AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Dette går mest ut til studenter, gjerne så er i annen by enn hjembyen eller i studiebyen for sommerjobb og likende, men alle har lov til å svare. Hvor ofte er du sosial? Alt fra en tur med enn venn, noe kos med kollegaer eller på fest. Nyskrerig siden sosiale medier kan utstråle noe helt annet enn realiteten, så utdyp gjerne om hvor mye tid du tilbringer alene. Anonymkode: 5ec05...acd 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #2 Skrevet 30. juni Hei Jeg er ikke student nå men fullførte en bachelor i 2020, og jeg var lite sosial om sommeren. Jeg traff kanskje noen få studenter 2-3 ganger ila sommeren og gamle venner noen få ganger, men 80% av dagene var jeg for meg selv. De siste fem årene har jeg vært veldig mye for meg selv om sommeren. På en måte er det greit - men jeg savner mer sosial kontakt og større nettverk. Jeg er bare utrolig dårlig på å ta initiativ fordi alle virker så opptatte og jeg vil ikke være til bry. Du sier noe veldig interessant i HI - sosiale medier gjenspeiler ikke virkeligheten, det er bare toppen av isfjellet og det er nok mange ensomme/triste sjebner dessverre, og sammenlikningen opp mot glansbildene på SoMe kan være vond for mange av oss , selv om vi vet det er noe kunstig. Anonymkode: ed344...b54 1
Nowayback Skrevet 30. juni #3 Skrevet 30. juni (endret) Den minst sosiale delen av året. Det er da jeg virkelig merker hvor betydningsløs jeg og livet mitt er. Er alene hele tiden, hvis man ser bortifra familie. Endret 30. juni av Nowayback 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #4 Skrevet 30. juni Jeg er ikke student da men sommeren har alltid vært den tiden jeg får være mest i fred, da slipper jeg å delta på noe. Spesielt etter jeg fikk barn så setter jeg stor pris på sommeren for da er det ingenting som skjer i regi av barnehage, skole og fritidsaktiviter. Jeg har 9 uker helt fri. Anonymkode: 7f967...104 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #5 Skrevet 30. juni Mine tre studentbarn er mer sosiale om sommeren. Natur, siden de da ikke må lese pensum og skrive oppgaver. De prioriterer både jobb og en liten periode med helt fri. Og er mer sosiale med både venner og familie enn ellers. Anonymkode: 3922c...b72 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Ferdig med masteren i 2019 (rett før pandemi heldigvis) og jeg var übersosial på sommeren. Studerte i en annen by enn hjemstedet, og var litt i studentbyen og deltok på samlinger og festivaler noen uker etter sommeravslutning. Så dro jeg hjem og var med gamle venner. Mye eventer, men også fjellturer og noen ganger reiser. I løpet av selve studiene levde jeg i perioder mer isolert, i puggemodus. Anonymkode: 3023e...e7c 1
SPOCA Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Jeg har alltid vært lite sosial på sommeren, dvs vært lite med venner. Det handler først og fremst om at jeg pleier å reise bort, og derfor ferierer med mann/barn/familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå