Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, av og til har jeg lyst til å kontakte gamle bekjente for å starte vennskaps forholdet igjen. Kan av og til være litt ensom og skulle gjerne hatt noen å snakke med. Problemet er bare at mange tidligere venneforhold ikke har vært helt bra for meg, f.eks. følte jeg var den siste som ble spurt om å henge hvis ingen andre de kjente var ledige. Eller andre som rett og slett oppførte seg dårlig hver gang du var på besøk (ringte andre venner for å fortelle hvor rar jeg var, eller ofte fortalte om festene de var invitert til, men ikke spurte om du ville være med).

Ble invitert på noen fester og bursdager, om det var de selv som arrangerte, så følte meg jo også inkludert på et vis.

Er dette bare en bagatell?

Hva hadde dere gjort, om dere har vanskeligheter for å finne nye venner, (fordi man ikke vet hvor å begynne, og er "redd" det samme skal skje igjen) hadde dere fortsatt å holde dere for dere selv, tatt kontakt med gamle bekjente, eller prøvd deres beste å finne nye venner?

Anonymkode: de0b8...dd0

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra det du forteller om dine venner/tidligere venner, ville jeg heller prøvd å finne noen nye. 

For å finne nye venner ville jeg meldt meg på et kurs, funnet en hobby, vært frivillig slikt at en havner blant nye folk. Herfra må en være litt på og komme litt i snakk. Er en heldig nevner de noe som de vil prøve/gjøre, så en da kan foreslå å gjøre sammen. Ellers så kan en bare være litt direkte, si at dem var hyggelig og om de kunne tenkt å holde kontakten. Det høres mulig litt kleint ut, men de fleste syntes det er gøy å høre noen syntes de var hyggelige og tenker ikke over det. 

Anonymkode: 76a27...272

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...