AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:51 #1 Skrevet søndag kl 16:51 Barnet mitt forventer at vi gjør noe og ønsker seg badeferie med litt bypuls. Vet ikke om jeg orker å reise sydover når det er så varmt som nå, vi kan heller ikke dra før de siste ukene av jule(14 og senere) Har foreslått København, London, Paris men neida Anonymkode: d4a3f...7c8
nordlending Skrevet søndag kl 16:53 #2 Skrevet søndag kl 16:53 Forventer? Dere bestemmer, og om deres forslag ikke er gode nok får barnet heller klare seg uten. 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:54 #3 Skrevet søndag kl 16:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barnet mitt forventer at vi gjør noe og ønsker seg badeferie med litt bypuls. Vet ikke om jeg orker å reise sydover når det er så varmt som nå, vi kan heller ikke dra før de siste ukene av jule(14 og senere) Har foreslått København, London, Paris men neida Anonymkode: d4a3f...7c8 Enn å reise til gdansk eller sopot 🙂🙂 Anonymkode: 7eefe...bd6 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:17 #4 Skrevet søndag kl 17:17 Ønsker ikke å reise til Polen. Hun forventer en ferie ja, og jeg har lovet at vi skal finne på noe også. Men vet ikke hvor fristende det er når det er hetebølge, hadde vært greit at vi kan bevege oss utendørs på dagen. Anonymkode: d4a3f...7c8
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:21 #5 Skrevet søndag kl 17:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ønsker ikke å reise til Polen. Hun forventer en ferie ja, og jeg har lovet at vi skal finne på noe også. Men vet ikke hvor fristende det er når det er hetebølge, hadde vært greit at vi kan bevege oss utendørs på dagen. Anonymkode: d4a3f...7c8 Det er også noe å komme med i slutten av juni… ? Reis til et sted ved kysten (en eller annen kyst, eller aller helst en øy), så blir ikke varmen nevneverdig plagsom. Hvis dere får plass på fly/hotell da… lovlig sent å booke seg inn. Finner kanskje noe om 2-3 uker….? Anonymkode: 8aa90...bd4
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:26 #6 Skrevet søndag kl 17:26 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ønsker ikke å reise til Polen. Hun forventer en ferie ja, og jeg har lovet at vi skal finne på noe også. Men vet ikke hvor fristende det er når det er hetebølge, hadde vært greit at vi kan bevege oss utendørs på dagen. Anonymkode: d4a3f...7c8 Det er jo sånn ved middelhavet hver sommer… Vi er på Malta nå, ikke hetebølge her - 31-32 grader. Anonymkode: 0c66e...9b8 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:28 #7 Skrevet søndag kl 17:28 Veldig varmt i Paris, London og Berlin om sommeren. Hadde heller dratt til kysten eller en øy. Anonymkode: e2a5b...19e 1
test1e Skrevet søndag kl 17:36 #8 Skrevet søndag kl 17:36 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Barnet mitt forventer at vi gjør noe og ønsker seg badeferie med litt bypuls. Vet ikke om jeg orker å reise sydover når det er så varmt som nå, vi kan heller ikke dra før de siste ukene av jule(14 og senere) Har foreslått København, London, Paris men neida Kanariøyene er ganske rimelig på sommeren, og det er heller ikke så varmt. Snitt temperatur Tenerife og Gran Canaria ligger på 26 grader i juli 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:30 #9 Skrevet søndag kl 18:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er også noe å komme med i slutten av juni… ? Reis til et sted ved kysten (en eller annen kyst, eller aller helst en øy), så blir ikke varmen nevneverdig plagsom. Hvis dere får plass på fly/hotell da… lovlig sent å booke seg inn. Finner kanskje noe om 2-3 uker….? Anonymkode: 8aa90...bd4 Vi er nok ofte litt sent ute med å bestemme oss. Det er en god del ledig om et par uker ja. Anonymkode: d4a3f...7c8 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:24 #10 Skrevet søndag kl 19:24 Varna i Bulgaria. Brighton i England. Funchal på Madeira. Valencia i Spania. Faro i Portugal. Anonymkode: eeb2f...d2a
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #11 Skrevet søndag kl 19:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enn å reise til gdansk eller sopot 🙂🙂 Anonymkode: 7eefe...bd6 Dette, her får dere bade- og byferie Anonymkode: 0706b...0cf
huldra_hildur Skrevet søndag kl 19:37 #12 Skrevet søndag kl 19:37 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ønsker ikke å reise til Polen. Hun forventer en ferie ja, og jeg har lovet at vi skal finne på noe også. Men vet ikke hvor fristende det er når det er hetebølge, hadde vært greit at vi kan bevege oss utendørs på dagen. Anonymkode: d4a3f...7c8 Hvorfor ikke Polen?
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:44 #13 Skrevet søndag kl 19:44 Jeg er på Gran Canaria nå, og det er deilig 🤩 🌴🌊 Varmt, men nydelig i vannet!🥰 Anonymkode: 59b48...a38
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:31 #14 Skrevet søndag kl 22:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er på Gran Canaria nå, og det er deilig 🤩 🌴🌊 Varmt, men nydelig i vannet!🥰 Anonymkode: 59b48...a38 TS her, vi skal til GC vi også! Gleder oss. Anonymkode: d4a3f...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #15 Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 19.17): Ønsker ikke å reise til Polen. Hun forventer en ferie ja, og jeg har lovet at vi skal finne på noe også. Men vet ikke hvor fristende det er når det er hetebølge, hadde vært greit at vi kan bevege oss utendørs på dagen. Anonymkode: d4a3f...7c8 Hetebølgen er en vits. Sjekk temperaturene selv. Langs kystene og på øyene er det stort sett 30C. Merkelig hvor lite folk evner å tenke selv. Anonymkode: 862e3...610 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå