AnonymBruker Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Hører stadig om at personligheten er viktigst og det er det jo forsåvidt, men hadde min mann blitt en annen kroppstype enn han er nå hadde jeg dumpet han. Flere som har det slik? Anonymkode: 34444...b27
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni Nei. Etter over 20 år sammen har vi selvsagt endret oss kroppslig begge to. Det har ingenting å si for mine følelser for ham. Mannen jeg elsker er mannen jeg elsker. Anonymkode: d88c5...5fd 11 1
Gjest Nådeløs Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni (endret) Når jeg har vært i forhold så har jeg ønsket å være med den personen resten av livet, uavhengig om han går opp eller ned i vekt. Livet er kjempe langt og byr på mange utfordringer, og for eksempel sykdom rammer de aller fleste, og da også forandring i utseende. Vi blir også gamle og stygge alle sammen. Men de fleste vet ikke forskjell på begjær og kjærlighet, så jeg er ikke overrasket over at mange ville dumpet partneren om de forandret seg utseendemessig. Man er jo en idiot om man tror at personen man blir sammen med, skal se akkurat slik ut resten av livet. Men la meg gjette, du elsker din mann så utrolig høyt...... Mhm. Endret 29. juni av Nådeløs
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Personlighet er viktig, men når eksen kritiserte meg i flere år fordi jeg gikk på livsviktige medisiner som gjorde at jeg var noen kg for mye, og han selv var overvektig pga cola-drikking og junk-food, så gjør det noe med forholdet. Jeg har i tillegg født 2 barn. Da jeg endelig kunne slutte med medisinene og gikk ned 20 (!) kg, brydde han seg ikke om det og ville heller ikke gjøre noe med sin egen overvekt. Det førte til at jeg syntes han var ekkel og sex uaktuelt. Det var vel personligheten hans, all kritikken fra ham, i tillegg til at jeg syntes han var ekkel og tafatt (gadd jo ikke å gjøre noe med vekten), som endte forholdet. Anonymkode: 637b9...e52 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni Helt ærlig så syntes jeg folk blir styggere/penere etter hvert som jeg blir kjent med personligheten deres. Jeg er mye mere tiltrukket av mannen min nå enn da vi først møttes, det er jo fjeset og kroppen til mannen jeg elsker liksom. Anonymkode: ff246...07c 1 1 1
SlemUlv Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Nå har vi vært sammen i 14 år, og forandret oss begge to.. Så nei, jeg gjør det ikke slutt selv om partner forandrer seg! ler. 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Jeg tror ikke at fasiten er svart/hvit. Jeg er i utgangspunktet enig i at personlighet er viktigere. Men, fungerende voksne forhold er vel avhengig av et fungerende sexualliv også. Tiltrekning er nok en blanding av personlighet og utseende. Det ene går ikke uten det andre. Jeg mener partneren må være fysisk tiltrekkende også. Jeg for eksempel liker ikke store kropper. Jeg synes de er uestetisk og motbydelig. Sikkert et eller annet barndomstrauma som få meg til å tro det. 😅 Da ville det vært kjempeproblematisk for meg, om partneren min legger på seg 25kg de siste årene. Det ville drepe lysten på partneren min fullstendig. Det handler vel kanskje også litt om å ta være på seg selv og prøve å holde seg attraktiv for partneren sin. Innsatsen i forhold må aldri opphøre. Det krever konstant innsats fra begge sidene og det kan være helt andre emner en bare vekt. Det kan vær dårlig kroppsstell, ufin oppførsel, egoisme for mye gi faen holdning over tid etc. etc.... Anonymkode: bd6b3...d24 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni Ja. Ikke naturlig eldring, så klart, men latskap og fråtsing som fører til overvekt ville jeg ikke akseptert. Villedende markedsføring det. Anonymkode: cc160...49e 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni Nådeløs skrev (1 time siden): Når jeg har vært i forhold så har jeg ønsket å være med den personen resten av livet, uavhengig om han går opp eller ned i vekt. Livet er kjempe langt og byr på mange utfordringer, og for eksempel sykdom rammer de aller fleste, og da også forandring i utseende. Vi blir også gamle og stygge alle sammen. Men de fleste vet ikke forskjell på begjær og kjærlighet, så jeg er ikke overrasket over at mange ville dumpet partneren om de forandret seg utseendemessig. Man er jo en idiot om man tror at personen man blir sammen med, skal se akkurat slik ut resten av livet. Men la meg gjette, du elsker din mann så utrolig høyt...... Mhm. Elsker og elsker, synes nå han er kjekk nå ihvertfall. Når vi møttes synes jeg han var styggere da, enn han er nå Anonymkode: 34444...b27
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hører stadig om at personligheten er viktigst og det er det jo forsåvidt, men hadde min mann blitt en annen kroppstype enn han er nå hadde jeg dumpet han. Flere som har det slik? Anonymkode: 34444...b27 Nei. Da måtte det blitt ekstrem endring. Typ, 100kg overvekt. Anonymkode: f77e0...2e3
Lille39 Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Helt ærlig så syntes jeg folk blir styggere/penere etter hvert som jeg blir kjent med personligheten deres. Jeg er mye mere tiltrukket av mannen min nå enn da vi først møttes, det er jo fjeset og kroppen til mannen jeg elsker liksom. Anonymkode: ff246...07c Helt enig med dette. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni Selvfølgelig er det flere som har det slik. Jeg er ikke en av dem. Har ingen fysisk "type," men vet jo at det er det veldig mange som har. Anonymkode: 9918f...189 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Hva om han mister en arm? Eller alt håret? Eller blir brannskadet? Eller lam fra livet og ned? Gode og onde dager, bare ikke legg på deg. Nesten like greit å skilles med en gang hvis du ikke tror forholdet overlever endring. For det eneste som er sikkert i livet er at ting skjer og vi endrer oss. Anonymkode: 1b981...fbf 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni Har en som Bare er blitt kjekkere med årene:) vært i lag i 20 år, verken hans eller min kropp er som den var Da vi var 25 år og 3 barn færre, ikke hodene heller;) heldigvis! Han er fortsatt den kjekkeste,fineste og beste fyren jeg vet om, selv om håret er blitt tynnere, litt smågrått i vikene, rompa og magen ikke like stram som føR i tiden men det er jammen ikke jeg heller🤭 Anonymkode: d9cb1...3cc 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei. Da måtte det blitt ekstrem endring. Typ, 100kg overvekt. Anonymkode: f77e0...2e3 100 kg Anonymkode: 34444...b27
AnonymBruker Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni Til en viss grad. Man blir kjekkere/penere som snill og lojal. Men hadde en mann som gikk opp 50kg i fett, det er hele min kroppsvekt, da mistet jeg lysten på han. Anonymkode: efc42...46d
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til en viss grad. Man blir kjekkere/penere som snill og lojal. Men hadde en mann som gikk opp 50kg i fett, det er hele min kroppsvekt, da mistet jeg lysten på han. Anonymkode: efc42...46d Det var ikke bare de 50+ kiloene da, men at han ble både lat og giddesløs. Orket bare å se tv eller spille. Anonymkode: efc42...46d
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni Vet du ikke at alderen endrer oss, ts? Det vil du skjønne når du blir myndig. Anonymkode: 26349...ae8 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå