Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #81 Skrevet 23. mars 2006 Jammen du er jo spesiell! Du er jo filmstjerna mi jo ← ÅH! Du er vel verdens snilleste vel!
Donnie Darko Skrevet 24. mars 2006 #82 Skrevet 24. mars 2006 Jepp er veldig fornøyd med navnet mitt. Spesielt etternavnet. Sværd
Transe Skrevet 25. mars 2006 #83 Skrevet 25. mars 2006 Jentenavnet mitt Lise liker jeg, men ikke guttenavnet. Har ett greit etternavn.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #84 Skrevet 25. mars 2006 Jepp, jeg er veldig glad i navnet mitt, særlig fornavnet. Hadde jeg ikke hatt det selv ville uten tvil min datter fått det.
Gjest Skya Skrevet 25. mars 2006 #85 Skrevet 25. mars 2006 Ja, jeg er fornøyd med navnet mitt. Da jeg fikk det var det ikke så veldig vanlig, men det er vel et av de mest brukte navnene på 90-tallet, men det bryr jeg meg ikke noe om.
Knurr Skrevet 25. mars 2006 #86 Skrevet 25. mars 2006 Er veldig glad i fornavnet mitt. Det er veldig meg. Også er det forholdsvis få som heter det - bortsett fra en viss annen bruker her ikke. Det første etternavnet mitt er jeg også veldig glad i, for det hører til gården til morfars familie. Det andre etternavnet deler jeg med store deler av telefonkatalogen, og har tenkt på å bytte det ut med et navn som vandrer i familien min og som de som vil ha, kan ta. Litt sært, jeg veit. Det er det bare vi som heter.
Mint Skrevet 25. mars 2006 #87 Skrevet 25. mars 2006 Jeg er fornøyd med fornavnet mitt. Det begynte å bli populært rundt den tiden jeg ble født, og det er også et par kjendisdamer med samme navn. Jeg får faktisk fremdeles komplimenter for navnet mitt, og synes det er hyggelig. Det er også ganske lett for folk jeg treffer i utlandet å uttale. Eneste minuset er vel at det betyr "blind" . Som sikkert enkelte ganger kan være ganske treffende Etternavnet mitt er superkjedelig og urnorskt. Tenkte å gifte meg med en mann med litt mer spennende etternavn
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #88 Skrevet 25. mars 2006 Fornavnet mitt synes jeg at er kjedelig. Etternavnet er bare upraktisk. Det er utenlandsk, og inneholder f.eks en bokstav som ikke finnes i det norske alfabetet. Dessuten blir det alltid uttalt feil, så det høres alltid ut som noe annet som har en ganske annen betydning på norsk. Jeg har lyst til å skifte til farfar sitt etternavn. Det er kjempefint, sjeldent og veldig norsk.
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mars 2006 #89 Skrevet 26. mars 2006 Nei jeg er ikke fornøyd med navnet mitt. Det er fordi det blir snudd litt på og så blir mobbet, slengt dritt til. Og når enn i tillegg fikk det etternavnet jeg fikk, så ble ting ti ganger verre.
Gjest Fantus Skrevet 26. mars 2006 #90 Skrevet 26. mars 2006 Jeg liker fornavnet mitt godt. Det er passe vanlig uten å være på 10 på topp lista. Det fungerer ekstremt dårlig i utlandtet, må alltid stave det og ingen klarer å uttale det riktig, ikke engang i sverige, men jeg føler at det navnet er meg! Etternavnet mitt var kjedelig, vanlig og ikke engan et gammelt familienavn, bare noe en oldefar fant ut at han hadde lyst til å hete. Det er en grunn til at jeg bytta etternavn da jeg gifta meg...
Gjest nobilian Skrevet 27. mars 2006 #91 Skrevet 27. mars 2006 Ganske vanlig, veldig fornøyd. Hilsen Kjetil.
Gjest Virvel Skrevet 27. mars 2006 #92 Skrevet 27. mars 2006 Jeg likte ikke fornavnet mitt noe særlig da jeg var yngre, syntes det var kjedelig, selv om det ikke er så mange andre som heter det. Men så ble jeg kjent med en som heter det samme, og da ble det nesten et helt nytt navn. :-D Nå liker jeg det veldig godt, det er kort og greit, lett å uttale på de fleste språk (men jeg må alltid stave det), og så liker jeg betydningen av det. Etternavnet mitt er det ikke noe spesielt med, det er blant de 100 vanligste etternavnene i Norge, så det er mange som heter det.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #94 Skrevet 27. mars 2006 Er du fornøyd med navnet ditt? ← Ja, jeg valgte det selv, så jeg er helt klart fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå