AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Har funnet en leilighet jeg har lyst på. Jeg mistenker at jeg var den eneste på visning, men det kan såklart ha vært flere innom etter jeg var der. Hvordan legger man inn bud på en smart måte? Tidspunkt, er det lurt å starte runden når jeg vet jeg vil ha den? Skal jeg begynne under prisantydning, hvor mye i såfall? Tips taes imot med takk, har ikke gjort dette så mange ganger. Anonymkode: a5de9...fc9
Badesåpe Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Budrunden begynner sjeldent skikkelig før kl 11 dagen etterpå. Da kan det bli rift og mange bud dersom det er en attraktiv leilighet. Vit hva maksen du vil gi er og gi deg om det kommer bud over. Hadde ikke sendt inn bud før tidligst kl 10 dagen etter og da med en antydning under maksen din. Lykke til 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har funnet en leilighet jeg har lyst på. Jeg mistenker at jeg var den eneste på visning, men det kan såklart ha vært flere innom etter jeg var der. Hvordan legger man inn bud på en smart måte? Tidspunkt, er det lurt å starte runden når jeg vet jeg vil ha den? Skal jeg begynne under prisantydning, hvor mye i såfall? Tips taes imot med takk, har ikke gjort dette så mange ganger. Anonymkode: a5de9...fc9 Legger du inn bud, så er fristen klokken 12 dagen etter siste annonserte visning. Så bud med kortere frist, er ikke med i budrunden. Hvor populær boligen er samt andre forhold er angjørende for hvilken strategi du skal velge. Er det en brl bolig, kan forkjøpsrett både være meldt av andre, og noe du selv kan vurdere. Anonymkode: 112a1...dd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå