AnonymBruker Skrevet 30. juni #21 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var da ikke noe svar. Du sitter på forumet på natta. Betyr det dermed at du er en incel? Anonymkode: 2df8b...995 Jeg er kvinne. Da kan jeg ikke være incel. Du har fått en link du kan lese. Jeg skrev for øvrig at det kan være et symptom. Det er jo det for deg, ser det ut til. Anonymkode: 27a24...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #22 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Snakk om å ikke forstå!!! Incels er en forkastelig gruppe menn. Det finnes mange menn som ikke har sex og som ikke er incels. GOOGLE IT! Selvsagt liker ikke kvinner incels. Hva er det vel for oss å like? Anonymkode: 27a24...1eb Hva skal jeg google for. Incel er en sammenføyning av de engelske ordene for ufrivillig sølibat. Altså en som ikke har hatt sex. Og denne personen omtaler du altså som forkastelig... Anonymkode: 2df8b...995 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #23 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne. Da kan jeg ikke være incel. Anonymkode: 27a24...1eb Kvinner kan ikke være ufrivillig sølibat? Tror du har noen mangler i logikken din gitt. Anonymkode: 2df8b...995 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #24 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva skal jeg google for. Incel er en sammenføyning av de engelske ordene for ufrivillig sølibat. Altså en som ikke har hatt sex. Og denne personen omtaler du altså som forkastelig... Anonymkode: 2df8b...995 LES LINKEN FRA WIKIPEDIA. Du vet ikke hva incel er!!! «….. Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide (selvmord).[3][4] Bevegelsen er blitt beskrevet som en ekstremistisk hatgruppe og har blitt assosiert med minst 4 massemord rett…..» osv osv Fra Wikipedia. Våknoppa! Det handler ikke om at DU ikke får pult. Det er en usunn bevegelse!!! Anonymkode: 27a24...1eb 2 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni #25 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan merker man at en mann egentlig er incel? Anonymkode: 942c7...639 Vanskelig å si. Mannlige brukere blir ofte beskyldt for å være incels på kg, selv om de ikke er det Anonymkode: 343ad...c7b 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #26 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva skal jeg google for. Incel er en sammenføyning av de engelske ordene for ufrivillig sølibat. Altså en som ikke har hatt sex. Og denne personen omtaler du altså som forkastelig... Anonymkode: 2df8b...995 Du misforstår med vilje her. Hvorfor gjør du det? Ingen kvinner har noe imot menn som lever i sølibat, uansett årsak. En incel er noe helt annet enn å leve i sølibat. Munker er f.eks ikke incels. Religiøse folk som sparer seg til ekteskap er ikke incels. Single menn uten forhold og som derfor ikke har sex er heller ikke incels. Men menn som hater kvinner fordi de ikke får pult hvem de vil, er ofte det. Menn som tenner på alle plugger og sprer uhygge og fordommer, som de punktene som allerede er listet opp i denne tråden, er incels. Kvinnehatet er mye av definisjonen på incels. Likedan som dette eksempelet du akkurat har gjort; å snu om de objektive og konkrete tegnene på incels, over til at kvinner liksom hater menn som ikke har sex. Det er et stygt forsøk på manipulering. Anonymkode: 68f60...cd2 3 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni #27 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): LES LINKEN FRA WIKIPEDIA. Du vet ikke hva incel er!!! «….. Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide (selvmord).[3][4] Bevegelsen er blitt beskrevet som en ekstremistisk hatgruppe og har blitt assosiert med minst 4 massemord rett…..» osv osv Fra Wikipedia. Våknoppa! Det handler ikke om at DU ikke får pult. Det er en usunn bevegelse!!! Anonymkode: 27a24...1eb Så du visste ikke at uttrykket incel ble oppfunnet av en kvinnelig person, for å beskrive sin egen situasjon? Hun var hverken mann, eller hadde noe intenst kvinnehat. Det er moderne feminisme som skal svartmale som forsøker å viske ut de narrativene som ikke passer med den feministiske virkeligheten. Anonymkode: 3a11c...220 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #28 Skrevet 30. juni Utrolig hvor mange som tror at "incel = kvinnehatende mann". Anonymkode: 3a11c...220 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni #29 Skrevet 30. juni For meg, er et typisk kjennetegn at mannen kanskje prøver seg på noen på byen, og blir avvist. Deretter forteller han om hvor feit eller stygg hun som avviste han er. En venn av en jeg datet var sånn. Forsto liksom ikke selv at hele auraen hans var frastøtende på det motsatte kjønn. Ingen liker å høre syting, eller at det er alle andres skyld at ikke vedkommende får til noe, eller får seg noe. Anonymkode: 8ddb9...13d 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #30 Skrevet 30. juni Ikke alle incels er bitre og hatefulle. Incel er også feige og sleipe, han som går med på å bli friendzonet etter at du har avvist smiskingen hans, han som tror han har bedre moral enn alle de du dater, fordi de bare er ute etter sex, mens han virkelig bryr seg om deg. Han som later som han er bestevennen din i fem år, før han ender han opp med å fingre deg så fort du er overstadig beruset eller sovner på nachspiel. Anonymkode: b76c8...76b 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #31 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han som later som han er bestevennen din i fem år, før han ender han opp med å fingre deg så fort du er overstadig beruset eller sovner på nachspiel. Anonymkode: b76c8...76b Dette høres ikke ut som en incel, men en voldtektsmann. Anonymkode: 8ddb9...13d 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #32 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Utrolig hvor mange som tror at "incel = kvinnehatende mann". Anonymkode: 3a11c...220 Det er en mann som ikke klarer å samhandle med kvinner på en måte som genererer tiltrekning. Har eller bitterhet er bare symptomer. Anonymkode: b76c8...76b 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #33 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvordan merker man at en mann egentlig er incel? Anonymkode: 942c7...639 Det er vel summen av mange små ting som avgjør/avslører om en mann er incel. Ett tegn kan være at han snakker om alpha- og beta-menn, og at han snakker nedsettende om kvinner som om alle kvinner er like. Eller at han snakker om at 80% av kvinnene går etter 20% av mennene, og er sur og bitter for at han ikke er blandt de 20%. Anonymkode: aa6ad...f8f 2 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni #34 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en mann som ikke klarer å samhandle med kvinner på en måte som genererer tiltrekning. Har eller bitterhet er bare symptomer. Anonymkode: b76c8...76b Nei, det er feil, en incel er ikke automatisk en mann, og hat og bitterhet behøver ikke en gang være en del av ligningen. Anonymkode: 3a11c...220
AnonymBruker Skrevet 30. juni #35 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tenk å ha et slikt frådende hat mot en person som innlegg #3 til #6 i denne tråden basert på at personen dere hater så intenst ikke har hatt sex... Anonymkode: 2df8b...995 Da misforstår du meg iallefall. Jeg har ingen hat mot menn som ikke har hatt sex, men å være incel eller å ha forakt og hat mot kvinner på linje med sinte incels er farlig for oss kvinner. Hvem ønsker en partner som egentlig hater og forakter deg ut fra ditt kjønn? Å bare være jomfru er for de fleste en forbigående tilstand vi alle har vært i, så å bare være jomfru betyr ikke at man holder på med sympati med kvinnehat og skalering av mennesker på incel- måter på nettet gjør. Jeg har mange gode menn i livet, og ikke noe hat for menn, men jeg har en naturlig redsel for menn som hater og forakter kvinner, og det var dem jeg skrev om. Anonymkode: bd942...a43 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #36 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da misforstår du meg iallefall. Jeg har ingen hat mot menn som ikke har hatt sex, men å være incel eller å ha forakt og hat mot kvinner på linje med sinte incels er farlig for oss kvinner. Hvem ønsker en partner som egentlig hater og forakter deg ut fra ditt kjønn? Å bare være jomfru er for de fleste en forbigående tilstand vi alle har vært i, så å bare være jomfru betyr ikke at man holder på med sympati med kvinnehat og skalering av mennesker på incel- måter på nettet gjør. Jeg har mange gode menn i livet, og ikke noe hat for menn, men jeg har en naturlig redsel for menn som hater og forakter kvinner, og det var dem jeg skrev om. Anonymkode: bd942...a43 Vedkommende du svarer på VIL misforstå, og vil fortsette å hate kvinner. De gjør alt de kan for å forsvare sitt eget hat. Anonymkode: 68f60...cd2 5 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni #37 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så du visste ikke at uttrykket incel ble oppfunnet av en kvinnelig person, for å beskrive sin egen situasjon? Hun var hverken mann, eller hadde noe intenst kvinnehat. Det er moderne feminisme som skal svartmale som forsøker å viske ut de narrativene som ikke passer med den feministiske virkeligheten. Anonymkode: 3a11c...220 Det har ingen relevans lenger. Visste du ikke det? Jo… Anonymkode: 27a24...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #38 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): De snakker om dette med "tilgangen på sex". Og er bitter på kvinner fordi de hindrer deres tilgang på sex. Som om kvinner egentlig skulle være noen statister som kunne klubbes ned ut fra mannens vilje.. Generelt negative holdninger til kvinner. Som f.eks at jomfruer har mer "verdi" på datingmarkedet, og jo flere menn hun har hatt jo mindre "verdi" har hun. Disse med bare litt incel-tankegang er det vanskeligere å merke det. Men de har f.eks den at det er kvinnens skyld at mange menn er ufrivillig single, "fordi" kvinner vil bare ha de topp 10 alfamenn, mens alle andre ikke er bra nok. Og at de selv vil forbli singel alltid fordi de liksom ikke er høye nok eller tjener nok. Anonymkode: 68f60...cd2 Men dette stemmer jo. Det har jo florert på media til og med vært på NRK debatten. En gjennomsnittlig gift familiemann får jo med seg at dette er realiteten. Jeg tror heller mange kvinner bruker betegnelsen incel for å fornekte at det faktisk stemmer. Anonymkode: abb64...f7e 1 1
frivis Skrevet 30. juni #39 Skrevet 30. juni De ligner på de som går i Pride tog og ødelegger for ekte homser og lesber.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #40 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): LES LINKEN FRA WIKIPEDIA. Du vet ikke hva incel er!!! «….. Kjennetegn er uttrykt intenst kvinnehat, hat mot såkalte «alfa-menn», voldsforherligelse, samt omfattende konspirasjonsteorier grunnet i at biologisk attraktivitet bestemmer et menneskes samfunnsposisjon. Selvmordsfantasier er også utbredt; såkalt «sui-posting», fra engelsk suicide (selvmord).[3][4] Bevegelsen er blitt beskrevet som en ekstremistisk hatgruppe og har blitt assosiert med minst 4 massemord rett…..» osv osv Fra Wikipedia. Våknoppa! Det handler ikke om at DU ikke får pult. Det er en usunn bevegelse!!! Anonymkode: 27a24...1eb Og hvordan passer denne teorien din med innlegg som dette fra denne tråden?: AnonymBruker skrev (20 timer siden): Menn som sitter på Kg midt på natten kan være et symptom på incel. Anonymkode: 27a24...1eb Først skaper dere en demonisert dehumanisert karikatur av en mann som dere kan hate, også kaster dere alle menn dere vil hate inn i denne karakteristikken ved å kalle de for en incel som dere dermed kan slynge så mye hatefullt innhold mot som dere vil. Kvinner på dette forumet kaster rundt seg med incel betegnelser mot masser av menn for å legitimere hatet de så slynger mot disse mennene. Og et illustrativt eksempel på dette er jo TV serien "Sigurd fåkke pult" i siste episode (E8) av sesong 1 hvor noen unge menn som sliter på kjønnsmarkedet blir lurt av en kvinnelig psykolog til å bli med i en slags "dokumentar" hvor de via kraftig manipulert klipping fremstilles som noen monstere foran et live publikum hvor demoniseringen og dehumaniseringen av dem toppes når de så etter visningen parodieres inn foran publikum iført masker så publikum kan slynge så mye hat mot de som de klarer. Anonymkode: 2df8b...995 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå