Fluffystuff Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Dette temaet har kanskje vært oppe før, men siden jeg er "ny" her starter jeg min egen lille tråd: Hvilke TV-program er du nødt å få med deg? Selv har jeg aldri vært noe særlig tilhenger av noen som helst serier, men nå i det siste har det vært 2 programmer som ligget mitt hjerte nært. - American Chopper (occ) - Lost Ja det var mine 2 serier. De er jeg nesten NØDT å få med meg for at dagen/uka skal bli komplett. hehe... Hvilke serier er du "avhengig" av?
FrøkenJuliet Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Lost Politiagentane (Stingers) Six feet under (håper det kommer tilbake snart) CSI og CSI New York
Gjest King James Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Six feet under (håper det kommer tilbake snart) ← Jeg har en forferdelig nyhet til deg...Six Feet Under er nedlakt..Den siste episoden ble spilt inn i September 2005.. Den jeg ikke kan gå glipp av er ...The Simpsons Endret 19. mars 2006 av King James
Jaya Skrevet 19. mars 2006 #7 Skrevet 19. mars 2006 Jeg er skikkelig tv-slave for tiden, tror ikke jeg har fulgt med på så mange serier før som jeg gjør nå. Følger med på Lost, Prison Break, My name is Earl, Supernatural, Idol og Top Model. For noen uker siden så jeg for første gang en episode av Frustrerte Fruer og irriterer meg grønn over at jeg ikke begynte å følge med tidligere! Men nå er jeg ihvertfall bitt av den basillen også. Tror faktisk jeg er nødt til å skaffe meg første sesong på dvd, hvis nå tv2 ikke begynner å sende repriser. Eller kanskje jeg skal skaffe meg et liv i stedet?
Fluffystuff Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2006 The Simpsons må jeg også få med meg så ofte som mulig... Har lasta ned mange episoder fra nettet.
FrøkenJuliet Skrevet 19. mars 2006 #9 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har en forferdelig nyhet til deg...Six Feet Under er nedlakt..Den siste episoden ble spilt inn i September 2005.. Den jeg ikke kan gå glipp av er ...The Simpsons ← Men er den episoden sendt på NRK da? Har ikke tilgang til amerikanske kanaler jeg....
Gjest King James Skrevet 19. mars 2006 #10 Skrevet 19. mars 2006 (endret) Nei det tor jeg ikke den er......ikke som jeg har fått med meg ihvertfall. Endret 19. mars 2006 av King James
Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2006 #11 Skrevet 19. mars 2006 Serier jeg må få med meg: Prison Break Battlestar Galactica Stargate SG-1
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #14 Skrevet 19. mars 2006 Hotel Cæsar, Glamour, Inside Africa (CNN), Urix (NRK), Store Studio, Beat for Beat for beat og Nytt på Nytt.
Plonk Skrevet 20. mars 2006 #16 Skrevet 20. mars 2006 Akkurat nå er det disse: Typisk norsk Joey Løvebakken Ingen grunn til begeistring Nytt på nytt
Little sister Skrevet 20. mars 2006 #17 Skrevet 20. mars 2006 Jeg er en ekte tv-slave (er litt mye nå som jeg er syk da..) Prison Break Lost Frustrerte fruer Hotel cæsar Joey Friends That 70`s show Big Brother Dansefeber Senkveld Kongen av Queens South park Simpsons Følger ikke slavisk med da
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #18 Skrevet 20. mars 2006 hotel cæsar prøver å få med meg friends og that '70s show siden det er de som står på når jeg kommer hjem fra skolen og er slask på sofaen, og dessverre blitt hekta.
Gjest Fruktfat Skrevet 20. mars 2006 #19 Skrevet 20. mars 2006 de jeg "må" få med meg: home and away antligen hemma (SVT4) frustrerte fruer lost supernatural prison break. ellers; reba the 70 show 60 minutes makeover my name is earl pluss sikkert noen til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå