Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger debatten om hvilke produkter man ikke vil anbefale med spenning... Men hvilke produkter er det verdt å bruke penger på? Regner med at det vil være en del delte meninger om produktene, men har likevel lyst å høre fra dere.

De produktene som jeg har brukt i flere år, og som jeg er svært fornøyd med er:

1. Kanebos 38 degrees mascara. Når dere skal fjerne den så må dere bruke MYE/RIKELIG med vann, ellers blir det som noen sier, at den ikke går bort.

2. Blistex Lip Balm. Kan ikke leve uten den!!! Krise hvis jeg blir fri eller mister den. Har derfor denne liggende rundt omkring over alt (bil, jobb, soverom, jakker, vesker osv) Den eneste lypsyln som virkelig fungerer!!!

3. High hair volume skum (strong). Bra skum med en behagelig lukt.

4. Vichy lipidiose 2. Fungerer bra til mine tørre vinterlegger... Har ikke funnet noe bedre alternativ her.

Ellers er jeg veldig lite trofast. Bytter produkter etter smak og behag... :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det finnes ganske mange tråder om dette temaet på forumet, bare søk så finner du!

Gjest Gjest
Skrevet

Nummer 1 produktet for meg er ihvertfall Guerlain Issima Precious light, utrolig bra for mørke ringer under øynene, med ett ser det ut som jeg er superopplagt! Litt dyr, men et av de aller beste produktene jeg har kjøpt.

Ellers elsker jeg body lotion fra biotherm, de fleste av dem, spesielt den som lukter så deilig sitron, den er så oppkvikkende i duften. (hvit flaske med blå skrift)

Gjest Gjest
Skrevet

Mine favoritter:

Foundation: Helena Rubinstein

Pudder: Guerlain og Benefit

Rouge: Nars "Orgasm"

Øyenskygger: MAC, Madina Milano, Nouba, Chanel

Mascara: Helena Rubinstein, YSL's volummascara

Eyeliner: Landcôme

Lipgloss: Dior, MAC, Maxfactor, eller helst dr Hauska lyspyl fra helsekostbutikken

Hårskum fra Nicky Clarke, hårspray fra Elnett (stinker, men er effektiv) ;)

Redken all soft shampoo og balsam

Skimrende body lotion fra Cliniderm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...