Mona32 Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 Følger debatten om hvilke produkter man ikke vil anbefale med spenning... Men hvilke produkter er det verdt å bruke penger på? Regner med at det vil være en del delte meninger om produktene, men har likevel lyst å høre fra dere. De produktene som jeg har brukt i flere år, og som jeg er svært fornøyd med er: 1. Kanebos 38 degrees mascara. Når dere skal fjerne den så må dere bruke MYE/RIKELIG med vann, ellers blir det som noen sier, at den ikke går bort. 2. Blistex Lip Balm. Kan ikke leve uten den!!! Krise hvis jeg blir fri eller mister den. Har derfor denne liggende rundt omkring over alt (bil, jobb, soverom, jakker, vesker osv) Den eneste lypsyln som virkelig fungerer!!! 3. High hair volume skum (strong). Bra skum med en behagelig lukt. 4. Vichy lipidiose 2. Fungerer bra til mine tørre vinterlegger... Har ikke funnet noe bedre alternativ her. Ellers er jeg veldig lite trofast. Bytter produkter etter smak og behag...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. mars 2006 #2 Skrevet 19. mars 2006 Det finnes ganske mange tråder om dette temaet på forumet, bare søk så finner du!
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #3 Skrevet 20. mars 2006 Nummer 1 produktet for meg er ihvertfall Guerlain Issima Precious light, utrolig bra for mørke ringer under øynene, med ett ser det ut som jeg er superopplagt! Litt dyr, men et av de aller beste produktene jeg har kjøpt. Ellers elsker jeg body lotion fra biotherm, de fleste av dem, spesielt den som lukter så deilig sitron, den er så oppkvikkende i duften. (hvit flaske med blå skrift)
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #4 Skrevet 20. mars 2006 Mine favoritter: Foundation: Helena Rubinstein Pudder: Guerlain og Benefit Rouge: Nars "Orgasm" Øyenskygger: MAC, Madina Milano, Nouba, Chanel Mascara: Helena Rubinstein, YSL's volummascara Eyeliner: Landcôme Lipgloss: Dior, MAC, Maxfactor, eller helst dr Hauska lyspyl fra helsekostbutikken Hårskum fra Nicky Clarke, hårspray fra Elnett (stinker, men er effektiv) Redken all soft shampoo og balsam Skimrende body lotion fra Cliniderm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå