AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Noen som har tips om billige sokker av god kvalitet? Jeg har kjøpt forskjellige tennissokker i 3pk, fra bl.a. The North Face og Craft, men det blir så utrolig fort hull i dem. Sammen med «dugnadssokkene» fra Bambusa, etter en mnd er det hull i dem. Jeg kan ikke huske at det har gått hull i sokkene mine så fort før, så har for meg at kvaliteten har gått ned. Bruker forskjellig fottøy, så tror ikke det skal være noe sånt som gjør det. Og så vet jeg det er noe ønsketenkning i «billig og bra», men sokker _er_ billig å produsere, så det bør være mulig å finne. Noen tips? Gjerne både tennissokker og «hverdagssokker» ala Bambusa. Og gjerne flerpk. Anonymkode: 123bb...86b
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen som har tips om billige sokker av god kvalitet? Jeg har kjøpt forskjellige tennissokker i 3pk, fra bl.a. The North Face og Craft, men det blir så utrolig fort hull i dem. Sammen med «dugnadssokkene» fra Bambusa, etter en mnd er det hull i dem. Jeg kan ikke huske at det har gått hull i sokkene mine så fort før, så har for meg at kvaliteten har gått ned. Bruker forskjellig fottøy, så tror ikke det skal være noe sånt som gjør det. Og så vet jeg det er noe ønsketenkning i «billig og bra», men sokker _er_ billig å produsere, så det bør være mulig å finne. Noen tips? Gjerne både tennissokker og «hverdagssokker» ala Bambusa. Og gjerne flerpk. Anonymkode: 123bb...86b Får ingen tips fra meg bortsett fra at det er forkastelig med billig = bruk og kast, for det trenger ikke miljøet lenger. Kjøp dyrere sokker som du kan bruke i flere år! Anonymkode: 66561...4a8 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Europris, New Yorker, H&M eller Cubus Anonymkode: c68b8...72e
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får ingen tips fra meg bortsett fra at det er forkastelig med billig = bruk og kast, for det trenger ikke miljøet lenger. Kjøp dyrere sokker som du kan bruke i flere år! Anonymkode: 66561...4a8 Nye billig sokker er mye bedre enn dyre brukte sokker da Anonymkode: c68b8...72e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nye billig sokker er mye bedre enn dyre brukte sokker da Anonymkode: c68b8...72e Du kjøper NYE dyre sokker som varer lenge. Du har tungt for det eller? Anonymkode: 66561...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Adidas sine holder lenge, samme med Nike Anonymkode: 270bb...e22 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Det er helt latterlig, men noen av de beste sokkene jeg har hatt var noen superheltsokker jeg kjøpte på eBay for mange, mange år siden, de holdt i en evighet. Pierre Robert har jeg veldig dårlig erfaring med, de er billige når det er salg på matbutikken, men strikken blir slarkete og sokkene blir hullete i rekordfart. Har nylig kjøpt tennissokker fra Fila i flerpakning fra Zalando, de var på salg så pris per par var helt greit, spent på hvor lenge de holder. Anonymkode: 26885...4ee
enkefru Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni Jeg er fornøyd med både Nike og Adidas (ankelsokker spesielt) og Polo 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Går du mye ute på grusen uten sko? Klipper du aldri tåneglene dine? Her gulvet ditt laget av sandpapir? Hvorfor blir alle sokkene dine så hullete? Er det bare deg, eller alle andre i familien? Du må løfte beina når du går. Anonymkode: a6632...d51 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du kjøper NYE dyre sokker som varer lenge. Du har tungt for det eller? Anonymkode: 66561...4a8 Nei jeg kjøper billig, de er fra samme fabrikk allikevel Anonymkode: c68b8...72e
AnonymBruker Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni Støtter holdbarheten på nike og addidas sokker. Anonymkode: 343e5...70d 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni Softer days som de selger i flerpakning på Coop Obs. De inneholder litt polyester, det tror jeg gjør de mer robuste. Men kjennes aldri klamme, er mest bomull i dem. Enig med personen over angående Pierre Robert. Blir fort hull. Anonymkode: c0dd2...c6d 1
Elle Melle Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Ankelsollene jeg har fra Cubus går aldri i stykker: https://cubus.com/no/p/3-pk-ankelsokker-med-blomster-hvit-undertoy-ankelsokker-dameklar/7370293_F900 Disse fra Lindex som jeg er gått over til holder foreløpig bra de også: https://www.lindex.com/no/p/8381955-70-hvit-4-pakning--hoye-ankelsokker?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&campaign_id=19696399834&gad_source=1&gad_campaignid=19696057352&gbraid=0AAAAADrsaxH7z2C7sEJv-b42G2MTey8eh&gclid=Cj0KCQjwyIPDBhDBARIsAHJyyVhrMjzddAkt4-LnNuARRFUollhlwHpbye03BJrsnNCcD4jYWdXysd8aAgPbEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt latterlig, men noen av de beste sokkene jeg har hatt var noen superheltsokker jeg kjøpte på eBay for mange, mange år siden, de holdt i en evighet. Pierre Robert har jeg veldig dårlig erfaring med, de er billige når det er salg på matbutikken, men strikken blir slarkete og sokkene blir hullete i rekordfart. Har nylig kjøpt tennissokker fra Fila i flerpakning fra Zalando, de var på salg så pris per par var helt greit, spent på hvor lenge de holder. Anonymkode: 26885...4ee Pierre Roberts sokker var faktisk veldig god kvalitet på før. Ullsokkene kunne vaskes på 60 % uten å krympe, noe som av og til kan være praktisk med sokker. Nå holder de dårlig i vask, selv på ullvask, eller finvask for bomull, og blir veldig fort utslitt og får hull. Også trusene og ullundertøyet til PR har gått drastisk ned i kvalitet siste årene. Jeg har enda ikke funnet noen god erstatter, men må vel begynne å lete før alt gammelt jeg har er helt ferdig. Anonymkode: 06a3c...ce6
Kniv & gaffel Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni Flerpakninger fra Cubus, Lindex eller Kappahl fungerer greit for meg.
AnonymBruker Skrevet 30. juni #18 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 20.12): Noen som har tips om billige sokker av god kvalitet? Jeg har kjøpt forskjellige tennissokker i 3pk, fra bl.a. The North Face og Craft, men det blir så utrolig fort hull i dem. Sammen med «dugnadssokkene» fra Bambusa, etter en mnd er det hull i dem. Jeg kan ikke huske at det har gått hull i sokkene mine så fort før, så har for meg at kvaliteten har gått ned. Bruker forskjellig fottøy, så tror ikke det skal være noe sånt som gjør det. Og så vet jeg det er noe ønsketenkning i «billig og bra», men sokker _er_ billig å produsere, så det bør være mulig å finne. Noen tips? Gjerne både tennissokker og «hverdagssokker» ala Bambusa. Og gjerne flerpk. Anonymkode: 123bb...86b Finnes ikke. Skal du ha god kvalitet så må d7 òg betale. Anonymkode: 0893c...d18 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #19 Skrevet 1. juli Adidas, Nike og Champion har både de mest komfortable og best kvalitet. Ikke er de dyre heller. Jeg bruker hvite hjemme, og med farger eller grå/ svarte på jobb. Noen sliter veldig på sokker og sko, fordi de vrir bitte litt på foten når de går. Da slites sokker og sko veldig under tåballene. Noen på en fot, noen på begge. Anonymkode: 54f43...dd9 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #20 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (14 timer siden): Finnes ikke. Skal du ha god kvalitet så må d7 òg betale. Anonymkode: 0893c...d18 Jeg har ikke problemer med å betale for kvalitet, har bare erfart at ett par hverdagssokker (ikke ullsokker, skisokker osv.) til 129,- ikke har vært noe bedre. Og sokker _er_ billig å produsere, så det skal egentlig ikke være noen grunner til at det er dyrt. Da er det i så fall at man betaler for merkevaren elns, og for all del, er de råbra så er det fint. Men var mer at jeg tenkte at på sokker så er det mulig å finne noe som er både relativt rimelig OG bra. Anonymkode: 123bb...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå