Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send mail til Tinder og spør om det er en bruker der med den mailen og hans nr evt hans barns nr. 

Ikke om du bruker ditt nr og han har blokkert deg der. Han kan også ha VPN eller annen app som gjør at han flytter gps-signalet sitt fra der han egentlig bor. 

Anonymkode: 83a98...3b4

Tinder har lover og forholde seg til, de kan ikke utlevere kunders info på den måten. 

Anonymkode: b33ab...d61

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En alternativ forklaring til dette er ikke nødvendigvis at han var på tinder for sin egen del, men fordi han var usikker på om du fortsatt var der og dermed ville lage seg en bruker for å sjekke om det stemte. Kanskje fant han deg ikke og undersøkte om du kunne bannet/blokkert han der og det var årsaken til at han ikke fant deg?

Anonymkode: ac3bd...215

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En alternativ forklaring til dette er ikke nødvendigvis at han var på tinder for sin egen del, men fordi han var usikker på om du fortsatt var der og dermed ville lage seg en bruker for å sjekke om det stemte. Kanskje fant han deg ikke og undersøkte om du kunne bannet/blokkert han der og det var årsaken til at han ikke fant deg?

Ja, det eneste som er mystisk er at han spør ChatGPT om hvordan å lage bruker på Tinder uten telefonnr ..

Anonymkode: ec147...a56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg stoler heller ikke på "menn" etter flere dårlige erfaringer. Men jeg er singel, og holder meg singel. Har det best slik. Kan anbefale det.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg er der at jeg vil veldig gjerne tro på kjærligheten og vil gjerne slå meg til ro.. har sikkert et håpløst bilde av kjærlighet, men vokst op med 2 foreldre som man fremdeles den dag ser at er forelsket i hverandre

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Istedenfor å kristisere meg for å bare gjøre det slutt fordi jeg ikke stoler på vedkommende; hadde jeg satt utrolig pris på hvordan jeg kan finne ut ting. Trenger «bevis» for meg selv, svart på hvitt. Siden jeg vet jeg ikke helt kan stole på mitt eget hode 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har gått 3 år singel og snakket med psyk. Å ha singeltid løser det ikke, desverre

Da har du ikke brukt tiden din riktig, du har rett i at det ikke hjelper å gå singel, men du trenger mer tid singel og hjelp, for å lære deg å høre på deg selv, finne roen i deg selv og ikke minst koble ut av eget hode. 

Er det flere tegn som kan tyde på utroskap?

Anonymkode: 4e4a8...cdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tinder har lover og forholde seg til, de kan ikke utlevere kunders info på den måten. 

Man kan si at man ønsker å rapportere en tidligere bannet persons profil som har sluppet gjennom sprekkene deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Man kan si at man ønsker å rapportere en tidligere bannet persons profil som har sluppet gjennom sprekkene deres. 

Ja, men man kan ikke spørre om det er en konto knyttet til en e-post eller et telefonnummer, ei heller få det bekreftet. Så selv om man da sender inn «bekymringsmelding» så vil ikke det bekrefte noe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og tinder har uansett ikke lov til å utlevere slik info til randoms. 

Anonymkode: c38aa...39a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og tinder har uansett ikke lov til å utlevere slik info til randoms. 

Anonymkode: c38aa...39a

Svaret man får av Tinder er "Takk for at du melder ifra. Vi fant profilen og den er nå fjernet."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fy fader, asså...

Så det du sier er at det ikke går an å stole på deg?

Anonymkode: ae3fe...b81

Vel, hun og typen kan ikke stole på hverandre. Ts har følt noe er feil og hun hadde rett. Hvem feilet først her, typen hennes.

Anonymkode: 206db...d19

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Svaret man får av Tinder er "Takk for at du melder ifra. Vi fant profilen og den er nå fjernet."

Om de finner grunnlag for det ja. Bitre kvinner som lyver til Tinder får ikke automatisk medhold i sine ønsker. Heldigvis.

Anonymkode: 5a142...255

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. jeg skal la det gå hvis det kun er tidligpoteter forholdet.. men hvis jeg finner ut av at han har det nå, så drar jeg selvsagt..  Nå er vi jo ganske seriøse 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om de finner grunnlag for det ja. Bitre kvinner som lyver til Tinder får ikke automatisk medhold i sine ønsker. Heldigvis.

Man er ikke bitter fordi man ikke ønsker at andre kvinner skal bli utsatt for voldsmenn. Utro menn er også psykisk voldelige mot sin partner. At han tidligere er utestengt fra Tinder er jo av god grunn, og den er ment å være varig selv om man går inn for å omgå det. 

AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke bitter fordi man ikke ønsker at andre kvinner skal bli utsatt for voldsmenn. Utro menn er også psykisk voldelige mot sin partner. At han tidligere er utestengt fra Tinder er jo av god grunn, og den er ment å være varig selv om man går inn for å omgå det. 

Nå er det ikke snakk om en voldsmann i denne tråden, så det er jo fullstendig irrelevant. Kun en person som har spurt AI om Tinder, og da er det ren og skjær bitterhet å gjøre som det ble foreslått.

AnonymBruker
Skrevet

Har du tilgang til telefonen hans så burde du jo bare lete gjennom den. Han må vel ha appen for å bruke Tinder, evnt sjekk historikken hans. Sjekk mailen hans osv, et eller annet sted finnes det spor hvis han fortsatt bruker Tinder. 

Anonymkode: 5b1ac...76d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke venner som er på Tinder? De vil jo evt. varsle deg om profilen hans dukker opp der? (om de er gode venner)

Anonymkode: 4ced9...448

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du uansett ikke har tenkt til å tro på det han svarer, er det ikke bedre å bare dra med en gang? Hva venter du på?

Anonymkode: 3561e...35f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hadde spurt han, alt av dårlige forklaringer (kan ikke komme på en eneste legitim grunn) hadde vært grunn til å gå for min del. 

Anonymkode: d337e...427

Helt riktig. Det er bare å komme seg bort, sånne menn forandrer seg aldri! Snakker av erfaring, har vært sammen med to stykker i løpet av livet og begge holdt på med datingsider o.l bak min rygg. Begge kom med dumme unnskyldninger som var umulig å tro på. Selv har jeg ingen forklaring på hvorfor jeg ble værende når jeg ikke kunne stole på dem, var kanskje redd jeg ikke skulle finne noen bedre, jeg var ung, sikkert redd for å være alene osv. 

Skulle selvsagt ha snudd på hælen med en gang, for forholdet blir aldri bra igjen etter sånne tillitsbrudd. Og hvis du tror de GA seg med slikt, selv etter krangler og gråt om at jeg var den eneste som betydde noe og at de aldri ville bedratt meg.... Haha - tro om igjen. De var rett tilbake med nye brukernavn og skittent spill. 

Så sånne menn, bare å forlate. Du kan gjøre så mye bedre og du greier deg HELT strålende alene. Jeg lover♥️

Anonymkode: 7f445...6bd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du ikke venner som er på Tinder? De vil jo evt. varsle deg om profilen hans dukker opp der? (om de er gode venner)

Anonymkode: 4ced9...448

Han trenger jo ikke å være innenfor deres søkeområde på km. Han kan også ha falskt navn/nick, samt være uten bilde. Be ihvertfall venninner som ikke er på kontaktlisten hans/vennelisgen på sosiale medier holde øynene åpen. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du tilgang til telefonen hans så burde du jo bare lete gjennom den. Han må vel ha appen for å bruke Tinder, evnt sjekk historikken hans. Sjekk mailen hans osv, et eller annet sted finnes det spor hvis han fortsatt bruker Tinder. 

Anonymkode: 5b1ac...76d

Man trenger ikke appen. Er bare å bruke .com

Man kan også endre navn og ikoner på apper eller ha de i en skjult mappe/laste ned på nytt når partner ikke er tilstede. 

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger jo ikke å være innenfor deres søkeområde på km. Han kan også ha falskt navn/nick, samt være uten bilde. Be ihvertfall venninner som ikke er på kontaktlisten hans/vennelisgen på sosiale medier holde øynene åpen. 

Man trenger ikke appen. Er bare å bruke .com

Man kan også endre navn og ikoner på apper eller ha de i en skjult mappe/laste ned på nytt når partner ikke er tilstede. 

Han er såppas smart at han 100% sikkert ikke hadde hatt bilde av seg selv ute. Tipper fake navn også 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...