Rotemor Skrevet 29. juni #21 Skrevet 29. juni Merkelig å spørre om sønnen sin på sexualforumet. Homofili et mer enn sex, til info… 3
Million Skrevet 29. juni #22 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (3 minutter siden): Merkelig å spørre om sønnen sin på sexualforumet. Homofili et mer enn sex, til info… Det fine med et helt anonymt forum er jo at man kan spørre om det meste og få svar på det en lurer på. I steden for å gå rundt som en uvitende idiot. Synes ikke du skal rakke ned på ts fordi hun spør. Det må være lov å spørre om ting hun kanskje ikke ville "forhøre" sønnen sin om. Jeg fikk tilfeldigvis vite dette med top/bottom for mange år siden, da en homofil venn hadde fortalt det til sin venninne, som i sin tur fortalte det til meg. Vi var begge overrasket over at en sånn "ordning" eksisterte blant homofile, og på et eller annet tidspunkt får man jo høre det og lærer noe nytt. Noen hører aldri om det før de kanskje er godt opp i åra. Jeg fikk vite det da jeg var i tjueårene, før internetts tid. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #23 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (13 minutter siden): 1950 ringte, de savner deg. Oppfør deg. Anonymkode: c2535...23a 1
Rotemor Skrevet 29. juni #24 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oppfør deg. Anonymkode: c2535...23a Man må kvele dustete fordommer. Det kan ikke få stå i fred. Homofile par har ikke en «dame» og en mann. 4 1
senior Skrevet 29. juni #25 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (27 minutter siden): 1950 ringte, de savner deg. Man snakket ikke om sånt i 1950 . . . .
Rotemor Skrevet 29. juni #26 Skrevet 29. juni senior skrev (4 minutter siden): Man snakket ikke om sånt i 1950 . . . . Hva vil du frem til? At det er en ålreit holdning? At du har rett, men i en annen tidssone enn nå? Poenget mitt var i hvert fall at du har et gammeldags syn på homofil som aldri har stemt. 2
SlemUlv Skrevet 29. juni #27 Skrevet 29. juni Det du trenger å vite: 1: Din sønn forelsker seg i noen av samme kjønn. 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #28 Skrevet 29. juni Jeg har en del homofile venner og de bytter jo om litt men hvis vi skal generalisere litt så er som regel de som definerer seg som en bottom litt mer feminine enn de som er top. Mine venner er som regel bottom har jeg funnet ut. Uansett, sminke er det sjelden de bruker men de er nok mer opptatt av hudpleie og den slags enn vanlige menn selv om det er en del metroseksuelle der ute. Uansett, de homofile er jo egentlig like forskjellige som oss andre, nok av av damer som tar den bak og vi har faktisk et hull som er laget for sex, homofile har ikke et valg. En kamerat sa det til meg for flere år siden at jeg visste ikke hvor godt jeg hadde det for jeg slapp å ta den bak. Bare støtt sønnen din og så bruker du forum for å finne ut rare ting som du lurer på så slipper han så mange spørsmål. Men vis interesse, dere kan jo reise på Pride neste år? Eventuelt Skeivå det har jo ikke vært ennå de fleste steder. Er jo ikke sikkert han er helt der ennå heller men tenker at når han informerer om top or bottom så er han der han vil være. Anonymkode: 937f0...828 1
senior Skrevet 29. juni #29 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (7 minutter siden): Hva vil du frem til? At det er en ålreit holdning? At du har rett, men i en annen tidssone enn nå? Poenget mitt var i hvert fall at du har et gammeldags syn på homofil som aldri har stemt. Dette er noe jeg har blitt fortalt av homofile selv, så da regner jeg med at det stemmer. Og da forstår jeg ikke hva du mener med spørsmålet " At det er en ålreit holdning?" . . . . Men selvfølgelig er det ingen fast regel, liksom det meste som har å gjøre med seksualitet . . . Jeg har mange homofile venner, også innen familien. Vi prater ganske åpent om sånt i dag, I motsetning til på 50-tallet. Det var nok DA at jeg hadde et gammeldags syn på homofili. Siden har jeg vokst opp sammen med en homofil bror og gjennom ham fått lære å kjenne mange fine mennesker innen miljøet . . . både "menn" og "damer" . . .
AnonymBruker Skrevet 29. juni #30 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (39 minutter siden): Man må kvele dustete fordommer. Det kan ikke få stå i fred. Homofile par har ikke en «dame» og en mann. Jo, mange av de har faktisk det. Du er ikke tilfeldigvis hetero? Typisk hetero å være så krenka på våre vegne… Anonymkode: 9d4da...caf
AnonymBruker Skrevet 29. juni #31 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden): Hva er forskjellen? Det vil du ikke vite… Anonymkode: 9d4da...caf
Mezzosoprena Skrevet 29. juni #32 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (53 minutter siden): Hva vil du frem til? At det er en ålreit holdning? At du har rett, men i en annen tidssone enn nå? Poenget mitt var i hvert fall at du har et gammeldags syn på homofil som aldri har stemt. Vi er vel i samme tidssone som på 1950-tallet?
Rotemor Skrevet 29. juni #33 Skrevet 29. juni Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Vi er vel i samme tidssone som på 1950-tallet? Tidsalder da. Du skjønte sikkert hva jeg mente 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #34 Skrevet 29. juni Kjære ts les deg opp. Du er for gammeldags. Anonymkode: 8fc44...284 1
Mezzosoprena Skrevet 29. juni #35 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (Akkurat nå): Tidsalder da. Du skjønte sikkert hva jeg mente Jepp, men det var morsomt likevel 😂
Rotemor Skrevet 29. juni #36 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo, mange av de har faktisk det. Du er ikke tilfeldigvis hetero? Typisk hetero å være så krenka på våre vegne… Anonymkode: 9d4da...caf Jeg er ikke krenka. At mange gjør en ting, inkluderer vel ikke alle? Så da kan man ikke påstå at det gjelder for alle, eller?
Rotemor Skrevet 29. juni #37 Skrevet 29. juni (endret) senior skrev (28 minutter siden): Dette er noe jeg har blitt fortalt av homofile selv, så da regner jeg med at det stemmer. Og da forstår jeg ikke hva du mener med spørsmålet " At det er en ålreit holdning?" . . . . Men selvfølgelig er det ingen fast regel, liksom det meste som har å gjøre med seksualitet . . . Jeg har mange homofile venner, også innen familien. Vi prater ganske åpent om sånt i dag, I motsetning til på 50-tallet. Det var nok DA at jeg hadde et gammeldags syn på homofili. Siden har jeg vokst opp sammen med en homofil bror og gjennom ham fått lære å kjenne mange fine mennesker innen miljøet . . . både "menn" og "damer" . . . Det er du som skrev klart og tydelig at det er slik for homofile. Og det betyr da alle. Jeg har tilgode å høre par omtale den ene som dame. Endret 29. juni av Rotemor 1
Stor pike Skrevet 29. juni #38 Skrevet 29. juni senior skrev (1 time siden): Homofile skiller mellom mann og dame i forholdet. Han er tydeligvis mann . . . Det er ikke mann og dame i et homofilt forhold. Det er på en måte det som er greia. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #39 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lukter så sykt troll her Anonymkode: 96b04...dab jepp. terningskast 1 av 10 Anonymkode: b6030...64d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #40 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden): Føler det ofte kommer hint, så det kom bare som et sjokk på meg Ikke så legendarisk som nicket ditt skulle ha det til å virke som da... Anonymkode: 8fc44...284 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå