AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Hei, lurer på om noen har erfaring / tanker rundt det og jobbe 50% nattestilling på siden av master utdanning? Er sykepleier, trives veldig godt med og jobbe natt å skal begynne på master nå til høsten. Vurderer derfor om jeg skal beholde min 50% stilling (ca 7 netter i mnd). Noen som har gjort noe lignende har noen tanker? Anonymkode: d68ca...299
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Det kommer helt an på hva du skal ta master i. Umulig å svare uten at du skriver det. Anonymkode: 99156...9d8
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni Er snakk om en master innen psyksisk helse og rus. Studiet har lite praksis, undervisningen er en blanding av digital og oppmøte. Anonymkode: d68ca...299 1
monican94 Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni det går heelt bra, de fleste jobbet jo fullt ved sidenav master 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #6 Skrevet 30. juni Skal sikkert gå greit når studiet har lite praksis. Anonymkode: 0ef02...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #7 Skrevet 30. juni Null problem. Psykiatri er scifi. Anonymkode: 6367d...1dd
AnonymBruker Skrevet 30. juni #8 Skrevet 30. juni Det får du helt fint til ☺️ Anonymkode: 5ff8a...b74 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #9 Skrevet 30. juni Jeg jobbet 100% natt ved siden av masterstudiet i psykisk helse og rus. Gikk helt fint. Brukte riktignok ferien på å skrive masteroppgave. Anonymkode: e74d6...347 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå