AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Hvor lang tid tok det før dere gikk på do foran kjæresten? Vi har vært sammen i snart 3 år og samboere i 2 måneder, men klarer ikke å gå på do når han er tilstede eller våken Anonymkode: e58f3...6be
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Tilstede som i inne på badet - aldri. Tilstede som i er våken i et annet rom på den andre siden av en lukket dør - alltid. Anonymkode: 06a5e...b4e 22 4
Million Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni (endret) Jeg har aldri gjort nummer to på badet mens partner er tilstede. Ingen kjærester eller noe har jeg gjort det med, det synes jeg bare ikke man gjør. Men dersom det har hastet veldig å få tisse, har jeg noen få ganger løpt inn på badet for å tisse bare om partner er i dusjen eller står og pusser tenner f.eks. Det tåler man - men det tok flere år før jeg tisset mens mannen min var på badet samtidig. Ikke noe jeg ville gjort med hvem som helst etter noen uker liksom. Men hva mener du med "tilstede eller våken"? Mener du at du kun går på do om natten når han sover, eller grytidlig om morgenen før han våkner? Du kan altså ikke gå på do overhodet når han er hjemme og er våken, selv om han sitter i stua ? Eller...? I så fall bare måper jeg. Det er jo smått utrolig at det går an. Endret 29. juni av Million 8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Hva mener du? at man sitter på do å driter mens mannen er på badet samtidig? vi har vært gift i to år, og det har aldri skjedd. Tviler på at det noen gang kommer til å skje Anonymkode: 817a3...000 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Det er ikke normalt å gjøre slik foran andre noensinne! Anonymkode: fe494...7c4 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Jeg går ikke på do når han er i samme rom. Kall meg gjerne prippen, men det der orker jeg ikke å forholde meg til. Liker ikke å ha med venninner heller, det er en tenåringsgreie for meg at man ikke kan gå på do alene. Anonymkode: 40f3a...38e 5
Jdz Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Hmmm… Aldri? Hvorfor i all verden skal jeg utsette henne for det? 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni TS her, mener ikke foran han som at han er med på badet. Men at han er i samme rom som meg og jeg går på do det klarer jeg ikke Anonymkode: e58f3...6be
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni Million skrev (4 minutter siden): Jeg har aldri gjort nummer to på badet mens partner er tilstede. Ingen kjærester eller noe har jeg gjort det med, det synes jeg bare ikke man gjør. Men dersom det har hastet veldig å få tisse, har jeg noen få ganger løpt inn på badet for å tisse bare om partner er i dusjen eller står og pusser tenner f.eks. Det tåler man. Men hva mener du med "tilstede eller våken"? Mener du at du kun går på do om natten når han sover, eller grytidlig om morgenen før han våkner? Du kan altså ikke gå på do overhodet når han er hjemme og er våken, selv om han sitter i stua ? Eller...? I så fall bare måper jeg. Det er jo smått utrolig at det går an. Ja det er det siste jeg mener, ikke at han er med meg på do Anonymkode: e58f3...6be
Million Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her, mener ikke foran han som at han er med på badet. Men at han er i samme rom som meg og jeg går på do det klarer jeg ikke Anonymkode: e58f3...6be Så du går ikke på do når samboeren din er hjemme i det hele tatt? Dette høres ut som et sykt problem, unnskyld meg. Skjønner ikke hvordan det er mulig. 14 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva mener du? at man sitter på do å driter mens mannen er på badet samtidig? vi har vært gift i to år, og det har aldri skjedd. Tviler på at det noen gang kommer til å skje Anonymkode: 817a3...000 Samme her, kan tisse, men helst alene. Må jeg bæsje, blir han sendt i en annen del av huset. Anonymkode: ceeba...c14
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her, mener ikke foran han som at han er med på badet. Men at han er i samme rom som meg og jeg går på do det klarer jeg ikke Anonymkode: e58f3...6be Hva mener du med det? Er ikke det det samme? Anonymkode: d02ca...58f 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni Vi er alle mennesker å må på do, tisset første gang etter samleie med han. Lurer på hva du gjør den dagen du har magesjau med kraftig diare Anonymkode: 06250...673 2
Irak Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Å tisse med en kjæreste i samme rom som meg er null stress. Nr 2 da vil jeg være i fred. Da synger jeg på do 😂
AnonymBruker Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med det? Er ikke det det samme? Anonymkode: d02ca...58f Beklager at jeg er dårlig g til å forklare. Mener at hvis vi sitter i stua sammen så går jeg ikke på do. Anonymkode: e58f3...6be
AnonymBruker Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er alle mennesker å må på do, tisset første gang etter samleie med han. Lurer på hva du gjør den dagen du har magesjau med kraftig diare Anonymkode: 06250...673 Jeg tisser ja, men ikke nr 2. Går på gjestetoalettet om natten. Er vi på ferie sammen har jeg fått på toalettet i lobbyen Anonymkode: e58f3...6be 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni Million skrev (5 minutter siden): Så du går ikke på do når samboeren din er hjemme i det hele tatt? Dette høres ut som et sykt problem, unnskyld meg. Skjønner ikke hvordan det er mulig. Gjør aldri nr 2 når han er hjemme eller våken. Står opp om natten og går ned på gjestetoalettet Anonymkode: e58f3...6be
Queen19 Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni Tisset med den andre tilstede, rimelig raskt da vi startet å date. Men vi promper aldri foran hverandre (med unntak av uhell) og vi vil heller aldri gjøre nummer to med den andre tilstede, med mindre det er fullstendig krise med maks uflaks, og begge to er magesyke samtidig.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni Jeg har IBS så det var aldri noe alternativ å ikke gå på do når han var våken og hjemme😅 Faktisk kjøpte vi leilighet med to do fordi da er det aldri risiko for at han må hive seg av doen for at jeg skal rekke den. Jeg har hatt uhell i buksa flere ganger så begge er fornøyde så lenge jeg rekker do. Anonymkode: 28717...303 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå