Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk låne kjæresten min sin telefon for å spørre om noe på ChatGPT. Jeg har tidligere blitt bedratt av partner, og gikk rett inn på historikken..

Vi har  vært sammen i 2 år. Jeg kan se at ca 6-7 måneder inn i forholdet har han spurt ChatGPt om hvordan å lage bruker på Tinder uten telefonnr. Han spør også om hvordan han kan oppheve banning på Tinder.

Synes dette er veldig vanskelig å ta opp. Men ble så redd for at han var Tinder nå bak min rygg

Anonymkode: ec147...a56

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg finne ut av om han var Tinder på en måte? 100% at han ikke er ærlig om jeg spør. Trenger virkelig å finne ut av det. Får man mail eller kun sms? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir man bannet fra Tinder?

Anonymkode: 2d4cf...dbc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan blir man bannet fra Tinder?

Skriver ekle ting til damer og blir rapportert for eks. 

Anonymkode: d337e...427

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser at han har fått kode til tinder på mail hvertfall 2 mnd inn i forholdet våres

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

gikk rett inn på historikken..

Fy fader, asså...

Så det du sier er at det ikke går an å stole på deg?

Anonymkode: ae3fe...b81

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jeg finne ut av om han var Tinder på en måte? 100% at han ikke er ærlig om jeg spør. Trenger virkelig å finne ut av det. Får man mail eller kun sms? 

Det er jo bare å slå opp? Ønsker du å være sammen med noen du ikke stoler på, liksom?

Anonymkode: c38aa...39a

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde spurt han, alt av dårlige forklaringer (kan ikke komme på en eneste legitim grunn) hadde vært grunn til å gå for min del. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan kjøpe seg et mobilnummer til å opprette f.eks. tinderprofil. Om han HAR Tinder så kan han ha blokkert nummeret ditt så han ikke blir synlig dersom du skulle sjekke, men da kan du til gjengjeld kjøpe et mobilnummer og opprette en falsk tinder og sveipe i vei og se om du finner han.. lover ikke godt om han har spurt char om hvordan man kan lage profil uten mobilnummer. 

Anonymkode: b33ab...d61

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk låne kjæresten min sin telefon for å spørre om noe på ChatGPT. Jeg har tidligere blitt bedratt av partner, og gikk rett inn på historikken..

Vi har  vært sammen i 2 år. Jeg kan se at ca 6-7 måneder inn i forholdet har han spurt ChatGPt om hvordan å lage bruker på Tinder uten telefonnr. Han spør også om hvordan han kan oppheve banning på Tinder.

Synes dette er veldig vanskelig å ta opp. Men ble så redd for at han var Tinder nå bak min rygg

Da må du bare spørre og velge å stole på svaret han gir. Klarer du ikke stole på han om han sier at han ikke har vært på Tinder så må du vurdere om du orker leve med usikkerhet eller ikke. 

Anonymkode: 151b2...358

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy fader, asså...

Så det du sier er at det ikke går an å stole på deg?

Anonymkode: ae3fe...b81

Ja, jeg er ikke helt god i hode mtp dette. Har prøvd å holde meg unna.  Langvarig ex var utro og skjulte det godt, kjæreste etter var ikke fysisk utro, men skrev med endel jenter. Sliter veldig med å tro på hva partner sier til meg.  Er helt ærlig og åpen om dette

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan kjøpe seg et mobilnummer til å opprette f.eks. tinderprofil. Om han HAR Tinder så kan han ha blokkert nummeret ditt så han ikke blir synlig dersom du skulle sjekke, men da kan du til gjengjeld kjøpe et mobilnummer og opprette en falsk tinder og sveipe i vei og se om du finner han.. lover ikke godt om han har spurt char om hvordan man kan lage profil uten mobilnummer. 

Kan jeg søke opp mobilnr hans på tinder? Hvis jeg lager en tinderprodil nå?

AnonymBruker
Skrevet

Skriver ekle ting til damer og blir rapportert for eks. 

Det høres ut som er rødt flagg..

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å slå opp? Ønsker du å være sammen med noen du ikke stoler på, liksom?

Anonymkode: c38aa...39a

Det er lett å si for en som ikke har samme baggasje. Jeg vil veldig gjerne stole på partner og jobber hardt med meg selv for dette.  Dette er ikke partner sin skyld, det er jeg som er skadet og ikke helt god

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er ikke helt god i hode mtp dette. Har prøvd å holde meg unna.  Langvarig ex var utro og skjulte det godt, kjæreste etter var ikke fysisk utro, men skrev med endel jenter. Sliter veldig med å tro på hva partner sier til meg.  Er helt ærlig og åpen om dette

Tror jeg bare hadde vært singel hvis jeg var deg, tatt litt tid for meg selv. 

Anonymkode: 4e4a8...cdb

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Istedenfor å kristisere meg for å bare gjøre det slutt fordi jeg ikke stoler på vedkommende; hadde jeg satt utrolig pris på hvordan jeg kan finne ut ting. Trenger «bevis» for meg selv, svart på hvitt. Siden jeg vet jeg ikke helt kan stole på mitt eget hode 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg bare hadde vært singel hvis jeg var deg, tatt litt tid for meg selv. 

Anonymkode: 4e4a8...cdb

Jeg har gått 3 år singel og snakket med psyk. Å ha singeltid løser det ikke, desverre

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, du kan ikke søke opp på nummer. Men du kan selv kjøpe et falskt nummerer og sette innstillingene sånn at hans profil sannsynligvis kommer opp. Mulig han har opprettet profil med falsk nummer dersom han er blokkert og også gjør det i skjul. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser at han har fått kode til tinder på mail hvertfall 2 mnd inn i forholdet våres

Send mail til Tinder og spør om det er en bruker der med den mailen og hans nr evt hans barns nr. 

Ikke om du bruker ditt nr og han har blokkert deg der. Han kan også ha VPN eller annen app som gjør at han flytter gps-signalet sitt fra der han egentlig bor. 

Anonymkode: 83a98...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler heller ikke på "menn" etter flere dårlige erfaringer. Men jeg er singel, og holder meg singel. Har det best slik. Kan anbefale det.

Anonymkode: ac3bd...215

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...