Gå til innhold

Jeg er topp, Mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke så legendarisk som nicket ditt skulle ha det til å virke som da...

Anonymkode: 8fc44...284

Nicket er fra en sims karakter 

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden):

Takk for de svarene jeg har fått :hjerte: Jeg mente ikke å være fordomsfull. Jeg er bare ganske fortvilet over at han kom ut av skapet fordi jeg ikke har merket noe igjennom barndommen hans, ei heller vet jeg ikke så mye om det så jeg prøver å lære :S 

Er ikke så mye å lære? 

Han forelsker seg kun i menn. Ferdig. 

Hvorfor er du fortvilet? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

«Top» er den som puler den andre parten.

«Bottom» er den som får pikk i rumpen.

Anonymkode: 3f0fa...bdb

This. Vi hadde interne spøk på slutten av 90-tallet som lignet på det du påpeker.

You're not a gay if you're getting sucked - only if you suck 😂 😂

Anonymkode: cddef...7ae

• Hjerte 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (14 minutter siden):

Er ikke så mye å lære? 

Han forelsker seg kun i menn. Ferdig. 

Hvorfor er du fortvilet? 

Først og fremst tenkte jeg på at han kanskje ikke får gleden av å få barn og at jeg ikke får oppleve barnebarn fra han. 

For det andre er det mye stigma rundt det rundt om i verden og jeg vil bare at han ikke skal komme borti noe, føle seg alene eller mislykket :S 

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden):

Takk for de svarene jeg har fått :hjerte: Jeg mente ikke å være fordomsfull. Jeg er bare ganske fortvilet over at han kom ut av skapet fordi jeg ikke har merket noe igjennom barndommen hans, ei heller vet jeg ikke så mye om det så jeg prøver å lære :S 

Du må ha merket noe om at han som tenåringsgutt ikke snakket kanskje noe særlig om hvordan man pounder hardt teenage bitches ? Sånne ting pleier å komme ut i samtaler før eller senere om han ikke tar med damer hjem eller på date sånn generelt sett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Det fine med et helt anonymt forum er jo at man kan spørre om det meste og få svar på det en lurer på. I steden for å gå rundt som en uvitende idiot. Synes ikke du skal rakke ned på ts fordi hun spør. Det må være lov å spørre om ting hun kanskje ikke ville "forhøre" sønnen sin om.

Problemet oppstår når det har blitt laget regler som ingen har skrevet ned noen steder, om hvordan man kan snakke om homofili og pride. Hvis en person ikke følger scriptet som Pride har laget så er man hatefull og ignorant. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 350a9...d1f

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden):

Først og fremst tenkte jeg på at han kanskje ikke får gleden av å få barn og at jeg ikke får oppleve barnebarn fra han. 

For det andre er det mye stigma rundt det rundt om i verden og jeg vil bare at han ikke skal komme borti noe, føle seg alene eller mislykket :S 

Nei, den ser jeg. 

Finnes mange måter å få barn på, og han hadde ikke nødvendigvis hatt barneønske/vært fertil som hetero heller. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, han fortalte mor at han foretrekker å være den som puler den andre? 

Og News Flash, også toppen kan bruke sminke ;) 

Anonymkode: 5c6b0...71c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror faktisk at han liker det motsatte, men han sa bare at han er "topp" for at det skal liksom aksepteres lettere på en eller annen måte. Spesielt siden TS spurte om han skal være sissy tranny 😂 så kontret sønnen med en gang at han er "topp". 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du må ha merket noe om at han som tenåringsgutt ikke snakket kanskje noe særlig om hvordan man pounder hardt teenage bitches ? Sånne ting pleier å komme ut i samtaler før eller senere om han ikke tar med damer hjem eller på date sånn generelt sett.

Han har de siste årene sagt at han "jokker" damer når han er ute med kompiser. Så har ikke tenkt noe mer på det utenom at han må beskytte seg. Synes ikke noe om at han sier slikt, men han vet det irriterer meg -.- 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tydeligvis..

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (17 minutter siden):

Dette er ting han skal finne ut av på egenhånd som voksen. Det handler ikke om deg.

At du er trist fordi du ikke får barnebarn fra han kan du ta med deg i grava. Det angår ikke han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror faktisk at han liker det motsatte, men han sa bare at han er "topp" for at det skal liksom aksepteres lettere på en eller annen måte. Spesielt siden TS spurte om han skal være sissy tranny 😂 så kontret sønnen med en gang at han er "topp". 

Sa aldri slike negative nedverdigende ord om transpersoner. Om min sønn var trans, så skulle jeg nok kommet meg igjennom det også sikkert :hjerte: 

Skrevet

SlemUlv skrev (1 time siden):

Det du trenger å vite:
1: Din sønn forelsker seg i noen av samme kjønn. 

Så enkelt kan det sies 👏
Mistenker at dette er et dårlig forsøk på trolling. Svært få 17-åringer, om noen i det hele tatt, diskuterer sitt seksualliv med mamma.  

• Liker 1
Skrevet
911 skrev (3 minutter siden):

Så enkelt kan det sies 👏
Mistenker at dette er et dårlig forsøk på trolling. Svært få 17-åringer, om noen i det hele tatt, diskuterer sitt seksualliv med mamma.  

Vi er veldig åpne om ting som rører seg i familien og det setter jeg i grunnen pris på. Bedre at han sa noe enn å gå å tenke på det resten av livet :hjerte: 

Skrevet
911 skrev (5 minutter siden):

Så enkelt kan det sies 👏

Jeg har også tenkt troll. 

Men når man får en sånn respons, så svarer man gjerne impulsivt også. Ikke godt å vite. Synes det er helt absurd å spørre om folk, uansett hvem, nå skal starte med sminke..

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (1 minutt siden):

Vi er veldig åpne om ting som rører seg i familien og det setter jeg i grunnen pris på. Bedre at han sa noe enn å gå å tenke på det resten av livet :hjerte: 

Han kommer jo til å tenke på at han er homofil resten av livet.

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (4 minutter siden):

Helt flott at dere er så åpne at han kan fortelle at han er homofil, men det er langt fra å fortelle mamma hva han foretrekker når han har sex, men dere om det. Du får bare håpe at han får et godt og fint liv sammen med noen som elsker og tar vare på han. Jeg er heterofil og har mange homofile venner. Fantastiske og inkluderende mennesker ❤️  Støtt han i sitt valg om å informere deg. Heldigvis er det blitt "stuerent" å være homofil. Ingen løfter så mye som et øyebryn når man får høre at noen er homofile.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er ikke normalt at heterofile gutter prater slik i dag, kanskje når vi som spilte sims 1 var unge men ikke i dag. Vi har lært gutta bedre. Dessuten, de som skreik høyest om alle damene de hadde pult er de som endte opp godt gift med en mann. :D 

Anonymkode: 937f0...828

AnonymBruker
Skrevet

Heterofile gutter sminker seg også, forresten. Har mer med alder enn legning. 

Anonymkode: 9d4da...caf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...