Gå til innhold

Hvilken bokhylle er finest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg likte den første best. :)

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg syntes den andre var fines jeg... men så liker jeg best rene linjer og da...

Gjest gjesta
Skrevet

Oj, det var en "herlig" blanding av stiler! :ler:

Den første bokhylla passet jo greit til seksjonen deres, men bokhylle nummer to passet greit til bordet deres.

Hvor skal bokhylla stå? I nærheten av seksjon, eller ved bordet?

Kanskje det kan være lurt å tenke på når du skal velge bokhylle?

Gjest Gjest
Skrevet

Xavia: Hehe, ja det er litt av en stilblanding. Har arvet seksjonen, så derfor den ikke passer inn med resten. Bokhylla kommer til å stå ved siden av seksjonen.

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg fikk bare opp startsida til Bohus.....

Gjest Gjesta
Skrevet
jeg fikk bare opp startsida til Bohus.....

Trykk inn postnr ditt, så får du opp sidene trådstarter linket til

Jeg likte vel den første best, men det blir jo en salig blanding ja...

Gjest Gjest
Skrevet
Xavia: Hehe, ja det er litt av en stilblanding. Har arvet seksjonen, så derfor den ikke passer inn med resten. Bokhylla kommer til å stå ved siden av seksjonen.

Hva med å selge seksjonen og heller kjøpe noe som står i stil. Som en minimumsløsning så kan du jo prøve å male eller pusse opp seksjonen på annet vis slik at den står mer i stil med resten av interiøret.

Synes begge bokhyllene var fine men likte best den enkle lyseste.

Skrevet

Jeg likte best nr. 1. Synes nr. 2 ble altfor enkel. Passer bedre på et kontor...

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å selge seksjonen og heller kjøpe noe som står i stil. Som en minimumsløsning så kan du jo prøve å male eller pusse opp seksjonen på annet vis slik at den står mer i stil med resten av interiøret.

Kommer ikke til å selge den da den er arvet, og maling og oppussing er ikke helt min greie..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ønsker en moderne stil, men vil beholde seksjonen, syns jeg du bør velge nr. 2 eller noe liknende. Kan bli ganske fint med en moderne stil ellers, og seksjonen som bryter den litt.... Hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Oj, det var en "herlig" blanding av stiler! :ler:

Den første bokhylla passet jo greit til seksjonen deres, men bokhylle nummer to passet greit til bordet deres.

Hvor skal bokhylla stå? I nærheten av seksjon, eller ved bordet?

Kanskje det kan være lurt å tenke på når du skal velge bokhylle?

Dette tenker jeg og ;)

Skal dere ha mange bokhyller ville jeg valgt nr 2, skal dere kun ha en ville jeg valgt den første.

Gjest Binna
Skrevet

Til det du har så synes jeg nr 2. Det blir veldig heftig hvis du skal ha flere "mektige" møbler sammen, og særlig hvis de bare passer nesten.. og særlig om du har en liten stilblanding ;)

Gjest Sille
Skrevet

Jeg synes nr. 2 var klart finest. Nr. 1 blir altfor tung og mørk etter min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...