AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Når jeg møtte min mann var han veldig på å oppvarte meg, han fremsto som en litt dominant og hard type. I det jeg oppvartet han, ble han mer myk og overrasket over at jeg tok litt vare på han. Er det uvanlig at menn blir gjort stas på? Anonymkode: 8f864...921 1
visp Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Kødder du eller?? Det er jo stort sett menn som blir oppvartet av oss kvinner. Ja, menn gjør det fram til det er i boks. 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det uvanlig at menn blir gjort stas på? Anonymkode: 8f864...921 Den eneste gangen i løpet av livet en mann får blomster er i sin egen begravelse, det sier sitt. Anonymkode: c75ba...ce1 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den eneste gangen i løpet av livet en mann får blomster er i sin egen begravelse, det sier sitt. Anonymkode: c75ba...ce1 Menn vil ikke ha blomster, de vil ha blow Jobs. Anonymkode: 79b97...2e1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn vil ikke ha blomster, de vil ha blow Jobs. Anonymkode: 79b97...2e1 Nei da, ikke noe bitterhet å spore her. Anonymkode: c75ba...ce1 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Trist å høre at menn føler det sånn. Ikke rart han ble overrasket da de første par gangene Anonymkode: 8f864...921 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er det uvanlig at menn blir gjort stas på? Ja det er jo det egentlig Anonymkode: b3967...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Han vil nødvendigvis ikke ha sex, han liker veldig godt at jeg koser med han når han gamer Anonymkode: 8f864...921
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei da, ikke noe bitterhet å spore her. Anonymkode: c75ba...ce1 Ok, du kamuflerte i alle fall budskapet veldig godt som bitterhet. Anonymkode: c75ba...ce1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Menn vil ikke ha blomster, de vil ha blow Jobs. Anonymkode: 79b97...2e1 Snakk for deg selv. Min mann vil ha blomster og gaver. Bj er bare del av naturlig sex vi har sammen. Han vil ikke engang ha det som en ensidig tjeneste. Bra mann! Anonymkode: 993c1...729 1
Snok1 Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det uvanlig at menn blir gjort stas på? Vi er nok ganske 50/50 på oppvartning. Jeg elsker min selvstendige kvinne, og vi liker begge å være på tilbudssiden. Hun er en god rollemodell for døtrene våre. Jeg er ikke så flink til å motta hjelp. Det jobber vi med, og vi har en god dialog der. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #12 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 21.34): Den eneste gangen i løpet av livet en mann får blomster er i sin egen begravelse, det sier sitt. Anonymkode: c75ba...ce1 Tror ikke menn synes at blomster er stas. Anonymkode: 4ac22...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tror ikke menn synes at blomster er stas. Anonymkode: 4ac22...cbb Jeg hadde satt veldig god pris på blomster. Har aldri i mitt liv opplevd at en kvinne har gjort noe romantisk for meg, det nærmeste man kommer er å "gi" meg sex da jeg aldri har møtt en dame med like høy libido som meg selv. Anonymkode: 3c5de...ec8 2
Snok1 Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tror ikke menn synes at blomster er stas. Anonymkode: 4ac22...cbb Det gjør vi.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg hadde satt veldig god pris på blomster. Har aldri i mitt liv opplevd at en kvinne har gjort noe romantisk for meg, det nærmeste man kommer er å "gi" meg sex da jeg aldri har møtt en dame med like høy libido som meg selv. Anonymkode: 3c5de...ec8 Hva hadde du likt av romantiske gester? 😇 Anonymkode: 01405...7b0
AnonymBruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke menn synes at blomster er stas. Anonymkode: 4ac22...cbb Dette hadde jo blitt enda teitere om du faktisk er kvinne, og forsøker å fortelle en mann hva menn synes er stas og ikke. Anonymkode: c75ba...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #17 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 21.34): Den eneste gangen i løpet av livet en mann får blomster er i sin egen begravelse, det sier sitt. Anonymkode: c75ba...ce1 Mannen min får blomster av meg. Oftere enn jeg får av han, jeg er ikke så veldig glad i å få blomster, heller sjokolade. Så han leverer der. Anonymkode: cbce9...57b
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli Snok1 skrev (På 30.6.2025 den 23.56): Det gjør vi. Nei, det gjør vi ikke. Anonymkode: e76c0...a9e
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli Nei, det tror jeg ikke er noe uvanlig i det hele tatt. Men de setter selvsagt veldig pris på det. Anonymkode: ebb07...082
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 21.32): Når jeg møtte min mann var han veldig på å oppvarte meg, han fremsto som en litt dominant og hard type. I det jeg oppvartet han, ble han mer myk og overrasket over at jeg tok litt vare på han. Er det uvanlig at menn blir gjort stas på? Anonymkode: 8f864...921 Uvanlig?? Eh nei. Jo yngre kvinner er, jo mer varter de opp kjæresten. Og lager fucka mønstre som vedvarer og ødelegger forholdet på sikt. Såååå koselig å lage middag til nysamboeren. Kanskje til og med matpakke på morningen. Og før man vet ordet av det har man kjønnsmønstre fra 50-tallet Anonymkode: cc755...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå