AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Har innsett selv at jeg har brukt horribelt mye, så må bare slutte 🫢 Dere som ikke spiller, ikke svar. Anonymkode: 2574b...c15
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni 1000kr på en måned. Var en gang, men så har jeg brukt opp til 500kr ca flere ganger, men ikke hver mnd, så kanskje 2000kr i året før. Har sluttet nå da. Spillet bare norsk tipping nå. Noe skal man bruke pengene på. Spilling er en grei hobby som en annen hvis man kan håndtere det. Har sett spilleavhengighet i nærme familie, så er selv forsiktig. Anonymkode: d3f9d...9b3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Spiller en del på mobilen. Kjøpte et spill for noen år siden for 30 kroner, og det spillet har jeg fortsatt. Utover det har jeg ikke brukt penger på spill. Jeg spiler flere spill hvor det er mulig å kjøpe ting, kjøpe seg fri fra reklame og liknende, men har ikke gjort det. Lever med reklamen og tjener opp kreditter og gadgets gjennom å spille, i stedet for å kjøpe. Anonymkode: 433d8...3c7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Jeg lurte fordi jeg har klart å makse kredittkortet mitt tre ganger, og grensen på kredittkortet er 30000… (Har råd, men innså at det er sykt vilt 😨) ~Ts Anonymkode: 2574b...c15 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #5 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 22.29): Har innsett selv at jeg har brukt horribelt mye, så må bare slutte 🫢 Dere som ikke spiller, ikke svar. Anonymkode: 2574b...c15 Hvorfor det? Anonymkode: 8f7f2...76e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #6 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 22.46): Jeg lurte fordi jeg har klart å makse kredittkortet mitt tre ganger, og grensen på kredittkortet er 30000… (Har råd, men innså at det er sykt vilt 😨) ~Ts Anonymkode: 2574b...c15 Sykt ja o: Anonymkode: 8f7f2...76e
AnonymBruker Skrevet 1. juli #7 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 23.46): Jeg lurte fordi jeg har klart å makse kredittkortet mitt tre ganger, og grensen på kredittkortet er 30000… (Har råd, men innså at det er sykt vilt 😨) ~Ts Anonymkode: 2574b...c15 Det er ganske mye ja, men man velger jo selv hva man prioriterer, så lenge du har råd. Selv kan jeg bare huske å ha kjøpt en og annen booster for noen år siden på type 50-100,-. Har ikke brukt noe mer enn 500,- hvertfall, gjennom tidene, på mobilspill. Jeg baserer meg på å kun bruke de gratis. Med spill mener jeg da typiske «tidsfordrivspill», og ikke tipping/betting. Anonymkode: 26d47...ff0
AnonymBruker Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli Jeg kjøpte reklamefri wordfeud, men husker ikke hva det kostet. 20-50 kr. Anonymkode: cc85c...8fc
AnonymBruker Skrevet 1. juli #9 Skrevet 1. juli Jeg er bevisst på å ikke kjøpe for mye i mobilspill, for de små beløpene kan veldig fort hope seg opp og bli mye. Hvis jeg liker spillet så kjøper jeg kanskje den første intropakken som ligger på ca 20 kr eller noe. Èn gang har jeg kjøpt noe som kostet over 200 kroner, men da følte jeg meg dårlig så det er ikke noe jeg har tenkt å gjøre så ofte. Anonymkode: 09d11...525
AnonymBruker Skrevet 1. juli #10 Skrevet 1. juli Meste jeg har brukt er 0 kr. Anonymkode: c4eaf...0c1
Okapi Skrevet 1. juli #11 Skrevet 1. juli Brukte fem dollar på MTG Arena for sånn tre-fire år siden, men har ellers bare spilt gratis. Generelt avskyr jeg freemium og live service.
AnonymBruker Skrevet 1. juli #13 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor det? Anonymkode: 8f7f2...76e Spiller du? Har du noen gang spilt? Har du noen gang brukt penger på andres spill (barn, venner e.l.)? Hvis svaret på alle tre spml er nei, så er et evt svar fra deg i tråden helt ubrukelig. Derfor. Anonymkode: cae1a...3c0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli #14 Skrevet 1. juli Det meste jeg har brukt i en smell, er 300 kr. Prøver å spille mest mulig gratis, men kjøper av og til inkubatorer og remote raid pass i Pokemon Go. Anonymkode: cae1a...3c0
AnonymBruker Skrevet 1. juli #15 Skrevet 1. juli Altfor mye. Kunne kjøpt en litt dårlig bil… Anonymkode: c4068...907
AnonymBruker Skrevet 1. juli #16 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 22.29): Har innsett selv at jeg har brukt horribelt mye, så må bare slutte 🫢 Dere som ikke spiller, ikke svar. Anonymkode: 2574b...c15 Det har jeg ikke tørt å tenke på. Men, det går 11kr her, 55kr der.....blir sikkert noen hundre hver måned om jeg summerer 🙈😩 Anonymkode: c70d6...c9b
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 22.46): Jeg lurte fordi jeg har klart å makse kredittkortet mitt tre ganger, og grensen på kredittkortet er 30000… (Har råd, men innså at det er sykt vilt 😨) ~Ts Anonymkode: 2574b...c15 Du har for mye penger. Anonymkode: 4f7ef...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå