TheLegendBellaGoth Skrevet 29. juni #1 Skrevet 29. juni Så nå i helgen kom min sønn på snart 18 år bort til meg å sa at han er homofil, jeg ble litt sånn "oi" og lettere sjokkert fordi han har ikke vist noe særlig med homofile tendenser synes jeg. Vi pratet litt om det, og spurte om han skal gå med sminke nå eller noe slikt. Han himlet med øynene og sa at han er fortsatt en av gutta fordi han er "topp" og ikke "båttåm"? Hva er forskjellen? Er dette noe likestillingsrangering blant homofile?
AnonymBruker Skrevet 29. juni #2 Skrevet 29. juni «Top» er den som puler den andre parten. «Bottom» er den som får pikk i rumpen. Anonymkode: 3f0fa...bdb 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #3 Skrevet 29. juni At han er "maskulin", ergo ikke en fem type homofil som gjerne kler seg mer deretter, med sminke og eventuelt mer feminin klesstil osv. Og ja, det sikter også til hvem som penetrerer hvem... Anonymkode: 29a55...216 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #4 Skrevet 29. juni Han gir, han tar ikke i mot. Anonymkode: e761f...f32 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #5 Skrevet 29. juni Ja forsåvidt. Kalles også aktiv (den som penetrerer) og passiv (den som blir penetrert), og litt vittig, men i enkelte kulturer er det faktisk slik at de som er aktiv/topp ikke engang blir ansett som homofile. De har jo fremdeles mannsrollen, ved å være den penetrerende. Så det gir slike utslag som at der homofili er ulovlig kan den passive/bunn bli dømt for utømmelig seksuell adferd, mens den penetrerende ikke blir dømt. Dette egentlig bare en raritet, slik jeg ser det, men joda topp/bunn, aktiv/passiv er en greie. Det er likevel ikke slik at man bestandig kan se hvem som er hva av homofile, og en del homofile har heller ikke analsex. Det er ikke selvfølgelig. Anonymkode: f9d08...926 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #6 Skrevet 29. juni *usømmelig, ikke utømmelig. 😂 Anonymkode: f9d08...926 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni Han høres fryktelig fordomsfull ut i hvert fall. Anonymkode: 4f797...737 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han høres fryktelig fordomsfull ut i hvert fall. Anonymkode: 4f797...737 Har det vel fra mor, som tror at man må sminke seg for å være homofil. Anonymkode: 17d52...a27 24 11
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Lukter så sykt troll her Anonymkode: 96b04...dab 20 6
TheLegendBellaGoth Skrevet 29. juni Forfatter #10 Skrevet 29. juni Takk for de svarene jeg har fått Jeg mente ikke å være fordomsfull. Jeg er bare ganske fortvilet over at han kom ut av skapet fordi jeg ikke har merket noe igjennom barndommen hans, ei heller vet jeg ikke så mye om det så jeg prøver å lære
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (Akkurat nå): Takk for de svarene jeg har fått Jeg mente ikke å være fordomsfull. Jeg er bare ganske fortvilet over at han kom ut av skapet fordi jeg ikke har merket noe igjennom barndommen hans, ei heller vet jeg ikke så mye om det så jeg prøver å lære Hva tenker du at du skulle merket? Anonymkode: 17d52...a27 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden): Takk for de svarene jeg har fått Jeg mente ikke å være fordomsfull. Jeg er bare ganske fortvilet over at han kom ut av skapet fordi jeg ikke har merket noe igjennom barndommen hans, ei heller vet jeg ikke så mye om det så jeg prøver å lære Du prøver og lære? Hva er det du ikke skjønner? At man kan blir forelska i samme kjønn? Anonymkode: 3863a...c4e 6 1
Rotemor Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (35 minutter siden): Så nå i helgen kom min sønn på snart 18 år bort til meg å sa at han er homofil, jeg ble litt sånn "oi" og lettere sjokkert fordi han har ikke vist noe særlig med homofile tendenser synes jeg. Vi pratet litt om det, og spurte om han skal gå med sminke nå eller noe slikt. Han himlet med øynene og sa at han er fortsatt en av gutta fordi han er "topp" og ikke "båttåm"? Hva er forskjellen? Er dette noe likestillingsrangering blant homofile? Omg. Vær så snill og oppdater deg som snarest på hva homofili er. Hvorfor spør du om han skal bruke sminke fra nå? Jeeeez. Det er ikke rart han har ventet med å si fra hjemme. 7
TheLegendBellaGoth Skrevet 29. juni Forfatter #14 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva tenker du at du skulle merket? Anonymkode: 17d52...a27 Føler det ofte kommer hint, så det kom bare som et sjokk på meg
enkefru Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Spesielt å fortelle mammaen sin det synes jeg…. TMI 5 2
TheLegendBellaGoth Skrevet 29. juni Forfatter #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du prøver og lære? Hva er det du ikke skjønner? At man kan blir forelska i samme kjønn? Anonymkode: 3863a...c4e Jeg bryr meg ikke om han er homofil i seg selv, jeg er glad i min sønn. Jeg vet bare at det er vanskeligere å være homofil enn heterofil feks, og jeg vil bare at han skal være trygg spesielt om han finner en mannlig kjæreste 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 29. juni Forfatter #17 Skrevet 29. juni Rotemor skrev (9 minutter siden): Omg. Vær så snill og oppdater deg som snarest på hva homofili er. Hvorfor spør du om han skal bruke sminke fra nå? Jeeeez. Det er ikke rart han har ventet med å si fra hjemme. Jeg har lite erfaring med å ha homofile barn og som sagt har han ikke gitt noen hint. Kanskje det var korttenkt å si det, men ville bare vite. Hadde ikke gjort meg noe om han ville det, det hadde selvfølgelig vært en tilvenning men 1
senior Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni Homofile skiller mellom mann og dame i forholdet. Han er tydeligvis mann . . . 1
Rotemor Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni TheLegendBellaGoth skrev (12 minutter siden): Jeg har lite erfaring med å ha homofile barn og som sagt har han ikke gitt noen hint. Kanskje det var korttenkt å si det, men ville bare vite. Hadde ikke gjort meg noe om han ville det, det hadde selvfølgelig vært en tilvenning men Du har ikke erfaring med homofili, er rettere sagt. Det viktigste er å være åpen og fordomsfri, uavhengig av alt annet. Det er ingen tilvenningsprosess for deg mht hvordan han kler seg, sminker seg etc man skal ta hensyn til. Du har ingen oppgaver du skal utføre. Du skal bare elske ham. 1 3
Rotemor Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni senior skrev (14 minutter siden): Homofile skiller mellom mann og dame i forholdet. Han er tydeligvis mann . . . 1950 ringte, de savner deg. 10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå