Gå til innhold

Potensielle partner skaffer nye IG connections (jenter)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forholder man seg til at sin potensielle partner plutselig følger flere nye jenter i byen i etterkant av en litt ustabil periode i forholdet? 

Jeg må innrømme at jeg (med halen mellom bena!!) har sjekket følgersakaren på IG til mannen jeg har datet i 4mnd og er eksklusiv med. Jeg er flau, at jeg lot meg trigge av usikkerhet, til å sjekke hvem han følger. Vi er veldig glad i hverandre og jeg vet han har likt meg veldig godt. Jeg vet jeg nok har gått over en linje her, men vi har hatt det litt rart de siste ukene og jeg har merket at hans oppmerksomhet og interesse mot meg har endret seg, så jeg har vært litt på tærne. Han har vært en del ute med sine single kompiser i det siste, og siste ukene har han connected med 6 nye jenter. Dette er litt rart for meg, fordi de tre første månedene i ‘honeymoon fasen’ var dette ikke en greie. (Jeg husker hvor mange følgere han hadde når vi begynte å date, men plutselig hadde dette endret seg når jeg var innom profilen hans nå 4mnd senere). Veldig spesifikt: men han har også fulgt en søreuropeisk jente, og plutselig noen dager senere skal han på tur til byen hun bor i sommer en helg med kompis. 

Jeg har ikke spurt om han har dating app men det var han som ville være eksklusiv så jeg har aldri tenkt tanken. Han har gode verdier. Mulig alt dette er tilfeldigheter, men jeg kjenner hjertet stikker. Jeg har jo krysset en linje med å sjekke hvem han følger, så jeg blir ikke å konfrontere han. For liksom, hodet mitt lurer: hvordan får en mann i et forhold, attraktive norske jenter til å følge seg på IG, uten at han har sjekket dem på byen eller fått dem fra en datingapp? 
Jeg vurderer å spørre hvor tilliten vår står, men jeg er også redd for å være hun litt gale jenta som spør. 

(Vi er i slutten av 20-årene) 

Anonymkode: ace4d...7bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han viser jo ved handling at han ikke har gode verdier eller er ekslusiv med deg. 

Anonymkode: 5475f...00a

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han viser jo ved handling at han ikke har gode verdier eller er ekslusiv med deg. 

Anonymkode: 5475f...00a

Ja du mener med andre ord at det som regel er en bevisst handling bak? 

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke er verdt tiden din. Finn en ordentlig mann.

Anonymkode: 8ecc9...ef6

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg forstår det så er det ingen tilfeldighet, men at søte jenter havner ikke på følgercounten til en mann uten at han har spurt om å connecte. Jeg er redd han har en fot utenfor på grunn av en usikker periode i forholdet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan forholder man seg til at sin potensielle partner plutselig følger flere nye jenter i byen i etterkant av en litt ustabil periode i forholdet? 

Jeg må innrømme at jeg (med halen mellom bena!!) har sjekket følgersakaren på IG til mannen jeg har datet i 4mnd og er eksklusiv med. Jeg er flau, at jeg lot meg trigge av usikkerhet, til å sjekke hvem han følger. Vi er veldig glad i hverandre og jeg vet han har likt meg veldig godt. Jeg vet jeg nok har gått over en linje her, men vi har hatt det litt rart de siste ukene og jeg har merket at hans oppmerksomhet og interesse mot meg har endret seg, så jeg har vært litt på tærne. Han har vært en del ute med sine single kompiser i det siste, og siste ukene har han connected med 6 nye jenter. Dette er litt rart for meg, fordi de tre første månedene i ‘honeymoon fasen’ var dette ikke en greie. (Jeg husker hvor mange følgere han hadde når vi begynte å date, men plutselig hadde dette endret seg når jeg var innom profilen hans nå 4mnd senere). Veldig spesifikt: men han har også fulgt en søreuropeisk jente, og plutselig noen dager senere skal han på tur til byen hun bor i sommer en helg med kompis. 

Jeg har ikke spurt om han har dating app men det var han som ville være eksklusiv så jeg har aldri tenkt tanken. Han har gode verdier. Mulig alt dette er tilfeldigheter, men jeg kjenner hjertet stikker. Jeg har jo krysset en linje med å sjekke hvem han følger, så jeg blir ikke å konfrontere han. For liksom, hodet mitt lurer: hvordan får en mann i et forhold, attraktive norske jenter til å følge seg på IG, uten at han har sjekket dem på byen eller fått dem fra en datingapp? 
Jeg vurderer å spørre hvor tilliten vår står, men jeg er også redd for å være hun litt gale jenta som spør. 

Kjære TS. Vær så snill å DUMP denne mannen. 
Jeg gikk fra min ex-samboer nettopp av denne grunnen. Han klarte ikke å slutte å følge nye jenter og til og med like bildene deres. Det var blondiner, brunetter, rødhårete, høye, små, slanke, fyldigere. Jeg ble gal til slutt, fordi han la seg paddeflat hver gang, fjernet dem alle og lovte å slutte. Vi var i slutten av 20-årene vi og.

Det er som du skriver her: hvordan får en mann i et forhold, attraktive norske jenter til å følge seg på IG? Det er fordi han mest sannsynsligvis er den første til å følge dem, og de svarer med å følge han tilbake. Og satt på spissen, hvordan vet jentene at han er i et forhold? Har han noen bilder av dere på sin instagram som tydelig sender signaler om at han er "opptatt"? 

Han har ikke respekt for deg. 

Anonymkode: 5c697...446

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte mer sånn at de må ha snakket i forkant og bedt om å connecte? Hvis ikke unfollower man jo bare hverandre igjen. Alle jentene er hans alder =\~ 1år. 
Høres mer ut som at man finner noen på dating app i sitt aldersspenn, snakker og så connecter på IG. Sikkert fler på snap også. Han er ingen mann som flyr etter babes egentlig. 

Om noen mann følger meg, følger jeg dem tilbake for å se hvem dette er, og så sletter jeg dem om det er en random 2 minutter etterpå.  Fint å høre at flere her kan bekrefte at dette er et varseltegn, og takk for svar. 

Jeg blir nok ikke å konfrontere han dirkete nei, men blir å se ann om dette er en periode hos han for å balansere seg ut etter at jeg var lunken en periode (som skuffet han litt). Vi er ennå ikke offisielle, men jeg ønsker jo det. 

-TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte mer sånn at de må ha snakket i forkant og bedt om å connecte? Hvis ikke unfollower man jo bare hverandre igjen. Alle jentene er hans alder =\~ 1år. 
Høres mer ut som at man finner noen på dating app i sitt aldersspenn, snakker og så connecter på IG. Sikkert fler på snap også. Han er ingen mann som flyr etter babes egentlig. 

Om noen mann følger meg, følger jeg dem tilbake for å se hvem dette er, og så sletter jeg dem om det er en random 2 minutter etterpå.  Fint å høre at flere her kan bekrefte at dette er et varseltegn, og takk for svar. 

Jeg blir nok ikke å konfrontere han dirkete nei, men blir å se ann om dette er en periode hos han for å balansere seg ut etter at jeg var lunken en periode (som skuffet han litt). Vi er ennå ikke offisielle, men jeg ønsker jo det. 

-TS

Det er jeg som siterte deg og skrev innlegg nummer 6 her. 

I hovedinnlegget skriver du at " han følger flere nye jenter i byen i etterkant av en litt ustabil periode i forholdet". Nå skriver du at dere ennå ikke offisielle, men at du ønsker det. Det virker som at du tror dere er i et forhold, mens han ikke er klar for forplikte seg? Det er i så fall en klassiker. 

Spør deg selv om det egentlig spiller så stor rolle om han connectet med de og chattet i forkant, eller om han fulgte de ut av det blå. Det er en grunn til at jentene er +/- 1 år, og det er en grunn til at dette ikke er homofile menn eller en instagram for en iskrembutikk. Satt på spissen. 

Ta det fra en som fikk selvtilliten knust etter et forhold i ett år med en sånn kar. Ikke utsett deg selv for samme opplevelse.

Anonymkode: 5c697...446

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 22.26):

En helg med kompis??? Han skal nok treffe henne!!! Han der har sine options open! Du må be han å velge!!!!

Anonymkode: ff63f...98f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

En helg med kompis??? Han skal nok treffe henne!!! Han der har sine options open! Du må be han å velge!!!!

Anonymkode: ff63f...98f

Ja, men jeg skal nok be om bilder og updates underveis på turen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...