevet 4. juli En incel har fiendtlig og giftig innstilling til kvinner, som gjerne omtales i nedsettende ordlag. "Alle" kvinner er like for dem, og alle kvinner er like forferdelige for en incel, for alle kvinner er visstnok bare ute etter "Chad" (den kjekkeste). Incelene har da selvfølgelig glemt å se seg rundt i samfunnet, på gata, i butikken, på kjøpesenteret. Der går det alle slags menn og kvinner hånd i hånd og er par/kjærester/gifte. Med alle slags utseender og kroppsfasonger. Menn får seg kjæreste likevel. Ikke bare den evinnelige "Chad" som "får" sex. Alle kan få det, bare man er hyggelig og grei og ikke sikter seg inn på de mest råsexy babes-ene som alle menn vil ha. Incels har som regel den giftige innstillingen sin til kvinner og tenker på dem som bare kropper som kan brukes til sex, ikke noe annet. De bryr seg sjelden om hva som foregår i hodet på kvinner. Anonymkode: 646ec...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #74 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): En incel har fiendtlig og giftig innstilling til kvinner, som gjerne omtales i nedsettende ordlag. "Alle" kvinner er like for dem, og alle kvinner er like forferdelige for en incel, for alle kvinner er visstnok bare ute etter "Chad" (den kjekkeste). Anonymkode: 646ec...d3d Eller menn som poster på Kg på natta: AnonymBruker skrev (På 30.6.2025 den 3.49): Menn som sitter på Kg midt på natten kan være et symptom på incel. Anonymkode: 27a24...1eb Eller enhver mann som kvinner vil slenge noe hat mot. Bare å stemple han som incel også er det fritt fram å kaste så mye edder og galle mot han som man vil. Akkurat som det gjøres på dette forumet daglig. Anonymkode: 2df8b...995
AnonymBruker Skrevet 4. juli #75 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller menn som poster på Kg på natta: Eller enhver mann som kvinner vil slenge noe hat mot. Bare å stemple han som incel også er det fritt fram å kaste så mye edder og galle mot han som man vil. Akkurat som det gjøres på dette forumet daglig. Anonymkode: 2df8b...995 Det er du som er i andre tråden også? Det er DU som sprer eder og galle om menn som er beskjedne. Det er ikke kvinner som gjør det, det er DU! Som gjentatte ganger messer hvor lite verdt «slike» menn er, og hvor hatet de er av kvinner. DU sier det, ikke kvinner! Og på den måten får du en annen beskjeden gutt til å føle seg akkurat likedan som deg. Anonymkode: 68f60...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå